Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mietitkö ihmisistä, millaisia he ovat sängyssä?

Vierailija
22.04.2009 |

Siis seksinharrastushommissa?

Vai olenko mä outolintu?

Tulee vaan joskus mieleen, että milläköhän lailla tuo käyttäytyy sängyssä. Ei siis siinä mielessä, että itse heidän kanssaan tahtoisin olla, vaan on vain joitakin ihmisiä, joita ei osaa vaan kuvitella harrastamassa seksiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä sitten vain avarakatseisempi vai onko kyseessä ylenpalttinen seksuaalinen aktiivisuus, mutta minä en ole vielä törmännyt lisääntymisikäiseen ihmiseen, josta en olisi pystynyt kuvittelemaan, miten hän seksiä harrastaa. Mietin siis enemmänkin sitä, minkälaista seksiä eri ihmiset harrastavat. Esim. tuttavapariskuntien kanssa ei tule juuri heidän seksitavoistaan juteltua ja sitten huomaan joskus pohtivani, että onkohan joillain jotain omia fetissejään tai mitä kaikkea löytyisikään makuuhuoneen kaapin ylähyllyltä, tai missä nyt kukakin intiimijuttujaan säilyttää.

Vierailija
2/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti sellaisten ihmisten kohdalla jotka eivät pukeudu "seksikkäästi" eivätkä puhu seksistä. Esimerkiksi työkaverini on 30 sinkkunainen,ei erityisen naisellinen,mutta tosi hyvä tyyppi ja käy kyllä bilettämässä usein,olen usein miettinyt hänen seksielämäänsä,koska ei vaikuta miltään munahaukalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut mieleen ikinä sellaista miettiä. (ja nyt kun tämän aiheen myötä tuli mieleen, on todella vaikeaa edes yrittää miettiä. En osaa kuvitella ketään tutuistani harrastamaan seksiä. Vähän inhottaa edes yrittää ajatella moista.)

Vierailija
4/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisten seksitavoissa oikeasti niin suurta variaatiota ole että sen miettiminen minua kiinnostaisi.

Vierailija
5/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa kuvitella ratsailla hihkumassa

Vierailija
6/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua alkaa inhottaan ajatus siitä että mietin :D

Vierailija
7/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelemaan mielessämme Matti Vanhasen punertavat ohimot ja kuivakka puuskutus kun hän suoriutuu tästä haastavasta tehtävästä...

Vierailija
8/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko kommentoida sen verran että minä olen hiljainen hissukka - paitsi makkarissa ;)

Vierailija
9/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelemaan mielessämme Matti Vanhasen punertavat ohimot ja kuivakka puuskutus kun hän suoriutuu tästä haastavasta tehtävästä...

Tuotapa en ollu vielä tullu ajatelleeksi!! :D

Ja sinulle, kuka ajattelee ihmisiä sängyssä, mutta alkaa sitten ällöttämään ajatus, että ajattelit niin, niin tästä ketjusta huomaat, että kyllä niin muutkin tekevät!

T:ap

Vierailija
10/10 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereista etenkin :) Ja en tiedä mikä minussa sitten on, mutta niin naiset kuin miehetkin päätyvät monesti puhumaan seksiasioista kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme