USA:n lähettiläs: Israelilla raamatullinen oikeus suureen osaan Lähi-idästä
Niille jotka ei tiedä mistä Palestiina-Israel konfliktissa on kyse niin tästä.
Israelilla on USA:n rajaton sotilaallinen, taloudellinen ja kansainvälispoliittinen tuki tämän "oikeuden" toteuttamiseen. Luonnollisesti se palvelee myös maallisia tarkoituksia.
Kommentit (31)
Mikä ihme se on tämä uskonnon pakotus nykypäivänä? Kovasti noita islamisteja arvostellaan siitä, mutta sitten tehdään itse ihan samoin. Vielä 90-luvulla tuollaista pidettiin todella nolona ja se oli tiede mikä määritti, mutta nyt porukka taantuu kuin kehitysvammaiset. Alkaa tuntua että ihminen lajina on saavuttanut huippunsa 30 vuotta sitten ja alamäki on alkanut. Vaikka samapa tuo. Maapallolle on varmaan hyväksi jos koko laji kuolisi sukupuuttoon, niin kuin se kuoleekin kun se kieltää tieteen ja alkaa käyttää jotakin satuja toimintansa ohjenuorana.
Siis kun juutalainen ja muslimi kinastelevat ratkaisu löytyy kristittyjen Raamatusta?
Perivätkö saakelinpalvoja kasaaritkin sen oikeuden?
Joka on Raamattunsa lukenut, tietää ettei näin ole. Ei kai Jumala turhaan niitä temppeleitä tuhonnut.
Mitä Raamattu sanoo USAn oikeudesta Grönlantiin?
Maailman suurin satukirja tarjoaa oivat oikeutukset sopivissa yhteyksissä. Kyse on vain sutkauksien lainaajan asevoimien koosta.
Vierailija kirjoitti:
Maailman suurin satukirja tarjoaa oivat oikeutukset sopivissa yhteyksissä. Kyse on vain sutkauksien lainaajan asevoimien koosta.
Korjaan. Ei maailman suurin, vaan pienen planeetan pienten ihmisten suurin.
Israel haluaa vain rauhaa. Ihan oman kokoisenaan maana. Sinne hyökätään jatkuvasti.
Uskonnolla perustellaan kaikenlaista, on perusteltu läpi historian. Tosiasiassa nämä perustelijat eivät usko itse mihinkään muuhun kuin valtaan, mutta käyttävät uskontoa keppihevosenaan jolla saa massat villittyä.
Karl Marx oli oikeassa kun sanoi että uskonto on kansojen oopiumia.
On se aika surkeaa että eletään vuotta 2026 mutta porukka menee yhä edelleen tähän ikivanhaan ja läpinäkyvään kusetukseen.
Vierailija kirjoitti:
Heikoilla menee suurvallallakin jos alkaa Raamatusta etsiä oikeutuksia nykypäivän politiikalle. Liekö Talebanilta saanut tämän mallin kun nehän ovat kovia määrittelemään nykyaikaa uskonnon kautta.
Ei suinkaan heikoilla, vaan tuohan tarjoaa rajattomat tekosyyt vaikka mihin. Itse odottelen hesekielin laskeutumisvalojen saapumista.
Jos USA alkaa perustella sotiaan Raamatulla, niin kai se hyväksyy myös sen että toiset perustelevat sotiaan Koraanilla?
Mä haluun myös raamatullisen oikeuden kaikenlaisiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun myös raamatullisen oikeuden kaikenlaisiin juttuihin.
Sinulla on! Päivi Räsänen on sanonut, ettei kristityn tarvitse noudattaa lakia.
Vierailija kirjoitti:
Siis kun juutalainen ja muslimi kinastelevat ratkaisu löytyy kristittyjen Raamatusta?
Ironiaa lisätäkseni useampi % palestiinalaisista oli kristittyjä vielä jokunen vuosikymmen sitten. Ja HEIDÄT karkotetaan mailtaan raamatun nojalla...
Oikein on koska Jumala on maan israelilaisille antanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos USA alkaa perustella sotiaan Raamatulla, niin kai se hyväksyy myös sen että toiset perustelevat sotiaan Koraanilla?
On jo hyväksynyt vissiin. USA veti tukensa pois kurdeilta ja kohta isis saa taas mellastaa vapaana. Mutta sotahan on hyvä itseään ruokkiva bisnes, ja erinomainen kun se pysyy toisella mantereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironiaa lisätäkseni useampi % palestiinalaisista oli kristittyjä vielä jokunen vuosikymmen sitten. Ja HEIDÄT karkotetaan mailtaan raamatun nojalla...
Mitää!? Eikö tuo toiminta olekaan rehellistä ja läpinäkyvää? Olen äimän käkenä :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme se on tämä uskonnon pakotus nykypäivänä? Kovasti noita islamisteja arvostellaan siitä, mutta sitten tehdään itse ihan samoin. Vielä 90-luvulla tuollaista pidettiin todella nolona ja se oli tiede mikä määritti, mutta nyt porukka taantuu kuin kehitysvammaiset. Alkaa tuntua että ihminen lajina on saavuttanut huippunsa 30 vuotta sitten ja alamäki on alkanut. Vaikka samapa tuo. Maapallolle on varmaan hyväksi jos koko laji kuolisi sukupuuttoon, niin kuin se kuoleekin kun se kieltää tieteen ja alkaa käyttää jotakin satuja toimintansa ohjenuorana.
Aina tämä on kytenyt pinnan alla Amerikassa, mutta vasta trumpin aikana on kehdattu alkaa ammentamaan kannatusta näin röyhkeästi täysin edesvastuuttomilla uskispuheilla.
Heikoilla menee suurvallallakin jos alkaa Raamatusta etsiä oikeutuksia nykypäivän politiikalle. Liekö Talebanilta saanut tämän mallin kun nehän ovat kovia määrittelemään nykyaikaa uskonnon kautta.