Näinpä naurettavan näköisen siivoojan ostoskeskuksessa:
ihan kuin olisi johonkin shoppailulle menossa, meikit ja tukka ojennuksessa ja tiukat vaatteet timmissä kropassa.
Useampi kiinnitti siihen katseensa huomasin : D
Kommentit (9)
vaan hyvännäköiseltä. Sinun mielestäsi siivoojien, tuon alemman ihmisrodun, pitäisi tietysti painaa 100 kiloa ja käydä suihkussa kerran viikossa. Taisit vaan tuntea kateuden piston.
Leveäperseiseltä kananpersetukalta ja rasvainen naama kiiltäen ilman meikkiä? Että sä olisit voinut ajatella sitä jonain paskaduunarina, jonka on alennuttava siivoamaan?
Mä tunnen tasan 2 siivoojaa. Toinen siivoo pienessä ostarissa Tampereella. Hän ei ikinä lähtisi töihin ilman meikkiä. Toinen on laitoshuoltajana Taysissä ja aina vimpanpäälle meikattuna menee töihin.
Olen itsekin nähnyt monen näköisiä siivoojia, ihan ovat ihmisiä siinä missä muutkin.
Siinä tapauksessa ja ap:n kuvailemassa tilanteessa minäkin voisin katsoa toisen kerran.
Eipä ole mitään naurettavaa tuossa -päinvastoin.
Antaa myös sellaisen kuvan että hoitaa työnsä yhtä hyvin kuin pitää huolta itsestään. Tuollaisen palkkaisin ennemmin kuin jonkun harakanpesän...
Eipä ole mitään naurettavaa tuossa -päinvastoin.
Antaa myös sellaisen kuvan että hoitaa työnsä yhtä hyvin kuin pitää huolta itsestään. Tuollaisen palkkaisin ennemmin kuin jonkun harakanpesän...
joka häpeää itseään ja työtään ja yrittäisi piiloutua siivouskärryjensä taakse. Aivan turhaa aliarvioimista, kuten niillä talent-tuomareilla siitä Boylestä.
Miksi itsestään huoltapitävä ja selvästi kropastaan tykkäävä ihminen omaisi huonon itsetunnon? Minun ainakin pitää olla pahasti masentunut jos en meikkaa ja välitä siitä miltä naama näyttää kun aamulla menen töihin.
Että tämä hoitoapulainen ainakin lähtee töihin naamassa 8-14 tunnin kestomeikit ja tykkää kovasti naamastaan. Sitä on oikein kiva katsoa peilistäkin, vaikkapa pari kertaakin ; )
T, siivooja itsekin.