Kuuluuko kenenkään tuttavapiiriin
näitä ns. kaapista ulostulleita? Onko suhtautumisenne heihin muuttuneet, kun teille selvisi, millaisia he todellisuudessa ovat?
Kommentit (10)
Tai onko ne koskaan kaapissa olleetkaan, asia on vain joskus tullut esille ( jos juhlissa ovat esiteleet puolisonsa yms). En yleensä mieti ihmisten sukupuolista käyttäytymistä, jos asia ei mua koske.
jonka tietäisin olevan homoseksuaali.
Tai onko ne koskaan kaapissa olleetkaan, asia on vain joskus tullut esille ( jos juhlissa ovat esiteleet puolisonsa yms). En yleensä mieti ihmisten sukupuolista käyttäytymistä, jos asia ei mua koske.
ja tiesin alusta asti hänen suuntautumisensa. Mulle ei ole tärkeää seksuaalinen suuntautuminen (poislukien pedofiilit, se on järkkyä) jokainen saa makkarissaan touhuta mitä haluaa.
niin kuuluu. Tosin ei niinkään kaapista ulostulleena. Parisuhde samaa sukupuolta olevan kanssa tuli esille kun tutustuimme paremmin työpaikalla. Ihan sama logiikka kuin parisuhteissa yleensä: ihan ekaksi ei tule mieleen kysyä uuden tuttavuuden seksuaalista suuntautumista. Kuka aloittaisi uuden tuttavuuden esittäytymällä "terve, oon hetero, entä sinä..."
Eli ei muuttunut suhtautuminen mitenkään. Tai muuttui. Meistä tuli tosi hyvät ystävät. Tosin ois tullu vaikka ois ollu hetero, eli tällä seksuaalisuudella ei tosiaan oo mitään merkitystä!
Onko suhtautumisenne heihin muuttuneet, kun teille selvisi, millaisia he todellisuudessa ovat?
Pari yläasteaikaista ystävääni on nykyään "julkisesti" homoja. Eipä ollut mikään yllätys eikä suhtautuminen muuttunut. Toisella muutos tapahtui vähitellen. Yläasteella seurusteli tytön (vanhemman naisen) kanssa mutta sai silti kuulla koko ajan homovitsilua. Sitten kertoi itse olevansa bi ja lopulta homo.
Toinen mies taas oli aina "yksi tytöistä". Ei siis ollut suuri yllätys kun vuosien jälkeen tapasin hänet ja hänen puolisonsa (miehen). (Emme nykyisin ole mitenkään läheisissä väleissä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä homouden kanssa.)
Erään lukioaikaisen kaverin tiedän elävän homosuhteessa, mutta tämä ei ole mitenkään "julkista tietoa". Tuo tieto voisi "järkyttää" monia. Onhan mies seurakunnassa töissä ja niin heteromiehen oloinen kun ikinä olla voi.
Eipä kenenkään kaapista tulo suhtautumistani mitenkään ihmeemmin muuttaisi. Kerran asiaan tuli negatiivinen sävy kun se miehen kaapista tulo johti avioeroon, mutta ei tietenkään kenenkään täydy valheessa elää minun suhtautumiseni vuoksi (siis se vaimo on sukulaiseni, miehen kanssa en nykyisin luonnollisestikaan ole tekemisissä koska ovat eronneet).
läheisessä ystäväperheessä mies tuli kaapista ulos, mutta ei ole homo, vaan transsukupuolinen. On ollut jo prosessissa, jossa hänestä on tullut nainen. Perheessä siis nykyään kaksi naista (avioliitto muuttui rekisteröidyksi parisuhteeksi) ja lapset.
varsinkaan sellaisten kohdalla, jotka tuntee entuudestaan hyvin. Ihan samoja ihmisiähän ne on ja jotenkin se ei ole ikinä tullut yllätyksenä.
kuinka vaimo on suhtautunut "entisen miehensä" muuttumiseen naiseksi? Miltä vaimosta tuntuu olla nyt suhteessa toisen naisen kanssa? Tuleeko naisestakin sitten siinä vaiheessa lesbo..?
Tätä en oikein millään tahdo käsittää! Selittäkää mulle!
ei ole muuttunut koska kaikki olivat arvelleet että eivät ole heteroita.