Millainen esikoistaan odottava ei ota äityspakkausta?
Olin ihan hämmästynyt, kun puolituttu kertoi, ettei ota äippäpakkausta, vaikka perheeseen odotetaan esikoista. Kun totesin, että olet siis saanut paljon vaatteita jo tutuilta ja sukulaisilta, hän naurahti ja sanoi, ettei ole saanut. Ei ole kuulemma pikkulapsia lähiperheissä lainkaan. En sitten enää kehdannut kysyä, että onko pakkaus sinusta sitten joku köyhäinapu, vai mikset sitä halua.
Minulla itselläni on kolme lasta ja otin pakkauksen vielä toisestakin, mutta kolmannesta tyydyin jo rahaan. Joillain kai on varaa ronklata?
Kommentit (63)
ja suurin osa vaatteista jäi käyttämättä koska oli niin käsittämättömän rumia, vm 95. ainut mitä käytin oli pyyhe,liinavaatteet, sakset ja siteet ja se pussi.
toiselle lapselle otin myös vm 06 ja siitäkin jäi suurin osa käyttämättä, lapsi nukkui siinä laatikossa hetken, pikkuveljelle vm 07 en ottanut, koska oltais saatu sama 06:n paketti.
Ja ei olla rikkaita mut ronkeleita kyllä.
Mies koko ajan sanoi älä ota ja mä vaan otin pakkauksen. Nyt sitten huomaan että jäipä oikeastaan käyttämättä.
Sitä välipukua ollaan käytetty, äitiyspakkausta, kynsileikkuria ja yhtä, kahta paitaa ja kestovaipat. Saatiin NIIN hirveesti ja saadaan edelleenkin, joten meidän olis ehdottomasti kannattanut ottaa rahat, koska äitiyspakkaus sänkynäkin oltais saatu kaverilta, jolla on koppa.
köyhyyden takia. Raha oli silloin iso raha. Tutuilta saatiin vaatteita ja kirppiksiltä markan kappalehintaan eli ekan vuoden vaatteisiin meni ehkä 20 markkaa.