Sinkkuäidille sulhanen, palautetta 4:lle ikävästä mainoksesta
Oletteko kuulleet ja nähneet Nelosella alkavan uuden sarjan, Sinkkuäidille sulhanen mainoksen? Niin pahasti sattui korvaan - ja osui silmään nettisivuilta että oli pakko antaa Neloselle palautetta!
Mainoksessa Taru Valkeapää kertoo kuinka ohjelmassa etsitään yh-äideille uutta miestä koska " mielestämme jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden" . Myös ohjeman nettisivuilla painotetaan kuinka jokaisella on oikeus uuteen alkuun!
Kuulostaa pahalta! Eli Nelosen mielestä sinkkuäidit ovat omasta syystään pilanneet parisuhteensa lastensa isän kanssa ja eronneet, ja Nelonen ryntää nyt heitä pelastamaan koska ilmeisesti he tarvitsevat pelastusta ja ehkä tietämättäänkin ovat oikeutettuja uuteen alkuun kaikesta tekemästään huolimatta.
En sitten tiedä onko sielä vain aseteltu sanoja väärin vai onko tämä Nelosen linja ja näkemys meistä yh-äideistä!
Kommentit (4)
Itse otin tuon ihan huumorilla, tuskimpa nelosen poppoo haluaa mitään pahaa, tai loukata ketään.. Itse ohjelma " aihe" on aika erikoinen kyllä, mutta sinänsä hauska idea, voi piristää niiden YH-äitien elämää jotka ohjelmaan hakivat ja pääsivät..
Itse otan tuollaiset kommentit ja ohjelmat iha huumori pohjalta :)
Ja vaikka siis yh olenkin :)
Toi osui korvaan :D
Aika hauska huomata etten ole ainoa joka ihmettelee kyseistä lausahdusta. Itse en ole yh, mutta paljon sellaisia tunnen. On mustakin tosi tökeröä mainontaa!! Todella omituista äitien syyllistämistä...
Mutta ollaan onnellisia että on edes joku pelastava " ritari" joka tulee ja pelastaa tyrineiden äitien elämän ja antaa heille uuden mahdollisuuden ;D HAHHAAA!
Hyvää kesää ;)
olen nähnyt kyseisen mainoksen eikä minun korvaani kyllä särähtänyt yhtään. En osannut edes ajatella, että siinä yh-äitejä mitenkään syyllistettäisiin ennenkuin täältä luin ja ihmettelin.. Olen itsekin yh. Ehkä aina ei pidä niin vakavasti alkaa miettimään kaiken maailman asioita.Varsinkin kun kyseessä siis mainos ja ohjelmaan jo ihmiset valittu ja hekin sinne itse varmasti halunneet.. Kaikkea ei aina tarvitse ottaa niin vakavasti..huumoria elämään..
Minullakin on sama lause särähtänyt joka kerta pahasti korvaan! Siitä tulee todella outo vaikutelma, ihan kuin yh:t olisivat jonkinasteisia rikollisia, joita tulee armahtaa.