Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvän, miten ja millä ajalla siivoatte?

Vierailija
22.04.2009 |

Meillä tuntuu kaatuvan koko kämppä niskaan (tai ainakin tietyistä kohdista huomaa, että perusteellisesti ei ole siivottu herra tietää koska viimeksi). Ei vaan ole aikaa eikä todellakaan voimia iltaisin luututa, hyvä jos pikaisesti imuroidaan pahimmat pois. Viikonloppuisinkin tuntuu olevan jotain muuta, ja sitä paitsi tosiaankin hoitaisin siivouksen joskus muulloin kuin sunnuntaina, joka on yleensä ainoa viikon vapaapäiväni.

Juu, hommattaisiin siivooja, mutta mies vastustaa. Ratkaisu ei ole, että mies saa sitten siivota, koska hän kyllä ilmoittaa siivoavansa, mutta jälki on juosten kustua enkä jaksa enää siitäkään riidellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa kk ja se pelastaa paljon! Meillä minä emmin siinä asiassa, mies oli puolesta. Nyt ajattelen olleeni ihan tollo (en nyt tietenkään vihjaa mitään miehestäsi, ap ;)). Siivooja säästää aikaa ja ennenkaikkea hermoja ja on todella hyvä työssään. Lisäksi mies imuroi viikonloppuisin, mä kuljen aina essu päällä ja poimin essun taskuun kaikki roskat ja kamat mitä on pitkin. Lapset osaa jo suunnilleen kerätä roinansa omiin laatikoihin. Ei meillä mitään supersiistiä ole kun kukaan ei tykkää siivota, mutta välttää meille.

Vierailija
2/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ei todellakaan ole paljon..

Pääsen perjantaisin aikaisemmin joten silloin utuan, vien matot ulos jne jne.. Ja haen sen jälkeen muksut hoidosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroidaan usein. Muutaman kerran vuodessa päätetään etukäteen minä lauantaina siivotaan.

Vierailija
4/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut huoneet sitten joka toinen viikko. Ei tule niin paljon kerralla. Vessa on helppo sutaissa missä välissä vain.

Jos välillä sutaisee pölyjä pinnoista sieltä täältä, ei niin likaiseksi ehdikään. Ja tietysti aina tavarat paikoilleen, kun ei enää tarvitse, lehdet lehtiroskiin samalla kun vie roskat jne.

Vierailija
5/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on vain yksi vapaapäivä viikossa. Jos noin olisi minulla, tuskin tätäkään vähää siivoaisin ;-)

Minä teen vuorotyötä ja usein teen niin, että kun lapset menevät eskariin/kouluun aamusta ja minä duuniin vasta vaikkapa yhdeksi, siivoan sillä ajalla. Jotain hyötyä siis vuorotyöstäkin...

Vierailija
6/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja lasten kanssa. Joskus siivoaminen jakaantuu kahdelle päivälle, joskus siivotaan kaikki kerrallal

Vierailija
7/7 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin lyhyt työmatka että työmatkoihin menee yhteensä 1h.

Jos siivoisin tunnin päivässä, johon aivan hyvin olisi aikaa, meillä kiiltäisi joka paikka. Mutta kun olen laiska siivoamaan meillä on sotkuista, mutta en kehtaa kiirettä syyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi