Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te toiset tosi lihavat oikein löydätte miehenne?

Vierailija
29.03.2015 |

Olen aika onneton jo tilanteeni vuoksi, viidettä vuotta sinkkuna. Parisuhteessa olin hoikempi, nyt olen lihonut monta kymmentä kiloa ja painan + 100 kiloa. Tiedän, että yhtä lihavilla naisilla kuin minä ja lihavemmillakin löytyy mies, joten mun täytyy olla jotenkin tosi vastenmielinen ja ruma heihin verrattuna ulkoisesti ja sisäisesti.

Tämänkin videon lihavalla tytöllä on tosi komea ja ihana mies, ja oikeasti, oon nyt tosi kateellinen, olen heikkona punapäisiin miehiin :D Kelpaisi mulle...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei esim haittaa ylipaino, mutta valitettavasti läskitkin naiset on liian vaativia etten kelpaa edes heille.

Vierailija
2/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:30"]

No minua ei esim haittaa ylipaino, mutta valitettavasti läskitkin naiset on liian vaativia etten kelpaa edes heille.

[/quote]

Miten vaativia? Jos tarkoitat, että odotamme miehen olevan ystävällinen, hauska (mitä se kullekin tarkoittaa), rakastava, rehellinen ja käyvän suihkussa päivittäin niin kyllä, mekin olemme vaativia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:30"]No minua ei esim haittaa ylipaino, mutta valitettavasti läskitkin naiset on liian vaativia etten kelpaa edes heille.
[/quote]
Ompas hienolta kuulostava asenne! Aivan kuin läskien tarvitsisi tyytyä huonompaan kuin ei-läskien. Aivan yhtälailla hekin ovat ihmisiä ja oikeutettuja valitsemaan itselleen sopivimman kumppanin kuin ketkä tahansa muutkin. Sitäpaitsi, mieluummin sinkkuna kuin paskassa suhteessa. Miksi siis läskin pitäisi kelpuuttaa sinut kun et muillekaan kelpaa? Käsittämätöntä.

Vierailija
4/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mies on kyllä ehdottomasti läskifetisti, sillä saisi hoikemmankin naisen vaikka on punapää.

Vierailija
5/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella että miehiä jotka hyväksyvät vaatimattomankinnäköisen naisen, löytyy esim. maaseudulta?

Vierailija
6/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:11"]Uskokaa jo ettei ylipainolla ole merkitystä kun naiselta löytyy lihasta. Jos olet pelkkä löysä möykky niin se ei houkuttele monia. Keskity voimaharjoitteluun ja unohda laihdutukset. Voit huonosti kun et tee mitään ja muutkin huomaavat sen.
[/quote]

Mitä. Vittua.

Vierailija
7/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:11"]Uskokaa jo ettei ylipainolla ole merkitystä kun naiselta löytyy lihasta. Jos olet pelkkä löysä möykky niin se ei houkuttele monia. Keskity voimaharjoitteluun ja unohda laihdutukset. Voit huonosti kun et tee mitään ja muutkin huomaavat sen. [/quote] Jos painaa yli 100kg niin kuin ap sanoi niin sun mielestä ei mitään laihdutusta tarvii? No aika paljon saa treenailla jos meinaa saada lihaksia näkyviin sieltä rasvan alta...

[/quote]

Se vartalo muuttuu siinä samalla. Laihaläski ei ole yhtään kauniimpi näky. Lihavuus tuo pyöreyttä kasvoihin ja saa näyttämään terveelliseltä. AP on jo ylipainoinen, kaikki harjoitukset on hyväksi ja ne parantaa ryhtiä. Se ruokahalu kasvaa kun harrastaa rankkaa liikuntaa, silloin on jatkuvasti nälkä.

Vierailija
8/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:38"]

Tuon mies on kyllä ehdottomasti läskifetisti, sillä saisi hoikemmankin naisen vaikka on punapää.

[/quote]

Taidat olla läski ja ruma sisältä

Vierailija
9/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:40"]

Voisi kuvitella että miehiä jotka hyväksyvät vaatimattomankinnäköisen naisen, löytyy esim. maaseudulta?

[/quote]

Sinulla sitä sitten on mielikuvitusta. Noin tyhmät mölyt sopisi pitää mahassaan. Mitenköhän sitä sitten kaupungeissa näkee niin tavattoman rumia naisia miehen kainalossa? Miten ne kaupunkiuroot ovat sellaisia huolineet?

Vierailija
10/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:04"]

Löysin kadulta, en oo lihava mutta painoa kuitenkin yli 75 kiloa, ei luut kolaja

[/quote]

hihihi

Vierailija
11/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:30"]No minua ei esim haittaa ylipaino, mutta valitettavasti läskitkin naiset on liian vaativia etten kelpaa edes heille. [/quote] Ompas hienolta kuulostava asenne! Aivan kuin läskien tarvitsisi tyytyä huonompaan kuin ei-läskien. Aivan yhtälailla hekin ovat ihmisiä ja oikeutettuja valitsemaan itselleen sopivimman kumppanin kuin ketkä tahansa muutkin. Sitäpaitsi, mieluummin sinkkuna kuin paskassa suhteessa. Miksi siis läskin pitäisi kelpuuttaa sinut kun et muillekaan kelpaa? Käsittämätöntä.

[/quote]

Läski voi olla oikeutettu, mutta läski ei välttämättä saa koska ei monille kelpaa. Se porukka, joka kelpuuttaa läskit on reippaasti pienempi kuin normaalit kelpuuttava. Siksi läski käytännössä pudottaa vaatimustasoaan, jotta saa edes jotain. Ihan oikeutuksesta huolimatta. Ei pidä sekoittaa oikeutta ja todellisuutta.

Vierailija
12/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:11"]Uskokaa jo ettei ylipainolla ole merkitystä kun naiselta löytyy lihasta. Jos olet pelkkä löysä möykky niin se ei houkuttele monia. Keskity voimaharjoitteluun ja unohda laihdutukset. Voit huonosti kun et tee mitään ja muutkin huomaavat sen. [/quote] Mitä. Vittua.

[/quote]

Lihava nainen. Kelpaa monelle

Jokainen tietää sen läskin suomalaisen naisen jolla perse roikkuu maassa ja läähätys kuuluu kilometrin päähän.

Vierailija
13/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monella miehellä on surkea itsetunto naisten suhteen. Tällaiset miehet eivät itse metsästä naisia, vaan hänet saa se nainen, joka menee itse tekemään tuttavuutta. Ja usein rumat naiset ovat aktiivisempia tässä kuin kauniit. Näin rumakin nainen voi saada hyvän miehen. Olen näitä tapauksia kaveripiirissä nähnyt; ihan kelpoja, jopa sporttisia miehiä, mutta aivan toivottomia nyhveröitä naisten kanssa. Jos ei joku olisi tullut suunnilleen kädestä pitäen hakemaan niin yksin olisivat hautaan saakka. Onko tällainen mies sitten onnellinen? No, moni tämäntyyppinen on hiukan herkempi luonteeltaan ja esim. haluavat lapsia, joten perheen saaminen täyttää ainakin tämän osan.

Vierailija
14/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:04"]

Löysin kadulta, en oo lihava mutta painoa kuitenkin yli 75 kiloa, ei luut kolaja

[/quote]

Huh. Uskalsit ottaa katumiehen. Minä en ole koskaan arvannut sellaista tehdä, vaikka niitä kadulla aina väliin lojuukin. Miten sait hajun pois?

Vierailija
15/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:11"]Uskokaa jo ettei ylipainolla ole merkitystä kun naiselta löytyy lihasta. Jos olet pelkkä löysä möykky niin se ei houkuttele monia. Keskity voimaharjoitteluun ja unohda laihdutukset. Voit huonosti kun et tee mitään ja muutkin huomaavat sen. [/quote] Jos painaa yli 100kg niin kuin ap sanoi niin sun mielestä ei mitään laihdutusta tarvii? No aika paljon saa treenailla jos meinaa saada lihaksia näkyviin sieltä rasvan alta...

[/quote]

Se vartalo muuttuu siinä samalla. Laihaläski ei ole yhtään kauniimpi näky. Lihavuus tuo pyöreyttä kasvoihin ja saa näyttämään terveelliseltä. AP on jo ylipainoinen, kaikki harjoitukset on hyväksi ja ne parantaa ryhtiä. Se ruokahalu kasvaa kun harrastaa rankkaa liikuntaa, silloin on jatkuvasti nälkä.

[/quote]

Mitään laihaläskiä ei ole olemassakaan. Typerä termi, jonka fitnessriippuvaiset ovat keksineet oman ylemmyydentuntonsa selittämiseksi.

Vierailija
16/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:38"]

[/quote]

Taidat olla läski ja ruma sisältä
[/quote]

Läski sisältä xD OK

Vierailija
17/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä painoin tavatessamme mieheni kanssa 89kg (pituuteni on 169cm). Meillä oli yhteisiä tuttavia, joiden kautta tapasimme. Mieheni on kestävyysurheilija ja siis treenattu ja hyväkroppainen. Hyvin ollaan viihdytty yhdessä jo 15 vuotta ja kolme lastakin on. Lapset on sellaisia hoikkia juoksijoita niinkuin miehenkin.

Vierailija
18/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:55"]Yllättävän monella miehellä on surkea itsetunto naisten suhteen. Tällaiset miehet eivät itse metsästä naisia, vaan hänet saa se nainen, joka menee itse tekemään tuttavuutta. Ja usein rumat naiset ovat aktiivisempia tässä kuin kauniit. Näin rumakin nainen voi saada hyvän miehen. Olen näitä tapauksia kaveripiirissä nähnyt; ihan kelpoja, jopa sporttisia miehiä, mutta aivan toivottomia nyhveröitä naisten kanssa. Jos ei joku olisi tullut suunnilleen kädestä pitäen hakemaan niin yksin olisivat hautaan saakka. Onko tällainen mies sitten onnellinen? No, moni tämäntyyppinen on hiukan herkempi luonteeltaan ja esim. haluavat lapsia, joten perheen saaminen täyttää ainakin tämän osan.

[/quote]

Tämä. Ja vaikka naiset nyt yököttelevät ja kammoksuvat niin moni mies kaipaa naisellista "hoivaa" ja lämpöä. Koska mitään siihen viittaavaakaan ei saa miespuolisilta kavereilta. Tällöin lihavakin nainen ajaa asiansa. Ehkä jopa paremmin kuin pinnallinen fitness.

Vierailija
19/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun BMI:ni on 19,5, enkä ymmärrä, miten kukaan saa miestä.

Vierailija
20/46 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lihavathan ovat automaattisesti syvällisiä ihmisiä, toisin kuin pinnalliset tyypit, jotka kehtaavat pitää huolta kehostaan.