Miksi en saa mennä konserttiin vieraan naisen kanssa
jota en ole koskaan tavannut aikaisemmin.
Vaimo on näreissään kun ehdotin nettituttavuuden kanssa menoa konserttiin.
Mielestäni vaimo on "hieman" rajoittunut. Rajoittaa kenen kanssa saan kaveerata.
Kommentit (81)
aivan joltain teinipojalta, joka on saanut päähänsä että hänellä on oikeus tavata ihastuttava netissä tapaamansa tyttö, vaikka omakin tyttöystävä on vieressä... ja viedä tämä uusi tyttö keikalle.
Aapee ja uusi tyttö voisi ihan huvikseen yrittää kasvaa aikuiseksi
joilla on useita läheisiä naispuolisia ystäviä ovat herkempiä ymmärtämään ja tajuamaan naisen ajatuksen kulkua, he myös kunnioittavat naisia eritavalla, kuin vain miesten kanssa toimivat miehet.
Jos miehellä on useita naisia ystävänä ja nainen pystyy luottamaan mieheen kun tämä on heidän kanssaan, mikä nyt on eritavalla. Puhuuko mies erilaisella äänenpainolla tästä uudesta "ystävästä", onko vaimo huomannut että, miehellä on tunteita tätä "ystävää" kohtaan, joita ei osoita muita naispuolisia ystäviä kohtaan.
Muutenhan tätä ei voi tulkita kuin sillä tavalla, että mies itse suhtautuu uuteen "ystäväänsä" eritavalla kuin muihin naispuolisiin ystäviin, jolloin tämä tapaaminen ja "ystävä" on muodostumassa uhaksi avioliitolle.
Ehkä miehen pitäisi miettiä, miksi hän kokee niin tarpeelliseksi saada tavata juuri tämä "ystävä", viedä hänet Metallican-keikalle ja saada katsoa naista silmästä silmään. Sieltä se totuus löytyy.
Siis mitä hä?!? Jossain on vapaa lippu Metallican keikalle? Koska? Minne? Voisiko ihan alkuperäisistä alkuperäisin ap laittaa ko. netin myyntiin? Mää voisin kyllä ostaa sen. Voisi sitten myyntivoitolla kustantaa ihan vaan kummalle naiselle tahansa, ei liikuta mua, mukavan illallisen.
ne on tavallisesti ihan parinhakua varten, voi tulla vähän väärinkäsityksiä molemmin puolin jos tosiaan oletkin liikkeellä vain kaverina.
Ootko sä muuten vienyt myös vaimoasi konsertteihin?
eiköhän se tiedetä millä mielellä luultavasti se toinen nainen on lähdössä sinne konserttiin: hakemaan munaa. sulta.
eli se on väärin vaimoasi kohtaan lähteä.
Vaimosi on kyllä turhan rajoittunut. Saisitkohan hänet ymmärtämään jos yrittäisit usuttaa häntä jonkun kivan uuden vieraan miehen kanssa vaikka juhlimaan? Onhan se vain mukava kun tutustutaan uusiin ihmisiin!
koti kissa, ettei sitä saa pihalle ajamallakaan.
Itse taas olen liikkuvampaa ja sosiaalisempaa sorttia. Olen minä ennenkin yöpynyt naisystävieni luona. Mutta nyt en ymmärrä, mikä tuohon puoliskoon on mennyt.
Mukavan tuntuinen tuo nettikaveri on, mutta ei kuulemma saa tavata. Mitä ystävyyttä se on, jos ei saa tavata ?
ap
ei saa Metallican keikalle, kun sillä on "huono" musiikin maku.
Eikä sitä naista mistään treffipalstalta löytynyt, vaan ihan tavalliselta keskustelupalstalta, jossa keskustellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Taloudestahan mekin aloitettiin keskustelu ja nyt kirjoitellaan kaikesta.
Mutta eikö minuun sen verran luoteta, että vaimo katsoo oikeudekseen määrittää, ketä saan tavata ja ketä en. Saako vaimo määrittää, ketä on ystävieni.
Musta tuntuu, että hiukan tilanne ahdistaa. Oikeesti siis paljon.
ap
mutta se on aivan eri asia kuin lähteä ventovieraan, jota vaimosi ei ole koskaan tavannut, kanssa jonnekin. itse olen erittäin joustava tälläisissä asioissa ja miehelläni saa olla myös naispuolisia kavereita mutta kyllä mulla nousee pieni epäilys tollaisen ihmisen kanssa lähtemisestä jota kumpikaan teistä ei tunne!
on 13 000 muutakin itselleni tuntematonta ihmistä. eikä liput ole edes vierekkäiset.
Enkö saa mennä enää mihinkään, jossa on tuntemattomia ihmisiä, vai pitääkö vaimon vahtia mua 24/7, vai mistä tässä oikein on kyse ?
Itse en oikeasti ymmärrä, että jos olen jossain keskustellut jonkun kanssa, joka menee samaan konserttiin, niin miksi ei tämän ihmisen kanssa voi mennä yhtäaikaa.
Entä jos keskustelen jonkun kanssa bussipysäkillä ja huomamme menevämme samaan konserttiin. Enkö yht äkkiä saakkaan enää mennä tämän bussipysäkkituttavuuden kanssa konserttiin ?
Pitääkö tästä lähtien etsiä vain kavereita, joilla on ihan eri harrastukset ja täysin eri mielenkiinnon kohteet ?
Miten saan vaimon ymmärtämään, että kyseisen henkilön kanssa on ollut kiva kirjotella ja jakaa ajatuksia ja tarkastella maailmaa ja voisimme siitäkin huolimatta tavata ennen konserttia ja mennä sinn y htäaikaa.
ap
miehillä miesten. enpä uskoisi että omakaan ukkoni olisi hirveän tyytyväinen jos menisin vieraan miehen kanssa konserttiin VAIKKA tilanne olisi kuvaamasi. ja kai sä nyt itekin tajuat että toi bussipysäkkivertaus on ihan eri asia kuin joku jonka kanssa olet netissä jutellut ties kuinka paljon? ja ehkä vaimollasi on omat epäilyksensä jo teidän kirjoittelustanne?
"kyseisen henkilön kanssa on ollut kiva kirjotella ja jakaa ajatuksia ja tarkastella maailmaa" tässä on jo aika hyvä pohja ihastumiselle.
tämä on tietysti vain minun mielipiteeni. kannattaa yrittää keskustella vaimosi kanssa asiasta. luulempa että kaikki naiset täällä ovat aika samoilla linjoilla hänen kanssaan.
-7
jos ei tää ole provo, niin täytyy sanoa että ap vaikuttaa maailmankaikkeuden typerimmälle, itsekeskeisimmälle ja julmimmalle ihmiselle. Ihan totta. Vie ap sinne "konserttiin" joku miespuolinen kaveri, kuten normaalit miehet tekevät, ja lopeta se vaimosi kiusaaminen.
(ja lopuksi ihan pakko sanoa: V***u mitä kusipäitä maa päällään kantaa, jos tää oikeesti oli todellinen aloitus)
on olemassa naisten ja miesten maailmoita. Mutta tuo keikka on kyllä tarkoitettu kummallekin sukupuolelle.
Väitetäänkö täällä siis, että minä miehenä en voi olla kenenkään naisen kaveri.
Miten te täällä ihmisyyden ja ystävyyden kirjoitatte, jos sukupuoli tulee heti rajoittamaan käytännössä ystävyyttä.
Pitääkö puolet ihmisistä unohtaa, jos aikoo esimerkiksi keskustella itselleen mielekkäistä asioista tai jopa tärkeistä asioista. Eiköhän elämä ja keskustelut muodostu yksipuolisiksi, jos ei voi luottamuksella keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa. Nainen voi joskus sanoa jotain, jota minä miehenä jään jopa ajattelemaan.
Ovatko miehet vain miehille ja naiset vain naisille. Tasa-arvoa ?
Mutta miten tämän asian saan selitettyä vaimolleni. Mitä tässä on sellaista jota en nyt näe. Tiedän...tiedän....
Kyllä tiettyjä jännitteitä aina on helposti olemassa ja niitä voi virittyä, mutta tuskin keskellä konserttia. Ja kyllä, meillä molemmilla on omat perheemme. Eiköhän meitä odoteta kotiin, meitä molempia. Joten ei tä ssä minnekään motelliin olla lähtemässä paneskelemaan.
Mutta olisi pirun kiva nähdä silmästä silmään se, jonka kanssa kirjoittelee.
ap
hieman eri vivahteen, kuin mitä asialla itse ymmärrän.
Siis vieminen tarkoitaa, että tapaamme esim. tunti pari ennen keikkaa ja saatamme yhdessä kävellä hallille, mutta paikatkin ovat eri paikoissa.
Sattumalta miespuolinen kaverini peruutti tulemisensa, joten menen yksin. Enkö siis saa tavata nettituttavuutta sen takia että se on vastakkaista sukupuolta.
ap
jos ei tää ole provo, niin täytyy sanoa että ap vaikuttaa maailmankaikkeuden typerimmälle, itsekeskeisimmälle ja julmimmalle ihmiselle. Ihan totta. Vie ap sinne "konserttiin" joku miespuolinen kaveri, kuten normaalit miehet tekevät, ja lopeta se vaimosi kiusaaminen.
(ja lopuksi ihan pakko sanoa: V***u mitä kusipäitä maa päällään kantaa, jos tää oikeesti oli todellinen aloitus)
Mitä olisit mieltä jos vaimosi tekisi vastaavasti, tapaisi jonkun netissä tapaamansa miehen ja menisi hänen kanssaan konserttiin? Tai että kirjoittelisi jollekin toiselle miehelle jatkuvasti? Periaatteessa ei ole mitään oman miehen naispuolisia ystäviä vastaan, mutta kyllähän tuollainen toiminta vähän herättää kysymyksiä, että missä mennään ja onko siinä enemmänkin kuin pelkkkää ystävyyttä.
siis tosiaan, että veisit jonkun chattituttavuuden konserttiin, mutta jos kyse on siitä, että olet samassa konsertissa samaan aikaan tämän naisen kanssa, niin on tietenkin vähän eri asia.
Jospa puhuisit asiasta vielä uudelleen vaimosi kanssa. Korosta konserttia, kerro kuinka odotat sitä, ei siitä naisesta kannata hölöttää virne naamalla.
Ja vielä ennen sitä, mieti mielessäsi rehellisesti, mitä itse toivot tapaamiselta tuon naisen kanssa? Toivotko ehkä salaa pikku flirttiä tai säpinää? Ei siis tarvitse tulla tänne palstalle vastaamaan, mieti vain rehellisesti mielessäsi. Jos vastaus on myönteinen, niin totuus on se, että meillä naisilla on antennit, jotka vaistoavat tuollaiset tunteet ja varoittavat heti vaarasta :-))).
Joka tapauksessa toivon, että pääset nauttimaan hyvästä konsertista.
ajattelen että tässäkin asiassa tasa-arvo toimii.
Erityispiirteenä kuitenkin se, että itse soittelen noin 10 kaverille lähes kuukausittain ja puhelut ovat melko pitkiä ja yövyn useamman kaverin luona vuosittain. Mukana on myös naispuolisia kavereita.
Vaimo kun ei pidä yhteyttä yhteenkään entiseen kaveriin, eikä ole koskaan mennyt yhdenkään kaverinsa luokse yksi. Ainoat kontaktit ovat työkolleegoiden puhelut.
Eli tältä pohjolta ihmettelisin, jos vaimo yht äkkiä ilmoittaisi, että haluaa tavata jonkun netistä tuntemansa miehen.
Vielä kun huomioi, että vaimo ei periaatteessa osaa edes käyttää sähköpostia eikä esim maksaa laskuja nettipankissa, niin ihmettelisin miksi sieltä netistä sitten löytyy vieraita miehiä. Meillä kun laskuen maksukin on aina semmoinen pikkurunba.
Minä maksan netissä joskun iltasella omat laskuni, mutta vaimo ryysää aina eräpäivinä pankkiin ja maksaa kaikki laskut tiskillä.
Toki voihan se tavata pankin tiskillä jonkun eläkeläisvaarin ja kokea suurta sielujen sympatiaa. Kai sekin pitäis hyväksyä.
ap
ja jos kerran niin kovasti haluat sinne konserttiin, niin eihän sinun ole pakko sitä naista etukäteen tavata, vai? Tai yleensäkään sopia tapaamista? Menet kuunteleman musiikkia ja pyydä vaikka, että vaimo tulee hakemaan, ettei jää mitään epäselvää.
On jotenkin vaikea hahmottaa nettituttavuutta ystävänä/kaverina, vaikka olisittekin jutellut taloudesta tms. Sori, itsekin kyllä olisin vastaan, jos mieheni tuollaista ehdottaisi.
Ensinnäkään en tajua miten joku voi kategorisesti kieltää puolisoltaan jonkun menon tai harrastuksen. Sellainen ei kuulu tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Asioista sovitaan ja toisen mieltymyksiä (esim Metallica) kunnioitetaan, vaikkei niistä itse piittaisikaan.
Toisekseen "nettinainen" vaikuttaa minun silmiini ihan tolkkupäiseltä ihmiseltä. Ap sen sijaan on tollero, niinkuin joku jo täällä sanoikin. Jos kirjoittaja on sama, niin täytyy onnitella aika hyvästä kahden eri tyylin käytöstä.
Kolmanneksi olen miettinyt sitä, että kun ap:n kaverin lippu vapautui, niin onko se Metallica ap:n vaimolle nyt niin hirveä kauhistus, ettei hän haluaisi lähteä miehensä mukaan jakamaan tätä miehelle tärkeää kokemusta.
Neljänneksi peesaan sitä, joka ehdotti että ap tutustuisi vaimoonsa ja panisi parisuhteensa kuntoon (viestiin liittyi joku biisi ja pullo punaviiniä, numeroa en muista).
Viidenneksi olen nyt tullut siihen tulokseen että ap on provo. Perustelen sen sillä, että hän väittää että hänellä on useita naispuolisia ystäviä ja kuitenkaan hän ei tunnu ymmärtävän tai arvostavan vaimoaan ollenkaan. Ei ole uskottavaa, siis provo.