Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä lapsille pitäisi kertoa (heidän sitä kysyessä) että mies ja nainen

Vierailija
13.04.2009 |

voi mennä naimisiin eikä hämmentää heitä kaikenmaailman lesbo- ja homojutuilla.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin mies ja mies ja nainen ja nainen. Tarviiko lapsen päätä sekoittaa liian mustavalkoisilla ajatuksilla?

Vierailija
2/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen voisi mennä naisen kanssa ja mies miehen. Mitä sitä turhaan sekoittamaan pienen päätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei poika voi mennä pojan kanssa naimisiin.

Tuntuisi että olisi suorastaan yllyttämistä, jos alkaisi paasata, että mies voi yhtä hyvin mennä miehen kuin naisenkin kanssa naimisiin. Ja naisetkin ilman muuta keskenään.

Vierailija
4/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi hänen päänsä menisi sekaisin yhdestä pienestä asiasta?

Ihan oikeasti, ei lapsi mene tuollaisesta sekaisin, lapsi näkee asiat sellaisina kuin ne ovat. Erilaisuuden syrjintä periytyy vanhemmalta lapselle, lapsi ei ole syntyjään ennakkoluuloinen.

että nainen voisi mennä naisen kanssa ja mies miehen. Mitä sitä turhaan sekoittamaan pienen päätä.

O

Vierailija
5/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. ateistit saavat rauhassa opettaa lapsilleen maailmankatsomustaan eikä heitä haukuta ahdasmielisiksi tms. Sen sijaan jos uskova (tai ei-uskova) vanhempi kertoo opettavansa lapsille homoseksuaalisuuden olevan väärin niin nousee kamala haloo.

Vierailija
6/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. uskovaisuutta. Molemmista puhun tyyliin että "jotkut tekee näin, toiset jollain toisella tavalla, isä ja minä ollaan valittu tehdä näin".

Ei ole vielä tullut puhetta homojen avioliitoista, mutta jos lapset kysyisivät niin sanoisin varmaan että vaikka yleensä aviopuolisot ovat mies ja nainen, on olemassa kyllä samaakin sukupuolta olevia pariskuntia.

Vierailija
7/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä opetan lapsilleni että sairaat miehet voivat mennä naimisiin keskenään, niin eivät terveet ihmiset toimi. Sama naisista.

Tämän asian suhteen olen mustavalkoinen ja tahdon lastenikin olevan. Samoin pidän sairautena pedofiiliaa ja rinnastan nämä kaksi asiaa vastaaviksi keskenään.

Vierailija
8/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsesi ilmoittaa aikuisena olevansa lesbo tai homo? Vietkö lääkäriin?

Vierailija
9/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää ohjata ajattelemaan omilla aivoillaan, ei automaattisesti siirtää heille kaikkia omia mielipiteitään.

Toisia ihmisiä pitää kunnioittaa. Minäkin opetan lapselleni, että sinun kaltaisiasi ihmisiä pitää kunnioittaa, vaikka itse pidänkin sinua ahdasmielisenä ääliönä.

Niimpä opetan lapsilleni että sairaat miehet voivat mennä naimisiin keskenään, niin eivät terveet ihmiset toimi. Sama naisista.

Tämän asian suhteen olen mustavalkoinen ja tahdon lastenikin olevan. Samoin pidän sairautena pedofiiliaa ja rinnastan nämä kaksi asiaa vastaaviksi keskenään.

Vierailija
10/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit opettaa lastasi kunnioittamaan mainitun kaltaista ihmistä, vaikka itse kirjoitat epäkunnioittavaan sävyyn "pipänkin sinua ahdasmielisenä ääliönä".

Vierailija
11/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa homoja sairaaksi luokitteleva olla aika vanha? Ei ennen vanhaan tiedetty paremmin eikä siksi saa vanhuksia tuomita! Vaarillenikin (84-v.) piti asia monta kertaa selittää, ennen kuin alkoi pikkuhiljaa hyväksyä serkkuni homouden.

Hienosti silti nettiä käytät :) tsemppiä, uudet asiat pitävät vireänä ja dementian loitolla!

Vierailija
12/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sun lapsi jotenkin älyllisesti kehitysvammainen?". Minun mielestäni loukkaavaa puhetta toista kohtaan. Kannattaa miettiä, mitä sanoo. Koskaan ei tiedä, mitä elämä tuo tullessaan. Jos olet avarakatseinen, niin älä puhu kanssaihmisille noin loukkaavaan sävyyn. Jos hyväksyt homot ja lesbot, niin hyväksy myös eriävät mielipiteet. (Ja tarkoitus ei ollut loukata, vaan herätellä.)

Vierailija
13/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. uskovaisuutta. Molemmista puhun tyyliin että "jotkut tekee näin, toiset jollain toisella tavalla, isä ja minä ollaan valittu tehdä näin".

Ei ole vielä tullut puhetta homojen avioliitoista, mutta jos lapset kysyisivät niin sanoisin varmaan että vaikka yleensä aviopuolisot ovat mies ja nainen, on olemassa kyllä samaakin sukupuolta olevia pariskuntia.

jotkut ovat homoja, jotkut uskovat jumalaan, jotkut ovat mustia, jotkut valkoisia jne.. kaikki ovat erilaisia eikä kukaan toista huonompi kuin vasta tekojensa kautta (rikolliset, pedofiilit jne..).

äiti tykkää iskästä, äiti ei usko jumalaan jne..

Vierailija
14/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä miten suhtautuisin jos lapseni ilmoittaisi olevansa homo. Ehkä varaisin ajan psykiatrille. =)

No, jospa sitä päivää en ikinä joudu kohtaamaan.

Kyllä minä kunnioitan silti homoja ihmisenä ihan samalla tavalla kuin muutenkin esim henkisesti sairaita. Säälin heitä.

Eikä minua haittaa tippaakaan jos joku ei kunnioita minua tai ajatuksiani. Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä.

Lapsiakin on hyväksi kasvattaa yksipuolisesti tietyissä asioissa. Enhän kasvata heitä suvaitsevaisesti pedofiiliaa kohtaankaan tai murhaajiksi tms. Mielestäni homous ja pedofiilia on TÄYSIN rinnastettavissa. Yhtä sairaita molemmat.

Vierailija
15/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli "näpäyttää" kirjoittajaa ja tuoda korostetusti esille se, että ei lapsen pää mene sekaisin noin pienestä, mutta ärsytykseni keskellä en ajatellut järkevästi. Pahoittelen aidosti tyhmää kommenttiani!

t: bi-äiti

"Onko sun lapsi jotenkin älyllisesti kehitysvammainen?". Minun mielestäni loukkaavaa puhetta toista kohtaan. Kannattaa miettiä, mitä sanoo. Koskaan ei tiedä, mitä elämä tuo tullessaan. Jos olet avarakatseinen, niin älä puhu kanssaihmisille noin loukkaavaan sävyyn. Jos hyväksyt homot ja lesbot, niin hyväksy myös eriävät mielipiteet. (Ja tarkoitus ei ollut loukata, vaan herätellä.)

Vierailija
16/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ja mies/nainen ja nainen voivat myös mennä naimisiin, ja vaikka todeta päälle ettei äiti/isä sitä kuitenkaan ymmärrä - jos kokee tarpeelliseksi. Simple as that. Homous ei kuulu sairausluokitukseen, ja muutenkin miettisin kannattaako asiaa esittää kovin arvopainotteisesti - vaikka mielipiteisiin olisi kuinka oikeus, homojen lasten kiusaamiseen kannustaminen/opettaminen ei sitä enää ole...

Vierailija
17/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni homous ja pedofiilia on TÄYSIN rinnastettavissa. Yhtä sairaita molemmat.

Pedofiliassa satutetaan fyysisesti ja henkisesti viatonta lasta. Homoseksuaali tuntee fyysistä ja psyykkistä vetovoimaa toista homoseksuaalia kohtaan, kukaan ei vahingoitu ja kaikki ovat onnellisia. Pedofilia on rikos, homoseksuaalius ei. Eli voisitko selittää, mitä yhteneväisyyksiä näissä kahdessa asiassa näet?

Vierailija
18/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos kerron, sanon että on kaikenlaisia sairaita ihmisiä.

Mä pidän homoja ja lesboja sairaina, en nyt ihan niin pahoina kun pedofiilejä mutta sairaina silti.

Vierailija
19/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lääkäri tai vaikka psykologi, vai millä perusteilla sinä päättelet mikä on sairautta? Koetko, että olet itse sairas ihminen?

Tai jos kerron, sanon että on kaikenlaisia sairaita ihmisiä.

Mä pidän homoja ja lesboja sairaina, en nyt ihan niin pahoina kun pedofiilejä mutta sairaina silti.

Vierailija
20/31 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi vaan sulle joka pätevyyksiä kyselet.

Mielipiteet on siitä hyviä, että niitä saa olla ihan itsestään vaikka kuinka paljon! Ja ihan sellaisia kun itse haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi