Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni paheksui kun ostin poikavauvalleni aniliini-oranssin samettihaalarin

Vierailija
16.04.2009 |

On kuulemma tyttöjen väri. Eikä ymmärtänyt sitäkään kun ostin tarjouksesta pojalle vaaleanpunaiset tutit, kun oli poistotuotteissa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin senkun pidät niitä pojallasi.

Mä en jaksa ymmärtää tätä "vaalenpunainen on ihan samalla tavalla poikienkin väri kuin tyttöjen" vouhotusta -koska tosiasia on, että se vain EI OLE. Katso ympärillesi ja mieti vähän, miksi just sun täytyy tunkea pojallesi vaaleanpunainen tutti, kun niitä käyttää vain tytöt.

Multa se ei ole pois, jos puet poikasi tytöksi, mutta suoraan sanoen: me nauretaan sulle ja tavallesi selkäsi takana. Pojalle ei naureta, ei sen vika ole, että äiti on outo.

Vierailija
2/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyllä ostin aikoinaan poikavauvalle punaista ja punaisesta tulikin pojan lempiväri joten alusta asti olen etsinyt kaikkea poikavaatetta punaisena. Nyt on koululainen ja alkaa olla vaikeeta löytää punaista, kaikki on kaupoissa vaan mustaa (ja pääkalloin koristeltu!). No nyt on tyttövauva kainalossa joten onneksi on sitä punaista vaatetta jemmassa (mutta heps, niissähän on autoja ;)), jotenkin sitä haluaa tytön pukea tyttömäisesti.. Kun on noita poikia ensin kasvatellut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan kukaan ympärilleen katsova helsinkiläinen ei näin kirjoittaisi.

Mä en jaksa ymmärtää tätä "vaalenpunainen on ihan samalla tavalla poikienkin väri kuin tyttöjen" vouhotusta -koska tosiasia on, että se vain EI OLE. Katso ympärillesi ja mieti vähän, miksi just sun täytyy tunkea pojallesi vaaleanpunainen tutti, kun niitä käyttää vain tytöt.

Multa se ei ole pois, jos puet poikasi tytöksi, mutta suoraan sanoen: me nauretaan sulle ja tavallesi selkäsi takana. Pojalle ei naureta, ei sen vika ole, että äiti on outo.

Vierailija
4/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaa pukemaan. Eilen just katoin hm kuvastosta niin pojilleki on nykyään paljon ihan vauvasta asti vaaleanpunasta :)

Vierailija
5/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sukupuolineutraali väri minusta.

Mutta vaaleanpunainen ja joku hento lila - ne on tyttöjen värejä. IKINÄ en ostaisi pojalle vaalenpunaista tuttia!

Vierailija
6/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vitosella sain, mutta harmi vaan kokoa 56cm, eli ei mene kovinkaan kauaa. Oranssi-aniliini on 68cm, että tuskin poikani vielä siinä iässäkään osaa erotella tyttöjen ja poikien värejä.

Vierailija
7/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muut nuoret miehet pörräävät mönkijöillä pitkin peltoja hielle haisten ja sitten lösähtävät sohvalle kuraisissa vaatteissa kaljaa vaatien, sinun poikasi on kaukana maailmalla fiksummassa ja suvaitsevammassa seurassa :)

Vierailija
8/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan kukaan ympärilleen katsova helsinkiläinen ei näin kirjoittaisi.

Vierailija
9/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homokammoiset pukeutuvat vain siniseen ja vaaleansiniseen, edes vihreä ja keltainen ei niille homokammoisille käy.

Vierailija
10/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla ja vieläpä miehen ostamana... Ja vaaleanpunaista ja lilaakin vaatetta löytyy, en tosin pukisi poikaa kokonaan ko.väriin. Toisaalta onkos se tyypillinen vaalensininen, jota poikien vaatteissa löytyy vain pojille? Tunnen pikkutyttöjä joilla on/on ollut hyvin vahva sininen kausi ja silloin ei kelpaa muu kuin vaaleansiniset vaatteet. Vai tuleeko niistä poikatyttöjä?

Vierailija
11/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän pelkää muurahaisia. Homon taisin pojasta vaaleanpunaisella tutilla tehdä. ap

Vierailija
13/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meillä puetaan poika vaatteisiin, jotka näyttävät hyvältä ja ovat käytännöllisiä. Poika itse rakastaa punaisia farkkujaan ja oranssia neulepaitaansa. Minulle on sanottu, että kasvatan pojastani homoseksuaalin. Ensinnäkään en usko siihen. Toisekseen en välitä pätkääkään.

Ja on meillä niitä vaaleanpunaisia tuttejakin aikanaan ollut. Ihan ilman kummempia traumoja me kaikki siitä selvittiin. Eikä kukaan lähipiirissä edes viitsi asiaa ihmetellä.

Enkä ole sukupuolineutraalin kasvatuksen kannattaja. Minä vain käytän maalaisjärkeäni ja tajuan, että me ihmiset saamme pitää juuri niistä väreistä mistä pidämme. Riippumatta siitä, olemmeko naisia vai miehiä.

Vierailija
14/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meillä puetaan poika vaatteisiin, jotka näyttävät hyvältä ja ovat käytännöllisiä. Poika itse rakastaa punaisia farkkujaan ja oranssia neulepaitaansa. Minulle on sanottu, että kasvatan pojastani homoseksuaalin. Ensinnäkään en usko siihen. Toisekseen en välitä pätkääkään.

Ja on meillä niitä vaaleanpunaisia tuttejakin aikanaan ollut. Ihan ilman kummempia traumoja me kaikki siitä selvittiin. Eikä kukaan lähipiirissä edes viitsi asiaa ihmetellä.

Enkä ole sukupuolineutraalin kasvatuksen kannattaja. Minä vain käytän maalaisjärkeäni ja tajuan, että me ihmiset saamme pitää juuri niistä väreistä mistä pidämme. Riippumatta siitä, olemmeko naisia vai miehiä.

Vierailija
15/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en kyllä jaksa paheksua jos joku muu niin tekee mutta ei kiitos meille. Musta se on aika hölmön näköistä, vaikka olisi kuinka junttia. Toki sitten jos pojat joskus itse haluaa niin saavat.

Vierailija
16/16 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää taaperoikäisillä ei ole vaaleanpunaista, mutta vasta eilen viisivee poika keekoili itse valitsemassaan kokopunaisessa asussa oikein ylpeänä. :)