Kuka oikeesti lähtee yksin Pariisiin?
Kommentit (44)
Minäkin kävin yksin. Oli kiva reissu ja hyvää seuraa :)
Tuo olisi just hyvä. Voisi kierrellä museoissa omaan tahtiin, istua kahviloissa katselemassa ihmisiä. Nauttisi tunnelmasta vaan. Ihan taivas.
Yksin kaupunkilomalle, mikäpä ettei. Saa tehdä just mitä haluaa, syödä missä huvittaa ja mennä minne mieli tekee. Luulen, että sellainen loma on ihan paras loma.
Matkustin Pariisiin yksin 17-vuotiaana ja oli tosi hieno reissu, eka matka muutenkin yksin mutta kaikki meni hyvin ja hauskaakin oli.. Oi niitä muistoja:D
No esim. minä. Ei ole miestä eikä kavereita, joten joko menen yksin tai sitten olen menemättä ja istun yksin kotona. Minusta yksin on ihan kiva matkustella. Kaupungeissa tosiaan kaikkein mukavinta, koska on aina ihmisiä ympärillä ja paljon tekemistä. Rantaloma perhekohteessa sen sijaan on joskus ollut vähän tylsä ja mennyt sen takia liiaksi kaljoitteluksi, kuten nyt viime talvena Menorcalla.
Ai kun se on sellainen rakastavaisten kaupunki, jossa yksin iskisi masennus ja katkeruus?
Olen ollut varmaan 10 kertaa Pariisissa yksin, työ- ja lomamatkoilla. :)
Minä! Kävin yksin Pariisissa, mahtava reissu. Viikko meni hujauksessa, ei meinannut edes riittää. Sain yllättäviä mahdollisuuksia (esim. kutsu muotinäytökseen, backstage pass erään bändin keikalle, yksityinen Versaillesin esittely, jne.), joihin en muuten olisi edes törmännyt. Sattuma kuljetti, olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Olen vieläkin pyörällä päästäni, mitä kaikkea ihanaa voi yhteen Pariisin viikkon mahtua.
Suosittelen lämpimästi, sekä ennakkoluulotonta asennetta. Vaikka pariisilaiset eivät ole kaikkein helpoimpia ja avoimimpia ihmisiä tulla toimeen, silti oma asenne ja vastaanottava luonne ratkaisee.
Muista hymy ja ole sosiaalinen. :)
Minä! Ihana paikka olla yksinkin!
Itse oon ollut yksin Egyptissä. Se oli Mubarakin aikaan. Olen käynyt Israelissa yksin muutamaan otteeseen. Vaatii rohkeutta kylläkin.
Miksi ei Pariisiin voisi yksin mennä?! Ennemmin minä sinne yksinäni lähden kuin esim. Lontooseen. Pariisi on jollain tapaa "leppoisampi". Millä muuten te muut olette siirtyneet CDG:lta keskustaan? Mä Roissylla, se kun on hyväksi havaittu. Pitäisköhän kokeilla muita tapoja...?
minä systeri asuu siel juomme punkkua
Aivan hyvin voisin lähteä yksin Pariisiin enkä kyllä ymmärrä mitä ihmeellistä siinä olisi. Saisin rauhassa kiertää museoita yms. jotka ei aikuista tytärtä kiinnosta. Miestä mulla ei ole.
Mulla on elokuussa loma ja tehdään lapsen kanssa yhteinen lomareissu, mutta olen miettinyt pitäisikö lähteä vielä yksin johonkin muutamaksi yöksi. Pariisi olisi kyllä yksi vaihtoehto. Muita mitä olen miettinyt on Lontoo, Barcelona ja Dublin.
Käydessäni yksin Pariisissa käyn mm oopperassa ja Mariage Freres -teehuoneella.
Voisin lähteä sinne yksin vaikka heti. Miten niin, ja miksi juuri Pariisi sinua ihmetyttää? Suurkaupungissa on aina tekemistä ja näkemistä vaikka reissaisi yksin. Ennemmin olisi tylsää lähteä jollekin pikkuiselle saarelle yksin, sinne kuolisii tylsyyteen.