Ketä julkkisnaista sinun on sanottu muistuttavan?
Kommentit (134)
Angelina Jolie, Jenni Vartiainen, Tarja Turunen, Carmen Mäkinen tummahiuksisena
Satu SIlvon näköinen.
Angelina Jolie, Jenni Vartiainen, Tarja Turunen, Carmen Mäkinen tummahiuksisena
Muutama eri ihminen mainitsi tuon. Itse en ollut sitä huomannut, enkä ollut kovinkaan mielissäni kun minua verrattiin johonkin rähjäiseen lääkeriippuvaiseen (se taisi olla vieroitushoidossa just silloin) anorektikkoon. Ou tänks...
ja viimeisimpänä Merja Larivaara nuorena, ou mai gaad ;D
Muuan ammattivalokuvaaja sanoi näin, kun olin ammattimeikkaajan jäljiltä, ja näytinkin niissä kuvissa aika lailla Tilukselta. Se oli kuitenkin ainutkertaista, kukaan muu ei ole koskaan ollut sitä mieltä.
Oma lapsi sanoi kuvan nähdessään: "ÄITI!"
Parasta ikinä.
Onneks joku tuntematon mainitsi heti perään että taidat kyllä olla vähän fiksumpi ;)
Sarah Connor, Anastacia, Sophia loren ja Sonja Lumme
mutta minä muistutan kuulemma:
Sarah Connor
Sophia Loren
Anastacia
Sonja Lumme
eli Katherine Heigliä. Tämän ovat sanoneet poikani 2v. (huusi Izzien telkussa nähdessään että ÄITI!), veljeni ja pari kaveria. En mä kyllä ihan niin kaunis ole.
No, siitä on jo aikaa, mutta ilman silmälaseja ja tukka vaalennettuna... Nyt taidan olla ihan hirviö itseni.
joka oli sen rekkakuskin kanssa naimisissa.. en muista nimeä, joku malli se alunperin oli. Nyt kun molemmat ollaan vanhettu 15v, mäkin jo näen yhtäläisyyksiä meidän ulkonäöissä, mutta onhan kyllä edelleen HUOMATTAVASTI kauniimpi kuin minä:)
Vaikka moöemmat vanhemmat suomalaisia.
yhteen aikaan sitä sanottiin useasti,mutta nyt olon lihonut niin paljon että vaikea tunnistaa edes ihmiseksi.
mulla ei kyllä ole aivan niin kiharat hiukset luonnostaan. Ulkomaisista julkkiksista olen kuullut useamman kerran näyttäväni Kate Winsletiltä, johtunee lienee vartalonmallista ja samanmallisista ja -kokoisista huulista ja silmistä. Mulla on luonnostaan punaiset hiukset, että niistä se yhdennäköisyys ei ainakaan synny.
Molemmat ovat mielestäni kauniimpia kuin minä, ovat niin huoliteltuja aina kuvissa. Toisaalta kotiäitiajoilta parin vuoden takaa samaistun Mia Nuutilan roolihahmoon Tahdon asiassa kovastikin :D Ainoa vaan, että hänellä se oli rakennettu rooli, minulla todellisuutta. Onneksi työn ulkonäköpaineet ovat saaneet minutkin taas laittautumaan aamulla ihmisen näköiseksi.
a) Alyson Hanniganilta
-näyttelee mm. Buffy vampyyrintappajassa (se Buffyn kaveri) ja sitten American Pie -leffoissa :D
http://www.imdb.com/name/nm0004989/
b) toinen samikseni on kuulemma Liv Tyler Arwenina TSH:ssa X)
itse en kylläkään yhdennäköisyyttä huomaa kun olen blondi.
on mulle sanottu vuosien varrella usempaan otteeseen ja useasta suusta. Olen kyllä aika otettu tästä...
Kerran on sanottu myös Kata Kärkkäisen ja kerran Maija Vilkkumaan näköiseksi.