Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti uusiin naimisiin eron jälkeen ?

Vierailija
22.04.2009 |

Missä ajassa olet itse tai exäsi mennyt uuteen avioliittoon eronne virallisen voimaantulon jälkeen?

Ja kuinka kertoa lapsille siitä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO eihän se ole nopeaa,vaan se on tosirakkautta kun uudella miehellä paksu lompakko, silloin heti naimisiin.  eli mitä paksumpi lompakko, sitä nopeammin rengastukseen että saa mitä haluaa.

Vierailija
22/30 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, täältä kun kyselee eron tai vaikka leskeytymisen jälkeisistä parisuhdeasioista, niin sopivaa aikaa naisella uudelle suhteelle ei olekaan. Naisenhan tulee pyhittää elämä eron jälkeen lapsille, mielummin olla loppuelämä yksin ja leskenä mustissa vaatteissa käydä treffeillä viikoittain hautakiven kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottu 6,5 vuotta sitten. Ex avioitui kuuden vuoden päästä. Aika näyttää avioidunko koskaan.

Vierailija
24/30 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa mennä useasti naimisiin

Vierailija
25/30 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eronnut 5kk ennen kuin tavattiin nykyisen kanssa. Uusi mies oli muuttanut pois exänsä ja hänen yhteisestä kodista melkein vuosi sitten, mutta kummankaan meidän ero ei ollut vielä virallinen kun alettiin heti ensitapaamisesta olla yhdessä.

Mies kosi viiden vuoden seurustelun jälkeen, avioliitto solmittiin 5,5 vuoden seurustelun jälkeen.

Lapsille kerrottiin suhteestamme, kun oltiin oltu yhdessä 3kk. Muutettiin yhteen jossain neljän vuoden paikkeilla.

Nyt yhteistämatkaa takana jo 9 vuotta, vanhemmat lapsemme ovat jo isoja, 12v-17v ja sitten meillä on yhteinen 2,5v

Vierailija
26/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin 13v avioliitosta turvakodin kautta. Viikko siitä mies löysi jo uuden. Asuin vielä turvakodissa. Kun eromme astui voimaan niin 44 päivän jälkeen mies meni uuden naisensa kanssa naimisiin. Että näin...

Vierailija
27/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin uudestaan naimisiin kuusi vuotta eron jälkeen. Eksä taisi mennä kaksi vuotta, samaisen salasuhteensa kanssa.

Vierailija
28/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI uusiin naimisiin eron jälkeen?

Hulluhan se on joka samaan ansaan kaksi kertaa astuu!

Aika moni solmii ensimmäisen avioliiton koska niin kuuluu tehdä. Tehdään lapset ja ostetaan talo ja 15 vuoden kuluttua tajutaan ettei kyse ollut rakkaudesta missään vaiheessa. Toiseen liittoon mennään aikuisina ja rakkaudesta. 

Sarjakihlautujat ja sarja-avioitujat toki ovat oma kastiaan. 

Minulla ainakin juuri näin. Ensimmäisen liiton solmin 20+, kun halusin perhettä ja lapsia ja kodin. Tulimme toimeen ja tykkäsin hänestä. Eihän sellainen kestä kumminkaan tosipaikan tullen.

Aikuisena erosin ja olin valmis elämään sinkkuna lopun elämän jos tarvis. Kohtasin kuitenkin uuden kumppanin. Nyt vasta tiedän mitä on olla yhdessä vain rakkaudesta.

Naimisiin en mene enää ikinä, en halua mitään sellaisia kahleita enää. Naiselle avioliitolla ei ole mitään annettavaa, siinä päätyy vain passaamaan miestä.

Vierailija
29/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liitossa 20 v, eroa suunnittelin noin kolme viimeistä. Eroilmoituksestani puolen vuoden päästä haimme virallisesti avioeroa, vaikka mies vastusti viimeiseen asti. Kahden viikon päästä siitä näin vahingossa hänet ulkona uuden kumppaninsa kanssa (ei koskaan ollut myöntänyt mitään). Tästä puolen vuoden päästä lähdin itse deittaamaan, ja tapasin heti nykyisen miesystäväni. Samaan aikaan exäni meni naimisiin uuden naisensa kanssa (jota siis hänen mukaansa ei ollut liiton aikana).

Ovat nyt jo eronneetkin. Seurustelen edelleen, emme suunnittele naimisiin menoa.

Vierailija
30/30 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio mennä ikinä uudestaan naimisiin

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän