Työpaikkani hankalimmat ihmiset ovat viisikymmentä ylittäneitä naisia,
jotka arvostelevat selän takana esimiestä ja mielistelevät kasvotusten, kritisoivat toisten tekemisiä, pyrkivät pomottamaan, mutta eivät itse tee mitään ylimääräistä. Kuuluuko käytös ikään, vai onko työpaikkani tilanne poikkeuksellinen? (Vai oliko poikkeus se edellinen työpaikkani, jossa useimmat samanikäiset opastivat, kannustivat ja luottivat toisiin työntekijöihin?)
-en jaksa enää tätejä
Kommentit (8)
Kai minustakin vanhempana tulee samanlainen valittaja...
siinä, että keski-ikäisenä kiltti tyttö uskaltaa alkaa puolustamaan itseään. Tuo ei kyllä siltä vaikuta. Väitän, että tuo liittyy työilmapiirin huonouteen, mutta sitä en tiedä, miksi se näkyy juuri niissä viisikymppisissä.
Nuorempia tulee koko ajan alalle, ja sä vaan vanhenet.
Ja pomo vaan hokee, että koettakaa ymmärtää, se jää kohta eläkkeelle. Mikä oikeus eläkeikä on vähätellä ja ilkeillä muille. Pomolle ollaan kyllä niin ymmärtäväisiä ja muka huolissaan muista ja etenkin nuoremmista, muuten sitten jatketaan sitä nujertamista ja vähättelyä..
kun sen kerran nyt tiedostan. Olen jo pyytänyt miestäni ja työkaveriani huomauttamaan minulle, jos alan joskus muuttua sellaiseksi. -ap
Työpaikallani on vastaava henkilö ja hän on minua nuorempi, itse vastaan iältäni ap:n kuvausta mutta en toimintatavoiltani.