Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä?? Mies sanoo, ettei hänellä ole varaa maksaa

Vierailija
19.04.2009 |

puolta vuokrasta mulle, mutta antoi äsken lapselleen 8-vee 100e matkarahaa. Mun mielestä on ensin maksettava vuokrat ja sen jälkeen tollaiset ylimääräiset huvit. Puhumattakaan siitä, että 100e on järkyttävä summa antaa 8-vuotiaalle törsättäväksi viikon matkalle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei rahat riitä asumiseen!

Vierailija
2/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoimaan kun en tiedä mitään tiedän suhteesta, siitä kuinka ja kuka teidän laskut muuten maksaa, kuinka tosissanne olette yhdessä, millaiset välitm miehellä on lapsiinsa..

jos nyt kerran jää jotain vuokrasta maksamatta ja sinä kuitenkin pystyt sen maksamaan niin etkö tätä kertaa voisi joustaa, lapsella kuitenkin jotain spesiaalia tulossa ja isä halusi panostaa siihen. kyseesä kuitenkin ilmeisesti lapsi jonka joka päiväiseen elämään isä ei pysty osallistumaan.

minulla ja miehelläni on ihan yhteiset rahat, vältytäänpä typerältä laskemiselta ja tollasilta kriiseiltä. aika pikkumainen juttu ap.

Vierailija
4/4 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettisesti minusta pariskunnan pitää maksaa muutenkin toistensa menoja. Mutta jos tulonne ovat fifty-fufty kuten menonnekin, pitäisi miehne maksaa osuutensa vuokrasta.

Ja matkarahaan kommentoin, että minusta on hienoa, että mies huolehtii lapsestaan taloudellisesti enemmänkin kuin vain sen lain määräämän.

Mutta toisaalta: jos ukko on sinun elatuksesi varassa, niin.. enpä tiedä, kuinka kauan minulla sinuna pinna riittäisi, että hassaa rahansa niin, ettei vuokraan riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä