Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMASUJEN VK 16

14.04.2009 |

Heipparallaa kaikille marrasmasuille. Aloitin uuden viikon kun ei ainakaan osunut silmiini että sellaista vielä olisi...

Pääsiäinen takanapäin ja arki alkaa taas.. PLÄÄÄH!

Omaa napaa: pahoinvointi alkaa helpottaa jo. oksentelin muutaman päivän mutta nyt oon löytänyt sellasen hyvän ruokailurytmin niin että pysyy pahaolo poissa. Pitää syödä vähän mutta usein :)

Huomenna olis eka neuvola! Jännittää,,, neuvolantäti lupasi kurkistaa ultralla vähän että kaikki on kohdallaan... hui!!!

Mitäpä muille kuuluu?

Santsuli 7+4

Kommentit (42)

41/42 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia keskenmenon saanneille! Ja ihana kuin moni teistä on jo ultrassa käynnyt.

Mulla olo muuttui perjantaina ihan kamalaksi. Perjantaina oksensin 15 kertaa ja samaa rataa menee edelleen :( Neuvola oli perjantaina missä ei sitten ollut mitään uutta (esikoinen syntynyt -05 joten ei asiat pahemmin oo muuttunut). Hemoglobiini oli yllätävän korkealla jota sitten seurataankin (on se sitten ylhäällä tai alhaalla aina asiat huonosti). Niin ja jos olo romahtaa niin pääsee tiputukseen. Nyt sitten vaan pohdin menenkö huomenna töihin vai kipitänkö suoraan lääkäriin sairaslomaa hakemaan.

Höttis 8+0

Vierailija
42/42 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höttis, voimia, kuulostaa ihan karseelta toi olosi. Voimia teille kaikille kovasta pahoinvoinnista kärsiville.

Joo Sunshine, meillä on sama laskettu aika. Tosin omani varmaan siirtyy eteenpäin joitakin päiviä, näin kuvittelisin sen perusteella, milloin ovis oli.

Ja omasta olosta sen verran pakko tilittää, että vatsaa on vääntänyt reilun vuorokauden. Mutta ei siis okseta vaan sitä toista ongelmaa, löysää ja kovaa vatsaa vuorotellen. Taidan olla hiukan hysteerinen, mutta olen huolissani siitä, että en kai vaan ole noukkinut jostakin listeriabakteeria - riskejä sen suhteen on tullut otettua kyllä. Anteeksi että utelen, mutta toimiiko teidän muiden vatsa eri tavalla nyt kun ennen raskautta? Onko tää vaan joku raskauden oire?

Mamako 8+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla