Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pidät taukoa lasten- ja kodinhoidon lomassa tavallisena arkipäivänä?

Vierailija
09.06.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 4 ja 5,5 vuotiaat katsovat tunnin videoita.

Vierailija
2/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan lapselle dvd:n päälle, istun koneella, yksi tosi outo tapa mulla on mennä vessaan jonkun lehden kanssa ja viipyä siellä hetki lukemassa lehteä lukkojen takana samalla kun käyn tarpeilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta tosin ensin kuluu puoli tuntia paikkojen raivaamiseen, pyykkihuoltoon tms. Oma aika voi jäädä vähiin, jos isommat haluavat esim. pelata, mutta he onneksi jo ymmärtävät että äiti tarvitsee oman hetkensä kahvikupin ja päivän lehden ääressä.

Vierailija
4/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun koneella lasten päiväunien aikaan, tai hyvällä ilmalla puuhastelen pihalla. : )

Vierailija
5/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nappulat päikkäreillä ja minä koneella. Pitäs syödä ja ripustaa pyykit, eli ihan omaa aikaa tämä ei ole. Viikolla käyn kolmesti juoksulenkillä kun mies tulee töistä, se on sitä ihan ykkös-omaa-aikaa.

Vierailija
6/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on nyt, eli on syöty, pienempi nukkuu, isompi katsoo mikko mallikas-dvd:n ja juon kahvia ja nettailen :-), joskus luen myös postia

toinen kun mies tulee, on syöty, pikkukakkonen pyörii, ja juon teetä tai kahvia, ja nettailen tai luen.

Näin kesällä menen joskus pihalle, illalla noin 19 aikaan kun mies hoitaa iltahommien alkuja. kastelen kukat ja samalla nautin että kukaan ei vaadi mitään (paitsi kukat vettä :-)). On vaan rivarin piha niin tää tauko ei kestä kauaa...

Vierailija
7/7 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin vuosia kotona, ja nyt kun olen töissä, ei taukoja tunneta. Ei ole koskaan aikaa istua alas arkena, hyvä kun vessassa joskus ehtii pikaisesti käymään. Nyt lomalla sentään voi käydä tietokoneella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi