Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieskää ja kivittäkää, komentakaa ja käskekää!

Vierailija
14.04.2009 |

Olen 2 vuotiaan lapsen äiti. Olen suorittanut opintoni niin, että jäljellä on 2/3. Nyt tökkii ja pahasti. En ole varma tahdonko toista lasta, mutta ajattelen, että sen hankkisimme, jotta saisin lisää aikaa venyttää opintojani. Toki toista lasta rakastaisin, mutta ajatus ei ole ns "vauvakuumeen" aiheuttama, vaan juuri sen, etten jaksaisi tehdä opintojani loppuun. Gradun tekeminen tuntuu sulalta mahdottomuudelta.

Mietin jopa alan vaihtamista. Etsiskelen työkkärin sivuilta muita, kuin oman alani duuneja jne.

Ahdistaa. Opintoviikkoja (nekin vaihtuneet tässä välissä opintopisteiksi) on kasassa nyt 120, eli 40 olisi jäljellä, joista suuri osa gradua ja sen seminaareja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lopputentti edessä ja en saa millään luettua. Jos näen sanankin latinaa alkaa yököttää.

Pitäisi ottaa vaan härkää sarvista ja lukea mutta ei..

Vierailija
2/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 3/4 Jos noi sun pisteet on oikein. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olitkin laittanut että jäljellä 2/3

Vierailija
4/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä humanistilta voi kai liikoja vaatia? ;)

Tsemppiä lopputenttiyökkäilijälle. Sulla on enää yksi tentti! Nyt nainen se perkeleen kirja käteen ja lue! Mä tein onneksi latinan heti alkuun ennen lasta, en tiedä miten siitä enää selviäisin :) Nyt vaan puristat, niin kaikki on ohi pian! Tai toivottavasti ei kaikki sentään.

Huoh, oon mä saamaton. Olen kaiken lisäksi vielä ihan pihalla yliopistoelämästä nykyään. Pitäisi varmaankin käydä opinto-ohjaajalla ja pyytää niitä piirtämään kartta siitä, mitä pitää tehdä, missä ja milloin. Kaikki ylimääräinen ponnistus opintojen suhteen tuntuu ylitsepääsemättömältä.

T: Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi