Sossun asiakas ei voi hankkia lisätuloja huutis-myynnillä
koska sossun kyylät takertuvat jokaiseen tilillepanoon joka asiakkaan tilille tulee ja huutimyyntitulot vähentävät toimeentulotukea. Ainoa mahdollisuus on ottaa kirppispaikka ja rahat käteen, niin sossu ei tiedä mitään vaikka tienaisin kk. 500€ myymällä vanhoja rojujani.
On se niin väärin!
Kommentit (26)
vituttaa vaan elokuuss tippua sossunluukulle ja tuottoisa huutismyynti pitää lopettaa. Viimeisetkin säästöt tuhlasin eilen, koska sossu vaatii tiliotteet 3kk ajalta taaksepäin enkä halua säästöjeni niissä näkyvän.
Eikä kirppismyyntiä huomioida. Olin sossunasiakas aiemmin ja tienasin persettä myymällä yli 5000€
enkä kyllä yhtään ihmettelekkään.
Myin lasten pieneksi jääneitä vaatteita huutiksessa, kun ei oo tilaa säilyttää, vaikka se rahallisesti olisi kannattanutkin. Sossu huomioi tunlona, kyllä potutti.
tienaan itse paremmin kun ukon 3000€:n kuukausituloja ei huomioida missään mun tuissa. Tosin en ole ukolta muuta rahallista avustusta vaillakaan kuin minimielarin lapselleen.
toimeentulotuen elinkeinona. Se on VIIMEINEN keino elättää itsensä. Tietysti ensisijaisesti myydään omaisuutta ja vaikka irtaintakin, jos sellaista on myytäväksi. Toimeentulotukea pitää myöntää vain väliaikaisesti ja akuutissa hädässä oleville. Pitkäaikaiseksi elinkeinoksi se ei saisi tulla kenellekään ja siksipä kannatan sitä, että muutaman kuukauden tt-jakson jälkeen jokainen pakotetaan tekemään jotain itse asialle. Jotkut opiskelijat yms. ok, mutta muuten vaan kotona makaava ja terve voisi mainiosti mennä vähän töihin tukea vastaan. Kesän tullenkin ulkona on monenmoista puuhaa yhteiskunnankin puolelta. Ikävää, että lapsille näytetään esimerkkiä siitä, kuinka voi elämänsä loisia toisten kustannuksella tekemättä itse mitään. Valitettavasti pummeilukin on perinnöllistä...
on VIIMESIJAINEN etuus!!! Eli siksi kaikki muut tulot huomioidaan tuloina. Ihan oikein on tehty kun on sinulla huomioitu tuloina kirppismyynnin tulot! Älä täällä marise!