Aivan uskomaton Susan Boyle!
Kommentit (24)
miksi tarvis lähteä miks aina laulajan tarvii olla missi kuinka monta superlaulajaa onkan menetetty kun täytyy olla muka kaunis musta susan on kivan näköinen terv mies 52
On se nyt kumma, kun mielipidepalstalla vedetään herneitä nenään siitä, että kertoo mielipiteensä.
Oli mielestäni aivan asiallisesti muotoiltu, vastoin perinteisiä mamma-sääntöjä.
jonka mielestä Boylen lauluääni ei ole ihmeellinen?
munkaan mielestä sen ääni ei ollut mikään huikee, hyvin lauloi kyl
Kyllä silmäkulmakin kostui, pakko myöntää...:)
Mielestäni aivan uskomaton ääni :)
tuomariston ilmeet oli näkemisen arvoiset!
tosi hyvä fiilis jäi...
Oli pakko kuunnella kolme kertaa kun kylmät väreet kulki koko ajan.Aivan UPEAA!
Kiitos ap:lle
olen kuunnellut sunnuntaista lähtien useammankin kerran, ja aina tulee kyyneleet silmiin.
Tämä esitys oli toisella tapaa hyvä :)
Tyylin muutoksella lähtisi ulkonäköikää pois 15 vuotta.
Katsotaan jatkossa kuinka stailaus onnistuu.
Itse olen jo 50 ja hiukset edelleen tummanruskeat ja värjäyksen tarvetta ei ole. Jokaisesssa Idol ja Talentti ohjelmassa kaikkien tyyliin on puututtu.
Paul Botts on aivan uskomaton laulaja ja olen koukussa häneen ja nyt jo tähän Susaniin. Paul Bottsin muutos parempaan suuntaan on kaikkien nähtävillä.
Katson niitä pätkiä aina ja aina uudestaan YouTubesta. Nykyään hampaat on kunnossa ja vaatetus ok.
Kyllä esiintyjälle on ulkonäöllä merkitystä. Taitoon ei ulkonäkö vaikuta ja uskon että tämä nainen on finaalissa ja voi voittaa koko kisan ja tämän sanon ihan tietämättä ketä muita on tarjolla. Toivon hänen menestyvän. Kaikkien tähtien ei tarvitse olla nuoria.
Kiitos ap tästä linkistä ja tiedosta.