Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt av-mammojen tietoja tarvitaan: mistä lapsenhoitoapua/paikkaa huomenaamulla tunniksi/pariksi?

Vierailija
13.04.2009 |

Siis olen menossa lääkäriin (sellaiseen, johon en halua lasta mukaan), ja olin unohtanut kauan sitten varaamani ajan, joka on huomenaamulla puoli kymmeneltä Helsingin keskustassa. Mihin ihmeeseen tunkisin lapsen, vai onko aika pakko peruuttaa? Mitä te tekisitte? Tuttujen avun olen jo kartoittanut, sitä ei ole saatavilla tähän hätään.

Onko tietoa, onko Kampissa vielä olemassa lapsiparkkia tai onko se auki noin aikaisin? Kauppakeskus Kampin sivuilta ei mistään löydy tietoa asiasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri pyysi hiljakkoin multa vastaavaa apua, menin tietysti katsomaan hetkeksi lapsia. Eli olisko teillä jotain naapurin työtöntä, eläkeläistä tai vuorotyöläistä jota kehtaisit pyytää...

Vierailija
2/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tenava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa sitten. Itäkeskuksessa on Muksula. mutta on ehkä vähän kaukana.

Stockalla on kai lapsiparkki myös.

Vierailija
4/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokka olisi nyt kai todennäköisin vaihtoehto. Tunnissa ehtisin just ja just (ehkä)

MLL ei ehkä oikein ehtisi saada hoitajaansa paikalle aamulla puoli yhdeksäksi, jolloin mun pitäisi päästä lähtemään kotoa.

Vierailija
5/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle, joka ehdotit MLL, mutta ehtisinkö mitenkään saada sieltä hoitajaa huomisaamuksi...?

Vitsi kun noista parkeista ei ole tietoa netissä... en voi olla varma, onko se Stokkan hoitopaikkakaan auki vielä n yhdeksältä.

Vierailija
6/6 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat jollekkin spurgulle 20e,jotta vahtii lastasi tunnin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän