Lue keskustelun säännöt.
Juon Sandelsia ilman paitaa tilillä 3000eur odotan potkupallon alkua
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Haha ei kolmetonnia oo flexaus
vauvalaudalla on
Vierailija kirjoitti:
3000€ tilillä!?? Itse olisin pienoisessa paniikissa jos olisi alle 80 000€ tilillä.
Köyhä on, jos ei oo kuukausipalkka 80000 egee!
Suositellaan että tilillä on parin ok puskuri eli hankit 1500 käteen? Ei kannata käyttää rahaa olueen jos on noin köyhä.
3000€ on jollekin 15-vuotiaalle ihan ok saldo.
3000€ tilillä!?? Itse olisin pienoisessa paniikissa jos olisi alle 80 000€ tilillä.