Ketä julkkisnaista sinun on sanottu muistuttavan?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Perustaisiko mies tällaisen ketjun.
Hyvä kysymys, tuskin.
Jo vastaamalla saa ”älä valehtele” ryöpyn niskaansa, jos mainitsee muistuttavansa jotakin komeaa julkkismiestä.
Muistutan kuulemma Eckhart Tollea.
On sanottu muistuttavan Kirsten Dunstia ja Taylor Swiftiä, ja jotain samaa näköä kyllä on.
steppaavan menninkäisen sisko kirjoitti:
Muistutan kuulemma Eckhart Tollea.
Oletko se joka kuitenkin aina vinoilee tosta palstalla? "päästi saunan lauteille pökäleet" jne.
Kirsten Dunst.
Sanoi kerran yksi ventovieras miekkonen iltasella ratikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kirsten Dunst.
Sanoi kerran yksi ventovieras miekkonen iltasella ratikassa.
Niin, ja Mira Luoti. Tämän sanoi työkaveri.
Jope Ruonansuuksi ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
On sanottu muistuttavan Kirsten Dunstia ja Taylor Swiftiä, ja jotain samaa näköä kyllä on.
Heii!! Ollaan samiksia :).
T. 107 ja 108 (tai jotain.. )
Pate Mustajärvi, ja olen nainen :). Krapula ja permanentti, Kaveri muistutti Pepe Willbergiä permanentissaan, nainen sekin. Oltiin oikein kylän hottiksii.
Bonnie Tyler, myös Samantha Fox (mielestäni samaa Samanthan kaa vain blondius ja isot ryntäät):D
Sanna Saarijärvi, Arja Koriseva ja Björk. Nämä siis ysärin alussa, olen vanha. Nykyisin muistutan ehkä enemmän Tarja Halosta.
Vierailija kirjoitti:
Jope Ruonansuuksi ja olen nainen.
Mua joku kutsui Esa Pakarisen näköiseksi! Olipa hassunhauskaa.
Yhtä vaalee karva ko lintalla vai? Siellä
Vierailija kirjoitti:
Bonnie Tyler, myös Samantha Fox (mielestäni samaa Samanthan kaa vain blondius ja isot ryntäät):D
Voi ei.. mulla on myös yhtä kostee vako ku samanthalla, siis blondin ja ryntäiden lisäks. No, ehkä sulla sit jotain muita avuja vielä lisäks. Kiva lauluääni esim :)
Vierailija kirjoitti:
Kaunareiden Caroline
Ja Patricia Kaas
Ovatkohan yhtään samannäköisiä.
Julianne Moore, joskus kolmekymppiseä. Viime aikoina ei moisia ihania kommentteja jostain syystä ole kuulunut.
Kaija Koo nuorempana (Kuka keksi rakkauden - aikaan)