VILLALYHTY KIRPPIS REKOLASSA. KOKEMUKSIA?
Hei!
Löytyykö paikalta ketään, joka olisi myynyt lastenvaatteita tuolla Rekolan kirppiksellä?
Itse mietin asiaa. Hinta pöydästä oli mielestäni kova 35 euroa/vko kun ottaa huomioon syrjäisen sijainnin.
Kommentit (14)
Joku mietti hintaa ja siinä ainakin lupasivat, etteivät vedä tappiolle, eli jos myynti jää alle pöydän hinnan niin tulevat vastaan.
Mutta siis itse myin ja kaikki meni. Takaisn hain pussillisen.
Minusta kivaa oli myös se, että järjestelivät itsekin pöytiä ja pitivät paikkaa siistinä.
Mukavat myyjät.
Minäkin ajattelin, että miten saan viikon vuokran kasaan mutta eipä ollut huolta. Sain pyötävuokran hinnan viikossa yli kymmenkertaisesti takaisin. Myynnissä oli vaatteita (hyväkuntoisia ja kohtuuhintaisia). Ei mitään ihmeellistä, vaan peruskampetta.
Pöytää kannattaa käydä siistimässä vähintään parin äivän välein, ja kaikkea ei kannata laittaa esille kerralla. Parempi lisätä hyväkuntoista tavaraa pitkin viikkoa, niin pöytä pysyy kiinnostavan näköisenä.
Mene ihmeessä myymään, vaikka jonkun kaverin kanssa yhdessä, jos hinta hirvittää.
Vaatteet voi tuolla erikoistuneella kirppiksellä hinnoitella hitusen korkeamalle kuin yleiskirppiksellä, ja silti menevät. Kauppa käy paremmin kuin yleiskirppiksellä. Villa Lyhdyllä on hyvä maine (syystäkin! :) ja siellä käy väkeä kauempaakin, allekirjoittanut esim tulee Espoosta asti.
Siellä on myös kovasti siistiä ja viihtyisää, on leikkinurkkausta ja kahvilaa ja vessakin käytössä. Siksi itse käyn lasten kanssa ihan "virike"mielessäkin ;)
paikan omistaja joka mainostaa firmaansa.
pelkkää plussaa! :)
pitäisikin taas varata pöytää.
terkut vaan kirppiksen pitäjille, olette loistavia!
harmittaa kun muutimme tänne kauemmas enkä pääse enää viikottain kuten päiväkummusta pääsin... Mutta kunhan nuorin (josta tuli herra) kasvaa, niin otan pöydän taas. Ja parin viikon päästä tulen ostoksille.
Mulla oli siis kaverin kanssa pöytä puoliksi. Itseänikin hirvitti tuo hinta. Käytin paikan omia hintalappuja, jotka kirpparilla säästetään, niistä voi siis tarkistaa mitä on myyty, ja onko jotain pöllitty. Niihin piirsin pienen merkin kaikkiin omien tavaroitteni lappuihin.
Ihan hyvin meni meillä tavalliset vaatteet kaupaksi. Muutama mammavaatekin meni. Viikon myynti oli jotain 190 € ja melkein joka päivä kävin järjestämässä, kiinnittelemässä hintalappuja ja tuomassa uutta kamaa lisää.
niin kuinka erottaa mitä kumpainenkin tienaa?
Mutta samapa tuo, sain rahani hyvällä katteella takaisin. Mutta terkut täältäkin omistajille, jos sattuvat lukemaan. Yulen taas syksyllä myymään, kun äitiys- ja pieniä vauvanvaatteita en enää tarvitse
kiva kirppis on, mutta lähinnä vaan vauvanvaatteita myytävänä. Nelivuotiaalle ei oikein löydy mitään. Ja mitä noihin paljon kehuttuihin myyjiin tulee, niin perusasiakaspalvelua, ei mitään huippua ja tosi hyvää.
ja sattumaa kuka milloinkin myymässä.. Että ei tosiaan ole pelkkää vauvanvaatetta.
Minäkin olen erittäin tyytyväinen tähän kirppikseen, olen ollut myymässä usean kerran! Ostajia riittää ihan ruuhkaksi asti.
Yleensä on ollut pöytä kimpassa kaverin kanssa. Erotamme myydyt tuotteet ihan hintalapun käsialasta, ei olla merkattu mitenkään erikseen. Ne laput siis saa sitten mukaan tietysti..
Meillä oli viimeksi viikon saldo lähes 300e, ja tosiaankin edulliset hinnat (alk.0,20e, suurin osa 0,50-3e hintaa).
Tavaraa on ollut reilusti, mutta ei kaikkea kerralla, ja siivoamassa täytyy käydä. Siellä myllätään välillä pöytä ihan minuuteissa, mutta toisaalta taas se on merkki siitä että ostajia riittää.. ;)
Eli minäkin voin lämpimästi suositella Villa lyhtyä! Ja omistajatkin mukavia :) Enkä ole minäkään omistaja mainostamassa.. ;D
ja kauppa tuolla tosiaan käy. Minulla oli myyntipöytä marraskuussa ja tuotto oli reilu 400e; myin lähinnä leluja ja isompien vaatteita (86-104cm) pois. Mitään ei varastettu ja suurin osa tavaroista meni kaupaksi. Kävin vähintään joka toinen päivä järjestelemässä pöytää ja viemässä lisää tavaraa. Paikka on mielestäni siisti ja mukava; ei sellainen epämääräinen "varasto", kuten monet muut itsepalvelukirppikset. Tavaroista saatetaan tuolla pyytää hieman enemmän kuin muualla mutta toisaalta siellä on pääasiassa hyväkuntoista tavaraa myytävänä. Ja jos olet rattaita vailla, niin tämän kirppiksen valikoima kannattaa tarkistaa!
On todellakin siisti paikka, toisin kun jotkut muut ip kirppikset. Ja siellä ei ole mitään ammattilaisia jotka rohmuaa toisilta pöydiltä omalle pöydälle myyntiin tavaraa kalliimmalla. Eikä mitään kuukaudesta toiseen siellä olevia tavaroita, vaan oikeasti runsaasti vaihtuva valikoima.
Ja siisti ja mukava kahvio saa minulta myös plussaa.
Vaikka paikka onkin ehkä hieman syrjäinen, niin kyllä siellä porukkaa näytti käyvän ja tavaraa kannettiin ulos että näytti kyllä kaupan käyvän.
Myös se että siellä on todellakin VAAN lastenvaatteita ja -tarvikkeita myynnissä on toinen plussa. Eli ei tartte kahlata jotain antiikki-yms pöytiä läpi jos etsii niemen omaan lastenvaatteita ja -tarvikkeita.
Kyllä mun mielestä on käynnin arvoinen paikka tulla käymään vähän kauempaakin.
ja paikka on todella vilkkaassa käytössä. itse ainakin kerään just pieneksi jääneitä vaatteita jne omalta lapselta ja vien ne sit kaikki kerralla. mulla on myös läjä kestovaippoja sinne, joten saan helposti kasaan ton pöydän hinnan:)
periaattees hintava, mutta hyvä henkilökunta ja vilkas kauppa:)