Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa mennä konserttiin vieraan naisen kanssa

Vierailija
17.04.2009 |

jota en ole koskaan tavannut aikaisemmin.

Vaimo on näreissään kun ehdotin nettituttavuuden kanssa menoa konserttiin.

Mielestäni vaimo on "hieman" rajoittunut. Rajoittaa kenen kanssa saan kaveerata.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen hävisi?

Luetko tätä ketjua?

Vierailija
2/81 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viitsinyt lukea noita kirjoituksia enää, mutta päätökseen olen ajautunut.

En tiedä miten tämän kirjoittaisin, mutta jotain raapustan.

Erinäisten mutkien kautta tilanne on se, että en sitten ole menossa konserttiin sen "tuntemattoman" naisen kanssa.

Itselleni tämä on kuitenkin inhottava tilanne.

Ilmeisesti Vaimoni on sairaalloisen mustasukkainen ja rakentelee päässään vaikka mitä kuvioita, eikä luota mieheensä. No kuten kirjoitettu, erinäisten tilanteiden ja keskusteluiden jälkeen, on tilanne siinä kohtaa, että tämäkin tilanne meni jo sivu suun (ei ollut ekakerta).

On todella raivostuttavat rasittavaa, että vaimon korvienvälissä elävä oma pienoismaailma tuhoaa itseltäni ystävyyssuhteet ja estävät olemiseni omana itsenäni.

Ketjun alun olen toki lukenut, ja voin todeta, että niin kauan kuin minulla on vaimo ja tavoite yhteiseen tulevaisuuteen, niin itselläni ei ole epäilystäkään omista tarkoitusperistäni. Mutta nyt kyllä ahdistaa tämä tilannne, että minun itsemääräämisoikeuteeni puututaan ja ystäväni karkoitetaan.

Ilmeisesti persoonassani on jotain johon ei luoteta, näin se kai on. Mutta en osaa siihen vastinetta tuoda esille, vaikka olen koittanut. Tiedän itse, että olen vuorokauden aikana itkenyt tämän asian takia (todella miehekästä), miehilläkin on tunteet, sanotte te naiset mitä tahansa.

Enkä kirjoittaisi tätä, ellei vitutuskäyrä olisi nousut liian ylös ja jos en kokisi kokeneeni vääryyttä.

En siis mene, mutta harmittaa, että itsemääräämisoikeus on parisuhteessa vähän niin ja näin. Ymmärtäisin jos olisi syytä.

Pakko tämä oli tänne kirjoittaa ja jollain lailla purkautua, vaikka ajatukseni eivät selkeät olekaan. Tämä tilanne sattuu minuun oikeasti.

Meillä kaikilla ihmisillä on elämässään kaikenlaisia tilanteita ja elämänvaiheita, tämä tilanne vaan ei minulle sopinut tähän elämänvaiheeseen, vaan harmittaa kovasti takaraivossani.

Tämäkin varmasti kirvoittaa jonkun kirjoittamaan, että " IHAN OIKEIN SAATANAN KUSIPÄÄ ÄIJÄ", joten en viitsi ketjua edes lukea. Joku ehkä ymmärtää, eivätkä nämä ymmärtäjätkään väärässä ole, sen sanon allekirjoittaneen sydämellä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten mene En ole viitsinyt lukea noita kirjoituksia enää, mutta päätökseen olen ajautunut.

ap

Vierailija
4/81 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nyt kyllä mies-tyyli huojuu ja pahasti. Provoiluun viittaa tietenkin myös se, ettei ole uskottavaa, että nainen, joka kirjoittaa niin selkeästi ja hyvää kieltä kuin "nettinainen" olisi nettikeskustelusuhteessa miehen kanssa, jonka ilmaisu on sekä kielellisesti että ajatuksellisesti noin huonoa.

Mutta eihän sitä koskan tiedä. Ihan hyvin voi Suomessa olla aikuinen mies joka fanittaa Metallicaa ja itkee kun ei pääse niitten konserttiin kun äitivaimo ei päästä. :DD

76

En ole viitsinyt lukea noita kirjoituksia enää, mutta päätökseen olen ajautunut.

Erinäisten mutkien kautta tilanne on se, että en sitten ole menossa konserttiin sen "tuntemattoman" naisen kanssa.

Ilmeisesti Vaimoni on sairaalloisen mustasukkainen ja rakentelee päässään vaikka mitä kuvioita, eikä luota mieheensä. No kuten kirjoitettu, erinäisten tilanteiden ja keskusteluiden jälkeen, on tilanne siinä kohtaa, että tämäkin tilanne meni jo sivu suun (ei ollut ekakerta).

On todella raivostuttavat rasittavaa, että vaimon korvienvälissä elävä oma pienoismaailma tuhoaa itseltäni ystävyyssuhteet ja estävät olemiseni omana itsenäni.

Vierailija
5/81 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen oikeasti yllättynyt näistä vastauksista.

Itselläni (nainen, äiti, parisuhteessa) harrastukseni on ns. miesvaltainen. Useisiin näihin ihmisiin olen tutustunut netissä, miehiin ympäri Suomea. Netissä olemme keskustelleet niin harrastuksestamme kuin mistä tahansa muusta asiasta ja muutamista miehistä on tullut minulle läheisiä ystäviä. Kun sitten yhteiseen harrastukseen liittyvä tapahtuma kerää meidät yhteen, olen tavannut näitä miehiä livenä. Ennen tapahtumaa lounaalla, tai tapahtuman jälkeen kahvilla... Niissä lounaissa tai kahvihetkissä ei ole ollut mitään ihmeempää.

Jos haluaisin pettää puolisoani näiden miesten kanssa, voisin tehdä sen muutenkin kuin harrastuksemme parissa... tai niin kuin ap:n tapauksessa, voisi hän pettää vaimoaan muulloinkin kun Metallican konsertissa. Ihastua voi taas vaikka siellä pankinjonossa, ihan missä vaan.

Miehet ja naiset voivat ystävystyä ja voivat ystävystyä netissä. Mikäli ap:n puoliso taas ei salli yhteistä konserttiin menoa, on kyse luottamuksen puutteesta tai mustasukkaisuudesta. Se taas on ap ja vaimon selvitettävä ongelma. Mutta mielestäni ei ole suoraan syytä kieltää toista tapaamasta henkilöä yhteisen kiinnostuksen aiheen parissa, varsinkaan jos itseään ei kyseinen konsertti kiinnosta tippaakaan...

Vierailija
6/81 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olet kertonut mitä olet hänestä kirjoitellut?

Jos sinulla ap on lukematon määrä ystävia, eikö heistä kukaan tosiaan fanita metallicaa ja lähtisi kanssasi konserttiin? Tai et ole ilmeisesti edes kysellyt muulta kuin nettituttavalta?

Muistanko väärin, mutta kirjoittiko ap tuolla jossain alkupuolella, että hän oli ostanut vain yhden lipun ja nettiystävällä oli oma lippu? (En jaksa ruveta kelaamaan ketjua taaksepäin). Ja nyt lopussa ap kirjoitti, että se toinen lippu tulikin ap:n ystävältä? Ystävät olivat menossa samaan konserttiin, mutta ei vierekkäisille paikoille? Olen jo ihan pihalla koko lippusotkusta ;D

Vierailija
7/81 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hämmästyttävää, että kaikki epäilee tätä tarinaa jotenkin provoksi, kun ei tämä valitettavasti ole sitä millään muotoa.

Itse ajattelin kuitenkin kertoa tänne vielä tapahtuneen viimeiset käänteet. Alkuperäinen mies kysyi siis joskus viime viikolla keskellä viikkoa, olisiko ollut torstaina lupaa vaimoltaan lähteä konserttiin ja vaimo sanoi EI. Minä olin ollut ihan innoissani lähdössä Metallican konserttiin, mutta kun miehen vaimo sanoi ei, niin halusin ehdottomasti tietty kunnoittaa hänen päätöstään. Mutta sitten ilmeisesti sunnuntaina vaimo olikin vaihtanut mielipidettään eli sanoikin että mies saa lähteä konserttiin. Minä olin taas tuossa välissä jo sitten saanut itseni aivopestyä siihen, että koko konserttiin lähtö on huono idea ja myönnettävä on, että koko keikalle lähtö oli mielestäni saanut jo turhan suuret mittasuhteet. Kun ap sitten ilmoitti minulle sunnuntaina että saisikin lähteä keikalle, niin minä sanoin, että en voi lähteä, kun tiedän, että se hänen vaimoaan stressaa. Tämä tuntui taas sitten alkuperäisessä aiheuttavan vielä kaksi kertaa enemmän ahdistusta, kun koki että vaimon eipäs juupas vitkuttelun takia minä sitten kieltäydyin lähtemästä. Ap koki siis hyvin voimakkaasti, että varmaan minäkin hänet petin jollain tapaa, kun en sitten lopulta ollut lähdössäkään, kun hän sai luvan.

Mietin varmaan muutaman tunnin koko juttua. Kovin oli ristiriitaiset tunteet minullakin asiasta. Missään nimessä en halua alkuperäisen ja hänen vaimonsa välille yhtään mitään pahaa, vaikka taatusti jokainen tämän ketjun lukenut voi miettiä, että jos minua ei olisi, niin ei olisi ongelmaakaan. Tai sitten olisi, mutta vain jokun muun ystävän kanssa. Niin, mutta en siis missään nimessä haluaisi lähteä, jos tiedän, että vaimo ei sitä lupaa sydämestään anna. Mutta toisaalta tällä hetkellä kun vaimolta on lupa, niin minä nyt sitten päätin olla yhtä ailahtelevainen kuin alkuperäisen vaimo ja sanoa, että lähden konserttiin, jos se lupa nyt oikeasti on. Tällä hetkellä vaan tilanne on se, että veikkaanpa että kukaan ei meistä tiedä, että onko se lupa ja onko se miten pysyvä. Se on tietty tämmöisen nettiystävän ihan oma kohtalo. Jään siis mielenkiinnolla odottamaan, että kuinka konsertin käy. Kuinka monta kertaa tässä vielä vaimo vaihtaa mielipidetään, että saako mies lähteä minun kanssani konserttiin vai ei.

Se mikä minua tässä mietityttää kaikista eniten on se, että jos nyt tuonne konserttiin ei lupaa saada mennä, niin onko se myös sitten samalla se tilanne, että minä ja ap mies emme saa koskaan tavata missään muuallakaan julkisella paikalla. Tämä minusta osittain tekee sitten minun ja alkuperäisen ystävyyssuhteesta jo jollain tapaa astetta oudomman, ainakin meillä saa tavata ystäviä ihan sukupuoleen katsomatta. Se on totta, että vaimoa varmasti pelottaa. Toisaalta voin olla varma, että jos joku hänen miestään koskettaa, niin on paljon todennäköisempää että ne ovat nämä lukuisat kirjeet, joita olemme aikojen saatossa kirjoittaneet kuin se, että istumme 12 paikan päässä toisistamme suuren metelin keskellä ties kuinka monien muiden tuhansien ihmisten ollessa paikalla.

Vierailija
8/81 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun alun olen toki lukenut, ja voin todeta, että niin kauan kuin minulla on vaimo ja tavoite yhteiseen tulevaisuuteen, niin itselläni ei ole epäilystäkään omista tarkoitusperistäni. Mutta nyt kyllä ahdistaa tämä tilannne, että minun itsemääräämisoikeuteeni puututaan ja ystäväni karkoitetaan.

Ilmeisesti persoonassani on jotain johon ei luoteta, näin se kai on. Mutta en osaa siihen vastinetta tuoda esille, vaikka olen koittanut. Tiedän itse, että olen vuorokauden aikana itkenyt tämän asian takia (todella miehekästä), miehilläkin on tunteet, sanotte te naiset mitä tahansa.

Enkä kirjoittaisi tätä, ellei vitutuskäyrä olisi nousut liian ylös ja jos en kokisi kokeneeni vääryyttä.

En siis mene, mutta harmittaa, että itsemääräämisoikeus on parisuhteessa vähän niin ja näin. Ymmärtäisin jos olisi syytä.

Pakko tämä oli tänne kirjoittaa ja jollain lailla purkautua, vaikka ajatukseni eivät selkeät olekaan. Tämä tilanne sattuu minuun oikeasti.

Meillä kaikilla ihmisillä on elämässään kaikenlaisia tilanteita ja elämänvaiheita, tämä tilanne vaan ei minulle sopinut tähän elämänvaiheeseen, vaan harmittaa kovasti takaraivossani.

Tämäkin varmasti kirvoittaa jonkun kirjoittamaan, että " IHAN OIKEIN SAATANAN KUSIPÄÄ ÄIJÄ", joten en viitsi ketjua edes lukea. Joku ehkä ymmärtää, eivätkä nämä ymmärtäjätkään väärässä ole, sen sanon allekirjoittaneen sydämellä.

ap

Vierailija
9/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli ap Porvoosta tai ei, niin on kyllä aika herkku ketju pitkästä aikaa! :)

Luulisi kyllä, että vain Porvoosta voi tulla tämmöstä saippuaoopperaa, jota miehet, vieraat naiset ja oikeestaan kaikki ruotivat :)

Vierailija
10/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettinainen vaan oman miehesi kanssa kuinka sun nettiystävälläsi onkaan noin tiukka vaimo että ihan sanelupolitiikkaa harrastaa miehelleen

Vierailija
11/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan selvästi, huomaahan sen :)

Sama kirjoittaja esiintyy sekä miehenä että naisena

Vierailija
12/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli miten oli, olen kiitollinen ja tyytyväinen, ettei kyseinen mies ole minun mieheni, eikä netti- eikä muukaan tuttava. Huono ihminen.

Vierailija
13/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että mies haluaa mennä konsertoimaan tuntemattoman neitokaisen kanssa vai siitä, että mies sujuvasti keskustelee vauva-palstalla?

Vierailija
14/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä en menen mieheni kanssa, menen ystävieni jotka myös mieheni tuntee.

Muitakin asioita oli joita ihmettelen, mutta en muista niitä nyt.

Ja, että mies kyselee asioitaan vauvapalstalla? :D

Mutta, olen jälleen ylpeä siitä minkälaisen miehen olen itselleni saanut kun luen tätä ketjua =)

Vierailija
15/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin aapeen vaimo niin sanoisin että tuoppas se "ystäväsi" näytille miehensä kanssa ;D

Vierailija
16/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla ei ole lippua vaan tällä alkuperäisellä on kaksi lippua - toisen ostanut itselleen ja toisen ystävälleen, joka perui nyt konserttiin lähtönsä.

Ap on siis etsinyt itselleen kaveria, joka haluaisi lähteä Metallican konserttiin ja kysyi sitä minulta. Minä asetin ne ehdot, jotka jo tuolla aikaisemmin mainitsin. Ko. mieshän olisi ostanut jo heti alkuunsa vaimolleen lipun, jos olisi hänen tiennyt haluavan konserttiin mukaan.

Käsittääkseni vaimo on sanonut alkuperäiselle, että mies saa myydä lipun minulle, mutta emme saa tavata (paikathan eivät ole edes vierekkäiset, mutta toki varmasti samalta riviltä tunnistaisimme toisemme). Itse en kyllä meinaa ko. lippua ostaa, jos ja kun nyt tiedän, että konserttiin meno vaimoa loukkaa (en todellakaan halua mitään pahaa alkuperäiselle, hänen vaimolleen enkä heidän perheelleen, päinvastoin ystävyyden pitäisi tuottaa vain iloa) eikä ap varmasti nyt enää edes halua lippua minulle. Minun edellytykseni konserttiin lähtemiselle oli siis se, että meidän kummankaan puolisot eivät loukkaannu.

Niin ja tarina ei ole Porvoosta ja olen kyllä ihan oikeasti nainen samoin kuin tuo alkuperäinen on mies. Muutenhan tässä ei olisikaan mitään ongelmaa.

Vierailija
17/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä ostin liput itselleni ja ystävilleni niin kyllä ne ihan vierekkäiset liput oli, kun ne neljän lipun satsissa ostin. Joten joko mies on hommannut jälkikäteen itselleen toisen lipun tai joku valehtelee niin että paukkuu.

Ja tää on nyt vähän, sellaista toisen käden tietoa muutenkin, susta tuntuu ja sä luulet.

Kun mies ihan suoraan kirjoitti tuolla alussa että on jotakin tunteita nettinaista kohtaan, eli nettinaisen itsetuntoa varmaan kohottaa kovasti kun joku tyyppi on siihen niin lätkässä että haluaa viedä oikein metallican keikalle hänet

Vierailija
18/81 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko mies ostanut nuo liput yhtä aikaa vai hän itselleen oman ja kaveri itselleen oman. Kuitenkaan kuulema ei ole vierekkäiset paikat. Ja tämä kaverin lippu on nyt sitten vapautunut käyttöön, syistä, joita en nyt täällä käy ruotimaan.

Sitä en huomannutkaan, että ap:lla olisi ollut jotain tunteita minua kohtaan. Tai tietty on varmaan ystävää kohtaan olevia tunteita, mutta ei sen kummempaa. Me molemmat olemme varattuja ja parisuhteissa ja perheellisiäkin ja emme kumpikaan ole mitään uutta kumppania elämäämme hankkimassa ja nämä kortit tietäen ollaan liikenteessä ihan vain ystävinä ja meillä molemmilla on kokemusta pitkistä ystävyyssuhteista vastakkaisen sukupuolen kanssa. Oikeasti tästä ketjusta voi saada hyvinkin oudon kuvan ap:n toiminnasta, mutta jos nyt ajatellaan, että alkuperäisellä ei olisi puhtaat jauhot pussisa, niin miksi ihmeessä edes kysyisi vaimoltaan että saako minun kanssani lähteä. Tuskinpa se vaimo sieltä parin tunnin ajomatkan päästä tietäisi, että onko mies ollut Kallen vai Maijan kanssa konsertissa. Mielestäni ap on tehnyt oikein reippaasti, kun kysyi vaimoltaan lupaa ja kertoi ihan suoraan, että kenelle aikoisi myydä lipun (huom. minä en ole ainakaan käsittänyt, että minut oltaisiin viemässä Metallican keikalle vaan luulin, että saisin ostaa ystävältä lipun normaalilla hinnalla). Jos alkuperäisellä olisi jotain salattavaa, niin eipä varmaan olisi vaimolta lupaa kysynytkään.

Vierailija
19/81 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi pirun kiva nähdä silmästä silmään se, jonka kanssa kirjoittelee.

ap>

Kun miehen jokaisesta viestistä paistaa läpi vaimon halveksunta ja nettinaisen "ystävyyden"kehuminen

koti kissa, ettei sitä saa pihalle ajamallakaan.

ei saa Metallican keikalle, kun sillä on "huono" musiikin maku.

Mutta eikö minuun sen verran luoteta, että vaimo katsoo oikeudekseen määrittää, ketä saan tavata ja ketä en. Saako vaimo määrittää, ketä on ystävieni.

Musta tuntuu, että hiukan tilanne ahdistaa. Oikeesti siis paljon>

Mutta koska alkuperäinen vetäytyi keskustelusta ja sinulla on vain mutu-juttua niin...

Vierailija
20/81 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmempää en ole näiltä sivustoilta vielä lukenut... kuulostaat ihan legoilla leikkijältä kysymyksesi kanssa.. Jos et todellakaan tajua miksi se ei ole sopivaa, niin miksi olet edes yhdessä puolisosi kanssa.. Pahvi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän