Ketä julkkisnaista sinun on sanottu muistuttavan?
Kommentit (134)
Mua on sanottu Jari Sarasvuon näköiseksi. Ja Urho Kekkosen.
Nuorempana Sandra Bullockin, hiukset olivat tummaksi värjätty. Kuulin useampaan kertaan, itse en yhdennäköisyyttä tunnista.
Mervi Tapolaa. Ja tämän laukoi eräs tunnettu rokkari suureen ääneen kun kehtasin häntä fanittaa ihan edessä. Olevinaan vieläpä joku maailmanparantaja tämä rastapää-urpo.
En ole fanittanut sen jälkeen. Sai aikaiseksi todella surullisen olon, itseni, Tapolan sekä ihmiskunnan puolesta, katsoisi vain itse peiliin tämä paskapää.
Kristiina Halkolaa nyt vanhempana ja jotain kauniit ja rohkeat tyyppiä nuorempana.
Minussa kuulumma jotain samaa näköä kuin Pirkko Mannolassa oli nuorempana......
Mun miehestä on sanottu että vois luulla Juha Veijoseksi....tai ainakin hänen veljeksen...
Teininä joku sanoi Didon näköiseksi, kun oli vaalea polkkatukka. En tosin ole lainkaan Didon näköinen kasvoista, ainoastaan se hiustyyli oli samankaltainen.
Linda Lampenius joskus ysärillä, myöhemmin nuoreksi Merja Larivaaraksi ja Jutta Urpilaiseksi. Urpilaisuudesta yritän päästä nyt eroon
Rachel Weisz, meillä on kieltämättä aika samanlaiset silmät ja tumma tukka ja vaalea komistus kainalossa.
Charlize Theronilta.... Monster elokuvassa....
Työkaverinaiset sanoivat Kellokosken prinsessan näköiseksi.
Olin porukan nuorin enkä todellakaan ylipainoisen, vammaisen tms. näköinen. Naiset on joskus niin kivoja.
Lady Gaga, myös Amy Winehouse. Ehkä meikkaan paljon.
Sinun on pakko olla kaunis, sillä Anna on mielestäni häikäisevä <3