Juhliiko joku absolutisti vappua?
Itse olen tätä alkanut miettimään oikeastaan joka juhlapäivänä eli juhliiko ihmiset jotka ei käytä alkoholia juhlapäiviä? Itse en käytä alkoholia ja kaikki juhlapäivät menee kotona yksin, silloin kun käytin vielä alkoholia niin silloin ystävien kanssa juhlittiin.
Kommentit (12)
Tottakai juhlin. Juhla ei ole yhtä kuin ryypiskely.
Miksi juhlapäiviä pitäisi juhlia? Nehän ovat vain päivä toisten joukossa.
Juu tykkään juhlia ja viettää juhlapäiviä. Nautin seurasta, tunnelmasta, musiikista ja huumorista. Ja usein olen viimeisenä pystyssä meno päällä.
Kyllä, miksen juhlisi? Tai tarkennan: en ole absolutisti, otan kyllä ruuan kanssa lasillisen viiniä, tarjotun yhden kaljan tai lasin skumppaa juhlissa.
M58
3-4 vuotta ilman alkoholia ja juhlin vappua, mieluummin olen selvinpäin, nautin elämästä näin.
Me olimme absolutistivaimoni kanssa tänään Ullanlinnanmäellä piknikillä. Kyllä hyvä ruoka kauniissa ilmassa absolutistillekin kelpaa.
Tietysti juhliin. Älä nyt kotiin jää.. osta alkoholitonta simaa ja munkkeja ja ulos piknikille. Kaikenlaista ilmaista tapahtumaa on myös tarjolla, kannattaa katsoa onko omalla paikkakunnalla.
Kyllä mä mieluummin juhlin selvinpäin, ei tuu mokattua, ei joudu niin helposti onnettomuuksiin ja rahaa säästyy.
Kävin 12-askeleen toveriseuran istunnossa hakemassa vahvistusta itselleni ja myöhemmin kotona luin sinikantista isoa kirjaa.
Minulla ei ole valkolakkia eikä korkeakoulututkintoa joten vappu ei minulle kuulu. Olen duunari ja vielä raitis sellainen.
Sinkkuna ja lapsettomana kotona menee tämä päivä ja onneksi huomenna on myös pekkaspäivä joten vapaata silloin.
M34
Tottakai! Meidän perheen juhliin kuuluu kahvi, näin vappuna tietysti itse tehty simakin. Lapset juo mehua tai limpparia, samoin aikuiset jos ei kahvi/tee maistu. En ymmärrä miksi juhlan pitäisi tarkoittaa alkoholia?
Mulla on mies ja 4 lasta ja juhlin kyllä ilman alkoholia. Joskus ystävien kanssa, joskus perheen. En ole absolutisti, mutta usein jätän alkoholin väliin, koska se ei tuo minulle iloa.