Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeesti lähtee yksin Pariisiin?

Vierailija
06.04.2015 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran Pariisissa, ei tarvitse toista kertaa mennä. Sotkuista ja tungosta. Romantiikka kaukana, vaikka pariskuntana käytiinkin. Sama juttu Venetsiassa. Ennemmin palaan uudestaan romanttiselle matkalle Gardajärvelle.

Vierailija
42/44 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt siellä työmatkoilla useinkin, eikä ole kyllä tullut mieleenkään että siinä yksin menossa olisi jotain erikoista. Joku tuttu joskus yritti sanoa, että siellä on vaarallista muualta tulleiden ihmisten takia, mutta eipä niillä kulmilla joissa itse olen liikkunut sen vaarallisemmalta tunnu kuin vaikka Helsingissä. Paikallisetkin siellä elää ja paljon yksin hoitavat asioitaan kaupungilla. Turistina en ehkä sinne menisi mutta vain siksi kun olen käynyt jo niin monta kertaa työn takia, mutta jos en olisi käynyt, niin ihan varmasti olisi yksi parhaista yksin kohteista, näkemistä ja tekemistä riittää eikä suurkaupungeissa kukaan katso esim. yksin ravintolassa illastavaa mitenkään oudosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa on niin paljon nähtävää ettei siihen kaveria tarvita. 

Vierailija
44/44 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustin Pariisiin yksin 17-vuotiaana ja oli tosi hieno reissu, eka matka muutenkin yksin mutta kaikki meni hyvin ja hauskaakin oli.. Oi niitä muistoja:D

Sama minulla. Matkustin sieltä eteenkin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi