Miten kertoa tästä..
sillä pakkohan se on..mies pettää vaimoaan. Hankalaksi kertomisen tekeekin se, että mies on muiden silmissä rehellisyyden perikuva. Harrastaa lasten kanssa ja on vaimolleen kiltti jne jne..vaimo hehkuttaa monesti, kuinka hyvän miehen on löytänyt. Ja, että luottaa 100%...
Eli tod.näk vaimo ei ikinä uskoisi...Tunnen vaimon kuitenkin niin hyvin ja tiedän, että hän ei ikinä antaisi anteeksi, jos jälkeenpäin kuulee muilta..ja minä en kertonut. Hän haluaisi tietää..Hankalaa..
Kommentit (10)
Palasin aamuyöstä reissusta ja naapuritalossa kun asutaan, niin näin miehen omalla terassillaan naisen kanssa, jota alkuun luulin tuttavakseni. Olin menossa vaihtamaan pari sanaa, kun huomasin, että nainen, jota mies halaili ja pussaili..olikin mulle ihan ventovieras! En tiedä huomasivatko he mua, kun hiljakseen meninkin vaan ohi. Ikkunasta sitten piti vielä kyyläillä hetki ja nainen meni taksiin...
Utelin sitten tutultani (miehen vaimo siis), että miten vkonloppu meni ja kuulin, että hän oli lasten kanssa ollut vanhemmillaan kylässä ja mies työmatkan takia ei päässyt. Että näin:/ Aamusta palasi sitten vaimo kotiin "uskollisen" miehensä luokse...
no sä näit sen omalla parvekkeellaan jonkun naisen kanssa halailemassa.
Jos olet aivan varma, niin tottakai kerrot. Asia jää muuten kummittelemaan ainaisiksi, usko pois!
Keksii, että yritit miestä ja hän antoi pakit. Jatkaa vielä, että olet seko hullu akka joka nyt yrittää rikkoa heidän liittonsa. Vaimo uskoo miestään ja sinä olet se joka kärsii seuraukset.
hoitonsa kanssa kaulailemassa, kun vaimolleen sanonut olevansa reissussa? Ja naapuritalossa asuu vielä vaimon ystävä?
Just.Kuulostaa aika uskomattomalta. No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Eikö nyt kenen tahansa pettäjän päähän pälkähtäisi, että kiinnisjäämisriski on aika korkea, jos ihmisten ilmoilla oman kodin katveessa kaulailee vierasta naista. Eikös nuo naapurit ja lähitienoon ystävät saata vähän ihmetellä ja mainita vaimollekin?
Kuulostaa niin oudolta pettämiskäyttäytymiseltä, että täytyy tätä aloitusta provoksi epäillä...
Tuskin edes kotona mutta silloin ainakin visusti verhot kiinni. Sen miehenkin joutuisin kuljettamaan taloon ja talosta pois vanhassa perunasäkissä...
vaimolle. Olen kertonut kerran yhdelle tutulle, kun mun ystävä hehkutti tavanneensa ihanan miehen ja kun kertoi lisää, paljastui samaksi tyypiksi.
Mä mietin päivän ja sitten kerroin kummallekin naiselle, kumpikin jättivät miehen ja tältä pidempään kimpassa olleelta sain hirveät haukut kun pilasin heidän elämän. Jälkikäteen oli ollut tyytyväinen, mutta me ei juurikaan ikinä puhuttu ja ei varsinkaan aiheesta.
Eli ystävyyden voit menettää, mutta kyllä mä haluaisin tämän tietää. Itse sitten päättäisin mitä sen jälkeen teen.
jos sanoisit ensin miehelle, että aiot kertoa vaimolle ja ehdottaisit, että mies kertoo itse. Vaimokin varmaan kuulisi sen mieluummin häneltä. Jos mies kieltäytyy, kerro hänelle sitten, että sitten sinun on kerrottava.
Oletko nähnyt miehen jossain jonkun kanssa??
Voitko kysyä vaikka, kukas se vaaleahiuksinen nainen oli jonka näin sun ukkos kanssa kaupungilla? tavallaan heittäytyä tyhmäki?