Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kauneus katoaa = miehen rakkaus loppuu

Vierailija
19.04.2009 |

Aika raaka yleistys, mutta onko monessa tapauksessa näin? Pysyykö mies kauniin naisen rinnalla, vaikka nainen olisi millainen pirttihirmu, mutta jättää rupsahtaneen puolison?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oli tasan tarkkaan rupsahtaneempi silloin nelissäkymmenissään kuin heidän naimisiin mennessään 18-vuotiaana!

Vierailija
2/8 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jonkun kanssa vain ulkonäöllisistä syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen maha möhöttyy - vaimo lähtee atleetin mukaan.

Vierailija
4/8 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän ovat aivan jokainen aivan samanlaisia. Ihan samalla lailla kuin naisetkin, kukaan ei tjätä esim. hakkaavaa puolisoa, koska kaikki naiset pitävät mieluummin kulisseja ihanasta perhe-elämästä yllä.

Ei vaan tuleeko sulle yllätyksenä ap. että miehet on kaikki erilaisia? Mun mies ei varmaan jätä mua, vaikka mäåtänisin pystyyn, koska ei ole mua minään prinsessana ottanutkaan. JÄtti entisen mallimittaisen kaunottarensa (jolla oli pahoja päihdeongelmia) tällaisen persjalkaisen palleron takia.

Ehkä yleistäen voisi sanoa näin: jos pariskunnalle on kovin tärkeitä ulkoiset asiat, mies vahtii naisen painoa ym. kivaa, niin silloin mies on varmasti herkempi ottamaan ritolat, jos nainen rupsahtaa. Tällainen suhde ei kovin häävi ole varmasti lähtöjäänkään. JOs taas pariskunnalle on alusta asti selvää, että kumppanuus ja yhteiset arvot ovat ne päällimmäiset asiat, ei se rupsahtaminen ole yhtä kriittistä.

Vierailija
5/8 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ex-vaimonsa oli sertifioitu kaunotar, mutta ilmeisesti aika vaikea elämänkumppani, näin ovat monet hänet tunteneet kertoneet. Ero tuli, vaikea sanoa kenen syy. Mies otti sitten minut, tavallisen näköisen ja exää lähes 10 vuotta vanhemman naisen. Ja hyvän sai :D

Vierailija
6/8 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä meillä mies muistaa mainita usein, kuinka iloinen on siitä kun olen samoissa mitoissa ja muutenkin pidän itsestäni huolta. Yli 10 vuoden yhdessäolon ja kahden lapsen jälkeenkin.

Vierailija
7/8 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole jättänyt vaikka paino on vaihdellut ylös ja alas ja ylös yhdessä viettämiemme vuosikymmenten aikana. Oletan, että hän on rakastunut minussa johonkin muuhun kuin ulkonäköön ja oppinut sitten rakastamaan kokonaisuutta.

Mutta ajattelen myös niin, että JOS jostain syystä miesosoittautuisi noinkin pinnalliseksi ja tyhmäksi, että vaihtaisi kauniimpaan tai nuorempaan ihan vaan sen kauneuden tai nuoruuden takia, niin MITÄ MÄ SIINÄ MENETTÄISIN? Enpä juuri mitään pitämisen arvoista. Tulisin hienosti toimeen ilmankin...

Vierailija
8/8 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhdessä ollaan vielä, mutta hylkääminen tuli masennuksen ja painon nousun myötä. Míes paljasti todellisen sisimpänsä ja arvomaailmansa, jos ero tulee niin ei paljoa iteketä.