Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo muuttunut kaunottaresta säkkeihin pukeutuvaksi pipopääksi

Vierailija
07.04.2015 |

Vaimoni oli ennen todellinen kaunotar joka piti itsestään huolta ja pukeutui tyylikkäästi.
Nykyisin hän vetää päälleen sellaisia säkkimäisiä pitkiä paitoja, legginssit ja päähän pipon joka on varustettu samalla kuvalla kuin se hemmetin säkkipaita.
Hiuksia ei laita ollenkaan enää, kun ei niitä kukaan kuulemma sieltä pipon alta katso. Meikistä on luopunut myöskin kun ei kuulemma vain ole aikaa, lapsi kun on niin pieni ja tarvitsee äidin jakamattoman huomion kokoajan. Niin paitsi että lapsi on 4-vuotias ja pärjää hienosti hetken ilman sen suurempaa vahtimista.

Ostin hiljattain vaimolle lahjakortin kenkäkauppaan jotta voisi ostaa itselleen jotkin kuvat nätit kengät. Vaimo kotiutui kaksien terveyskenkien kanssa. Oli kuulemma kaksi paria yhden hinnalla.

En sano että vaimon pitäisi olla täydessä tällingissä aamusta iltaan, mutta vähän voisi panostaa. Hän on kaunis ja hyvä vartaloinen nainen, on sulaa hulluutta heittää se hukkaan.
Ennen kuin kukaan sanoo tätä, niin kyllä. Otan vaimon huomioon, hoidan osani kotitöistä ja vietän aikaa lapsemme kanssa, eikä hänen hoitaminen muutenkaan ole täysin vaimon harteilla.

Olen yrittänyt sanoa nätisti tästä asiasta vaimolle, mutta se tuntuu menevän kuuroille korville. Onko kellään siis mitään taikasanoja?

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mis o gini, senkin sika.

Vierailija
102/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:53"]

Huutonaurua :D Ne säkkipaidat taitaa olla tuninkoja

[/quote]

Tuninkoja, onko sukua golitsille:D Kyllä se kirjoitetaan tunika--->tunikoita

Kiitos korjauksesta, en olisi muuten ymmärtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme viettäneet joulunpyhät miehen kanssa lämpökerrastoissa, villasukissa, tukka pystyssä ja meikittä. Peitto on heilunut monta kertaa päivässä.

Vierailija
104/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kehunut vaimoasi kaunottareksi, huomioitko tarpeeksi hellyydellä. 

Kokemusta on asiasta. Alkoi tympästä ukko, kun ei koskaan sievää sanonut. Eräänä päivänä vaatemyyjä sanoi, että nyt laitetaan sinut nätiksi. Iso t-paita lähti ja tilalle tulivat farkut ja bleiseri. 

Mutta siitäpä mies huolestui, miksi pukeudun niin tyrkysti. En välittänyt. Sain kehuja työpaikan miehiltä, se tuntui hyvältä. 

Vierailija
105/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmaan odota, että kotona ollaan koko ajan tällingissä. Ei ole kuitenkaan kohtuutonta odottaa, että ulos lähtiessä vähän panostaa - koskee kaikkia sukupuolia.

En tajua miksi tällä palstalla ollaan aina niin allergisia sille, että joku haluaa pitää itsensä hyvännäköisenä tai odottaa sitä muilta?

Vierailija
106/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai itse pidät huolta siitä, että kuljet siisteissä puvuissa, tukka oikeaan mittaan leikattuna, hampaat harjattuna sekä valkaistuna, parta laitettuna tai sheivattuna, vähän deodoranttia ja hajustetta, kengät aina tip top ja eivätkä mitään terveyskengät, turvakengät saati lenkkarit, ja lista jatkuu vaan.

Valitettavasti vaimosi hoitaa ulkonäköään todennäköisesti enemmän kuin 99 prosenttia suomalaisista miehistä, varsinkaan keski-ikäisistä isäukoista.

Vierailija
107/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei varmaan odota, että kotona ollaan koko ajan tällingissä. Ei ole kuitenkaan kohtuutonta odottaa, että ulos lähtiessä vähän panostaa - koskee kaikkia sukupuolia.

En tajua miksi tällä palstalla ollaan aina niin allergisia sille, että joku haluaa pitää itsensä hyvännäköisenä tai odottaa sitä muilta?

Mun puolesta sä saat pitää itseäsi ihan vapaasti hyvännäköisenä, mutta en tajua miksi kukaan odottaisi sitä sinulta tai miksi minun pitäisi odottaa sitä sinulta. 

Vierailija
108/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää käsittäkö väärin. Tietysti kotona saa ja pitää pukeutua rennosti, kyse ei ole siitä, eikä siitä että aina pitäisi olla korkeat korot, pakkelikerros naamassa, kireät vaatteet jne. Ehei, kyse on siitä että sitä toivoisi vaimon joskus hieman panostavansa ulkonäköön. Oli arki tai juhla, päällä on se säkkituninka(?) ja ne kulahtaneet legginssit.

Itse pidän ulkonäöstäni huolta urheilemalla, pukeutumalla siististi tai tai edes tilanteeseen sopivasti. Ostelen eri partavesiä vaihtelun vuoksi, pidän parran ja hiukset kunnossa yms. Minulle kun on tärkeää että miellytän vaimon silmää vielä vuosienkin jälkeen. Sitä kun ei tule sokeaksi vaikka kuinka rakastaisi ja olisi naimisissa.

Höpö höpö. Että vaimosi pukee juhlatilaisuuksiinkin säkkitunikan ylleen? 

Provo mikä provo. Huono.

Vierailija
109/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta sä saat pitää itseäsi ihan vapaasti hyvännäköisenä, mutta en tajua miksi kukaan odottaisi sitä sinulta tai miksi minun pitäisi odottaa sitä sinulta. 

Olipa jännä vastaus! 

Vierailija
110/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellainen himo-harri että vaikka mulla olisi jalassa naapurin penan hirveimmät reikäkalsarit niin miehestä olen silti kaupungin kuumin tyttö. Vähän raskasta toisinaan. Ei olla mitään vastarakastuneita kuitenkaan. Eli jos tässä vielä enemmän laittautuisi miehen pää ei varmaan kestäisi kun jo nytkin lyö liekit kovaa. 

Vierailija
111/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se hääkakku teettää. Muuttaa kissan lehmäksi.

Vierailija
112/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljävuotias on vielä melkoinen tahmatassu, joten kotona ei kannata pitää mitään parempia vaatteita, ellei halua käyttää niitä jatkuvasti pesulassa.

Jos pukeutuu hyvin ja aikoo pitää vaatteet puhtaana, niin lapsen joutuu pitämään käsivarren päässä itsestään. Mielestäni halaileva ja sylittelevä äiti on parempi kuin käsivarren päässä lastaan pitävä äiti.

Sama koskee meikkiä. Neljävuotias halaa ja pussaa. Silloin äidin tahmea meikki ei ole kovinkaan hyvä ajatus.

Vierailija
113/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää käsittäkö väärin. Tietysti kotona saa ja pitää pukeutua rennosti, kyse ei ole siitä, eikä siitä että aina pitäisi olla korkeat korot, pakkelikerros naamassa, kireät vaatteet jne. Ehei, kyse on siitä että sitä toivoisi vaimon joskus hieman panostavansa ulkonäköön. Oli arki tai juhla, päällä on se säkkituninka(?) ja ne kulahtaneet legginssit.

Itse pidän ulkonäöstäni huolta urheilemalla, pukeutumalla siististi tai tai edes tilanteeseen sopivasti. Ostelen eri partavesiä vaihtelun vuoksi, pidän parran ja hiukset kunnossa yms. Minulle kun on tärkeää että miellytän vaimon silmää vielä vuosienkin jälkeen. Sitä kun ei tule sokeaksi vaikka kuinka rakastaisi ja olisi naimisissa.

Tilanne on toki näin vähän eri. Joka päivä ei juuri kukaan jaksa laittautua. Mulla on lähes aina leggingsit ja villasukat kotona, mutta kyllä edelleen välillä pidetään treffi-iltoja ja silloin meikkaan, laitan parempaa päälle ja tuoksua ylle. Tuntuu hyvältä vaihteeksi vaihtaa naisellisempiin ja mies kehuu (kehuu tosin kotiverkkareissakin), motivoi sekin. Suhteessa on yhä romantiikkaa, mitä arvostan, joten itsekin olen valmis tekemään osani. Toki lapset on jo isompia.

Onko puolisolla huonontunut itsetunto muuttuneen kropan myötä? Muistatko huomioida häntä naisena, niin laittautuneena kuin rönttövaatteissakin? Joiltakin ihmisiltä tosin romantiikan kaipuu valitettavasti kuolee jossain elämänvaiheessa kokonaan (tai tulee esiin ettei sitä ollutkaan), ja tämäkin on ok jos koskee molempia, vaikeaa jos puoliso on romantikko. 

Vierailija
114/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kollikissan laiskiaiseksi.

Vierailija
115/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni, joka on arvostellut ulkonäköäni samoin kuin ap oman vaimonsa ulkonäköäni, on itsellään keskivartalolihavuus, irrotettavat tekohampaat ja rikkinäisiä vaatteita, sekä testosteronit viitearvojen alapuolella ja siitä seurannut passivointuminen. Mutta vikana on hänen mielestään se, että minä en tälläydy missiksi.

Vierailija
116/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme viettäneet joulunpyhät miehen kanssa lämpökerrastoissa, villasukissa, tukka pystyssä ja meikittä. Peitto on heilunut monta kertaa päivässä.

Kiitos tiedosta.

Vierailija
117/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuuman kollin veteläksi siaksi.

Vierailija
118/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sellainen himo-harri että vaikka mulla olisi jalassa naapurin penan hirveimmät reikäkalsarit niin miehestä olen silti kaupungin kuumin tyttö. Vähän raskasta toisinaan. Ei olla mitään vastarakastuneita kuitenkaan. Eli jos tässä vielä enemmän laittautuisi miehen pää ei varmaan kestäisi kun jo nytkin lyö liekit kovaa. 

Noh ehkä parempi sitten kulkea reikäkalsareissa kun mies on tuollainen...

Vierailija
119/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni, joka on arvostellut ulkonäköäni samoin kuin ap oman vaimonsa ulkonäköäni, on itsellään keskivartalolihavuus, irrotettavat tekohampaat ja rikkinäisiä vaatteita, sekä testosteronit viitearvojen alapuolella ja siitä seurannut passivointuminen. Mutta vikana on hänen mielestään se, että minä en tälläydy missiksi.

Tykkään tälläytyä omaa puolisoani varten ja myös korostaisin, että hän ei ikinä -siis koskaan, edes silloin kun itseltäni livahtaa joku olenkos lihonut tyyppinen- puhu pahaa ulkonäöstäni eikä arvostele ikävästi milloinkaan. Saan kehuja tai saan kehuja. Tai kukkia.

On helppoa haluta miellyttää rakastaan, kun hän on yhtä lailla huomioiva takaisin. 

Vierailija
120/149 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaaha. Meillä tapahtui juuri toistepäin. Vaimo laihtui normipainosta nukkavierusta normi - ja alipainon rajalle, pukeutuu laadukkaammin ja panostaa itseensä ilman turhakkeita. Rakastan vaimoni persoonaa mutta välillää meinaa mustasukkaisuuden pistos tuntua omassa rinnassa kun vieraat miehet tulevat iskemään ja kehumaan kaunista vaimoani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä