Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töihin vedin aina mustan jakkupuvun päälle ja korkkarit jalkaan ja salkku käteen ja

Vierailija
23.04.2009 |

tyylikäs huivi kaulaan.

Nyt kun lähden "ihmisten ilmoille" johonkin äitikerhoon laitan boobin imetyspaidan ja lapsille me&i:n vaatteet.

Musta on vaihtunut ihaniin pastellisävyihin.

Kiva "työasun" / uniformun muutos :).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin esikoisen äitiyslomalla, että mulla ei ole edes oikein sellaisia vaatteita, joissa voi olla ihmisten ilmoilla. Siis kaikki vaatteet olivat noita työvaatteita tai sitten sunnuntain lökövaatteita kotona. Mutta oli ihanaa kun ei tarvinnut silittää yhtään paitapuseroa, ei tarvinnut käydä pesulassa ja saattoi pitää farkkuja joka päivä ja saattoi käyttää värejä.

Vierailija
2/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt tästä ajasta, kohta se mustakausi taas tulee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkupuku ja salkku saattaisivat herättää pientä hilpeyttä omissa töissäni :)

Vierailija
4/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on vaan kenkäkaapissa jotain korkkareita ja sitten oikeita lenkkikenkiä ja jotain jumppatossuja, mutta ei mitään pitkiin vaunukävelyihin soveltuvaa popoja, kuten jotain vähän matalampia kävelykenkiä ta jotain siistejä tossuja. Näin se elämä vaan muuttuu lapsen myötä ja ehkä vaatekaappikin.

Vierailija
5/5 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joutunut uusimaan vaatevarastoa.. jakkupuvut eivät koskaan ole kuuluneet minun tyyliin. Vaatteet siis pysyneet samanlaisina lasten jälkeenkin, vaikka tosin kiristävät hieman enemmän :)