Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuttaako vai vihastuttaako Huutiksen koristellut ilmoitukset?

Vierailija
21.04.2009 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa suhtautua myyjään vakavasti. En huuda sellaisilta ollenkaan - olen pahoillani ennakkoluulojeni takia..

Vierailija
2/8 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä avulla tuntuu kauppa käyvän ihan tavisvaatteillakin. Sitten kun itse laittaa sinne kuivan asiallisen ilmoituksen kunnon merkkivaatteista, niin ketään ei kiinnosta. Vaikka hintaakaan ei ole liikaa. Pääsis vaan niistä itte eroon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä avulla tuntuu kauppa käyvän ihan tavisvaatteillakin. Sitten kun itse laittaa sinne kuivan asiallisen ilmoituksen kunnon merkkivaatteista, niin ketään ei kiinnosta. Vaikka hintaakaan ei ole liikaa. Pääsis vaan niistä itte eroon...

Vierailija
4/8 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy myöntää että oon vähän kade miten jollain riittä aika ja jaksaminen moiseen :) Osaispa itekki... toisaalta siitä myyjästä saa sellaisen kuvan että on huollinen ja vaatteet varmaan hyvin pidettyjä. Sellaiset yliampuvat mainostamissanat, kuten ylisöpöt, ihkut yms. sanat kyllä ärsyttää jonku verran.

Vierailija
5/8 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaaliluokkaan kuuluvana, jos myynti-ilmoitus on täynnä Nalle Puhia ja erilaisia "koristeita".

Blogeissa on ihan sama juttu, jos sivulle tullessa soi musiikki ja animoidut hahmot liikkuvat, niin poistun saman tien.

Vierailija
6/8 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta koristelluista ilmoituksista mitään, sen verran ärsyttää.

Myös jos tuotteen kuvan kohdalla on joku nallepuh, en avaa ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska usein niissä on huonot kuvat! Ja kaikkein kauheimpia on ne missä se kuvaus seilaa laidasta toiseen!

Joskus olen nähnyt hyvivä koristeluja, mutta ne on yleensä tosi simppeleitä ja perusasiat (esim. tarpeeksi hyviä kuvia) on kunnossa.

Vierailija
8/8 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko sellaisen kanssa haluaa tehdä sitten kauppaa? Nappikauppoja joo, mutta mitään monen kympin tai satasen asiaa en ostaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä