G: Tuliko mätkyjä vai palautuksia?
Kommentit (10)
Täällä Tuusulan suunnalla odotellaan vielä tietoa..
sitäpaitsi luulisi ihmisten osaavan lasketuttaa mahd. muutoksissa veroprosenttinsa uudestaan esim. loppuvuodesta. Itselle tuli ehdotuksena mätkyjä 1056 euroa, mutta kun laitan siihen kotitalousvähennysselvityksen ja matkakulut, niin tilanne on sellainen, että todennäköisesti olen hieman palautusten puolella, koska ennakoin tuloni isommaksi (ja olinkin sitten hoitovapaalla kuukauden päivät), enkä jaksanut syksyllä vaihtaa prosenttia. Yleensä tulee +/- 50 euroa maksua tai palautusta.
mätkyjä 3259,-, mutta tiedossa oli. Kiitos valtio ilmaisesta lainasta.
sitäpaitsi luulisi ihmisten osaavan lasketuttaa mahd. muutoksissa veroprosenttinsa uudestaan esim. loppuvuodesta. Itselle tuli ehdotuksena mätkyjä 1056 euroa, mutta kun laitan siihen kotitalousvähennysselvityksen ja matkakulut, niin tilanne on sellainen, että todennäköisesti olen hieman palautusten puolella, koska ennakoin tuloni isommaksi (ja olinkin sitten hoitovapaalla kuukauden päivät), enkä jaksanut syksyllä vaihtaa prosenttia. Yleensä tulee +/- 50 euroa maksua tai palautusta.
seiska vastaa takakireelle kutoselle, että laskettu on...
vaikka muutosverokortteja pyytänyt viime uvonnakin 2 kpl, loppuvuosi meni silti 0-veroprosentilla
Katos kaikille ei ehkä tule mitään muutoksia/lisättävää...
Luulisi nyt sinun tämä tietävän!
Eli minulle palautuksia 595e - miehelle mätkyjä 75e (jotka kyllä vähenevät työmatkakulujen lisäilyn myötä).
Eli minulle jää palautusta runsaat 500e kun omia palautuksiani käytetään ensin miehen mätkyihin. Vuoroin vieraissa jne jne. Tosin meillä on aina ollut palautukset/mätkyt luokkaa 20-50e.
mulle 450e
miehelle 90e (ei oo vielä tehnyt selvitystä työmatkakuluista)