Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko mammat ovat tarkastaneet miestensä lapsiluvut heidän veroilmoituksistaan?

Vierailija
17.04.2009 |

Miten on, täsmääkö siihen, mitä mies on kotona kertonut?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehen ilmoituksessa oli vaan yks, vaikka meillä asuu kaks. Kuvittelin että ne jotka asuu samassa taloudessa laskettais mukaan vaikka eivät ole biologisia lapsia.

Vierailija
2/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin käväistä heti postilaatikolla jospa tänään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä on kyllä lapset veroilmoituksessa, mulla taas ei vaikka viime vuonnakin ilmoitin ne erikseen.. Mitä merkitystä sillä muuten nykyaikana on?

Vierailija
4/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluvun voi helposti katsoa/laskea, vaikka joka päivä jaloissa pyörivistä pellavapäistä ja tuntea kuopuksen potkut mahassa (sehän ei edes näy veroilmoituksessa -vielä) ;-D

Vierailija
5/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei voisi totuutta kertoa. Kyllä hän olisi sen minulle voinut kertoa jos muita lapsia olisi. Meillä puhutaan kaikesta.

Vierailija
6/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet.

Vierailija
7/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mies on ollut kiireinen jo vuosikymmeniä sitten niin... Varsinkin nelikymppisissä miehissähän on tämä "vaara". ;)

Vierailija
8/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa tuli edellisellä hyvä kysymys: Mitä merkitystä lapsiluvulla on veroilmoituksessa?

Vierailija
9/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä näkyy lapset, mutta naisella, siis lasten äidillä, näitä samoja lapsia ei ole.

Vierailija
10/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki naisellakin on?

Vierailija
11/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ihan sanaa, kun tuo on kertonut, ettei ole muita lapsia kuin tuo, joka tuolla mahassani potkii. Itselläni on kyllä ennestään jo kaksi, joten uskaltaisi ihan varmasti kertoa, jos olisi ehtinyt itsekin lisääntyä. Olen kyllä joskus kysynytkin, miksi hänellä ei ole lapsia.

Vierailija
12/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin eka, että miksei ne mulla näy vaikka miehellä näkyy, mutta huomasin sitten, että se lapsikohta oli seuraavalla palstalla niin ylös printattuna, ettei oikein helposti osunut silmään...

Vierailija
13/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ex alkoi viime viikonloppuna vihjailla, että hänellä olisi yksi lapsi enemmän.. Ei sitten kertonut kuitenkaan lopulta totuutta. Vihjaili vieläpä ikääkin olevan jotakuinkin saman kuin meidän lapsilla.! Siinä sitä on mies josta ei tuollaista uskoisi, ja että olisi vielä pimittänyt asian näin kauan.. Täytyy nyt kehitellä joku suunnitelma, jolla saan paperin katsottua.. Paitsi tietty jos ei ole tunnustettu lapsi..

Vierailija
14/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli merkitty molemmat 2 kpl.

Vierailija
15/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi niitä ei ole veroilmoituksessa??

Vierailija
16/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle niin ei ne näy miehen ilmossa.

Vierailija
17/17 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkyy kyllä molemmilla 2 eikä kumpikaan oo ilmottanu mitään niistä mihinkään?

naiselle niin ei ne näy miehen ilmossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi