Ketä julkkisnaista sinun on sanottu muistuttavan?
Kommentit (134)
tyylissä oli jotain yhtäläisyyksiä (=värjätty tukka ja meikki). Joskus 90-luvun alussa Annelin Sarin vanhempi tytär oli julkisuudessa paljon ja minua sanottiin hänen näköisekseen. Sitten olin vaaleatukkainen monta vuotta ja minua sanottiin Sari Havaksen näköiseksi. Mutta pitkään aikaan ei ole sanottu kenenkään näköiseksi, ehkä sitä vanhemmiten tulee persoonallisemman näköiseksi ; )
.. ja itsekin näen kyllä samankaltaisuuden!
ja huomaan itsekin yhdennäköisyyden. Meillä on samanlaiset hiukset, nenä ja suu:).
Törmäsin vanhaan miespuoliseen luokkakaveriin monen vuoden jälkeen ja hän tokaisi ennen kuin edes ehdittiin tervehtiä "oho, sähän olet kuin Salma Hayek". Menin ihan hämilleni, kun sitten molempien seurueet alkoi tuijottamaan ja kommentoimaan asiaa. No joo, siitä on jo kauan...
.
toinenki mervi tai matti. Tai sitten se laulu on tehty minusta. Esa pakarisen näköinen nainen..
ja JLota ainoastaan tässä todellisuudessa vai myös kaikissa rinnakkaistodellisuuksissa?
Nuorempana lkuulin jatkuvasti muistuttavani Kim Basingeria (hänkin nuorempana) ja joskus kun Tarja Smura oli missinä sain hänen fanejaan perääni. Tuolloin Kim Basinger-aikoina ttapailin miestä, joka muistutti kovasti Alec Baldwinia (he olivat naimisissa silloin). Oltiin aika pari...
ja JLota ainoastaan tässä todellisuudessa vai myös kaikissa rinnakkaistodellisuuksissa?
se Marilynia ja Lampeniusta muistuttava ;D
Nyt ole lössätänyt sen verran, ettei kukaan varmaan näe enää yhdennäköisyyttä :/
se Marilynia ja Lampeniusta muistuttava ;D
muutatko aina ulkonäköä öisin vai miten tuo on mahdollista?
Inger Nilssonin näköiseksi.
Itse en löydä yhdennäköisyyttä, mutta siihen alkoi uskoa, kun moni sitä sanoi. Nyt vanhana en enää muistuta kuin pappaani.
yhden näköinen...Mutta kun se yksi olinkin minä itse - olin vain ollut niin monia vuosia poissa nurkilta...
Scarlett Johanssonia, en kyllä itse huomaa.. No muotoni on sama tiimalasi:)
Mua on sanottu Johanna Pakoseksi silloin, kun olin värjännyt hiukset ja pari kertaa Sophia Loreniksi (nuorena).. Siis, kun eiväthän nuo kaksi muistuta yhtään toisiaan!!