Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

D-kuppi

Vierailija
20.04.2009 |

On se vaan niin, että isot tissit tekee miehet hulluiksi. Otin silikonit ja muutos on melkoinen. Oma mieskin sanoi , että kun katsookin rintojani alkaa heti panettaa. On muuten legenda, että miehiä inhottaa silikonit, ei näytä inhottavan päinvastoin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sellainen ainaskin C-kuppi. D:ssa on aika usein jotakin ylimääräistä. Ja mitä silikoneihin tulee, niin hyi ja hyi, kyllä ne tuntee, eivätkä ne kummemmin kiihota.

Vierailija
2/8 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä b.n ja d.n välillä ei suurtakaan eroa ole.. ja silikoni tissit on aika inhottavia... ne ei edes tunnu luonnolliselta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet tykkää isoista rinnoista mutta kyllä niille kelpaa pienemmät.

Itse haluan kovasti rintojen pienennys leikkaukseen sillä olen jo D-kupista lähtiin ollut kyllästynyt niska-hartia ongelmii ja ryhdin huononemiseen kuntoilusta huolimatta. Ja se perkeleen hikoilu rinnoista ärsyttää myös...ja helposti hautuu rinnanaluset rikki...nykyään siis g-kuppi ja olen täysin kyllästynyt kokoon..kiva esitellä ja silleen kivaa ku mies kiihottuu mut muuten rasittavat nämä.

Vierailija
4/8 |
27.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin myös kohotus ja olen pitkä nainen, eli täytyyhän rinnan koko olla suhteessa kroppaan. Minulle c-d on aivan sopusuhtaisen näköinen. Myös vaatteet istuu paremmin.

Mistähän tuo on legenda tulee, että silikonit tuntee käsikopelolla. Itse en ainakaan huomaa mitään eroa, yhtä pehmeät ovat kuin ennenkin. Sehän tulee oman rinnan alle ja minulle vielä lihaksen väliin, ei voi mitenkään tuntea ero luomuihin

Vierailija
5/8 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki muutenkin hoikka ja näin myöhemmin ajateltuna ihan normaalin nätti, mutta ujo ja epävarma itsestäni. Eipä miessuhteet menneet ihan nappiin, enkä itse osanut nauttia seksistäkään, kun koko ajan oli tunne, että olisi pitänyt puuttua tuosta tai tästä sentti.

Nyt, hmmmm,on muutama kymmenkiloinen lisäpainoa ja sen myötä tissitkin luokkaa D, ja huh kun seksi maittaa. Ja niin oma mies kun vähän muutkin pyörivät ympärillä niitä tiirailemassa. Kunpa en olisi niin uskollista luontoa...

Mutta kysymykseen: ainakin minä olen huomannut, että rinnat kokoa D saavat miehet ihan ihmeen innostuneiksi - mutta en tietenkään väitä, että kaikki miehet olisivat niiden perään, mutta ainakin monet.

Vierailija
6/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä pitkä, hoikka ja muodokas E-kupin omaava ja ihan on omasta takaa...

Vierailija
7/8 |
30.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa koko mikä tahansa niin aito on aina aito - ja aito voittaa aina keinotekoisen.

Miehenä en oikein jaksa innostua mistää epäaidosta. En tykkää pumpattavista Barbaroista tai muovileluistakaan. Arvostan vain aitoa. Kaipa se on sitä laatutietoisuutta. Mutta minkäs sitä luonteelleen voi...

Vierailija
8/8 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyllä isot tissit aina osaavat kiihottaa. Minun anopilla on juuri sellaiset D+ kupin tissit. Mitä siinäkin sitten tekee, kun hän yöpaidassaan aamukahvilla levittää ne eteeni pöydän päälle.?? Isot ja kovat nännit nököttää selvästi vaatteen läpi ja tissivaosta näkee melkein pilluun asti. Pöydästäkään ei heti tohdi nousta kun itselle iskenyt seisokki päälle. Että osaakin olla välillä hankalaa...