Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 10-vuotias olla lapsenvahtina 6-vuotiaalle 5-6 tuntia?

Vierailija
17.04.2009 |

Naapuri jätti lapsensa mun lapsen hoitoon ja lähti itse jonnekin, en tiedä minne. Lapsetkaan ei tiedä. Itse olen töissä ja naapuri oli sopinut vahdista lapseni kanssa ja lapsi oli suostunut. Tyttäreni on kyllä todella vastuullinen. Suututtaa vaan, ettei äiti sopinut asiasta MINUN kanssani.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset soita sille äidille ja kysy, mikä on meininki?

Vierailija
2/12 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriasia jos on etukäteen sovittu kertajuttu. Isompi lapsi tietää miten saa yhteyden aikuiseen. Ruokaasiat ja mahdollinen päiväohjelma on sovittu.

Ei sitä noin vain voi kadota!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei vastaa edes puhelimeen.

Ap

Vierailija
4/12 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain tapahtunut, esim. äiti joutunut lääkäriin yllättäen, säikähtänyt itse ja päätänyt hätäisiin ratkaisuihin?

Meilläpäin on kyllä tapana, että alaikäisiltä (esim. 16 vuotiaalta naapurin tytöltä) kysyttäessä kysytään ensin äidiltä ja vasta sitten tytöltä.

Vierailija
5/12 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivällä, ja sopinut asiasta lapseni kanssa. Lapsen saa kuulemma lähettää kotiin joskus klo 22 aikoihin. Tämä ei kyllä ole ensimmäinen kerta, kun sopii asioita selkäni takia. On puhut mm. lapseni hakemaan hänen lapsensa pk:sta, menemään sinne vahdiksi ym. Nämä silloin kun olen töissä. Ei pikkupalveluksissa mitään, mutta kun niitä on alkanut olemaan usein, ja mun selän takana!

Ap

Vierailija
6/12 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vastuullinen 9v ja rauhallinen 5,5v, mutta en jättäisi keskenään noin pitkäksi aikaa. Lähikaupassa käynnin ajaksi kyllä saattaisin jättää, mutta en sen pitemmäksi aikaa.

Vierailija
7/12 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana hoisin lapsia jo kesätyön merkeissä ja tein pariskunnalle lounaan ruokatunniksi.

Näin se maailma muuttuu, eskoseni!

Vierailija
8/12 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivällä, ja sopinut asiasta lapseni kanssa. Lapsen saa kuulemma lähettää kotiin joskus klo 22 aikoihin. Tämä ei kyllä ole ensimmäinen kerta, kun sopii asioita selkäni takia. On puhut mm. lapseni hakemaan hänen lapsensa pk:sta, menemään sinne vahdiksi ym. Nämä silloin kun olen töissä. Ei pikkupalveluksissa mitään, mutta kun niitä on alkanut olemaan usein, ja mun selän takana!

Ap

Vierailija
9/12 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä päiväkodissa antoivat lapsen minun lapseni matkaan. Mutta hoitajat puuttuivat kyllä pian asiaan.

Sen verran tilanteesta, että lapsi on nyt kotonaan. Onneksi, en olisi jaksanut ruveta metsästämään sen äitiä, jos ei olisikaan ollut kotona.

Ap

Vierailija
10/12 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tee lastensuojeluilmoitus, naapurillasi ei ole ns. "kaikki kotona". Ei kukaan täysjärkinen ihminen toimi noin.

Vierailija
11/12 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäisenä naapurin kaksivuotiastakin ja pärjäsin ihan mainiosti. Riippuu valtavasti tytöstäsi ja hänen luonteestaan.

Vierailija
12/12 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko tuo lähtötilanne on outo, siis ettei ap:n kanssa sovittu asiasta etukäteen. Aika, 5-6 tuntia, myös liian pitkä "työpäivä" 10-vuotiaalle. Ja luin kyllä viestit,että 12-vuotiaana on hoidettu lapsia yms. Eniten arveluttaa tuo ap:n kanssa sopimattomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi