Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te tarvitsette kilomäärältään isoja pyykkin koneita????

Vierailija
13.04.2009 |

Mä oon aina ihmetelly kun joku kysyy pyykkikoneesta jotain ja heti tulee että osta 7 tai 8 kg kone.

Mihin helvettiin te tarvitte 8 kg konetta?

hyi hitto lyöttekö te niin paljon pyykkejä samaa koneelliseen että tarvitte kilomäärältään noin isoja?

Mulle maailman tärkein asia on että mun lapset kulkee puhtaissa ja _värinsä pitäneissä_ vaatteissa.

Sillon ison kilomäärän koneilla ei tee mitään.

Juuh. helpommalla mä pääsisin jos laittasin suruttomammin kaikki samaan, mut en ja lapseni kans opetan peseen pyykin asaillisesti.

Tosin kun kattlee niin monien lasten vaatteet on kamalia kun niissä ei värit oo enää kohallaan. Punaset ei oo ihania kirkkaan puhtaan punasia.

T. äiti joka on pirun ylpee siitä että lasten valkoset on V.A.L.K.O.S.I.A ja keltaset K.E.L.T.A.S.I.A.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pestä peitot, tyynyt ja sänkypeitot niin että ne mahtuu sinne kunnolla pyörimään

Ei kuitenkaan kerralla kuin yksi peitto.

Ei suuri kone ole syynä siihen että ei osata pestä vaatteita oikein.

Tiedän perheitä jossa kaikki pistetään sikinsokin ja tulos on harmaa tunkkainen pyykki joka ei näytä puhtaalta puhtaana.

Vierailija
62/65 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi pestä pyykkiä jokapäivä. Mulla on esim 4 pyykkikoria jota pesen sitä mukaan kun kori on täynnä. Kone osaa pestä myös vajaita koneellisia, joten ei ole tarvetta odottaa, että tulisi 7 kg vaatteeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytössä 8kg pesukone. Miksi?

Koska tällä hienolla nykyteknologialla sillä ei tarvitse pestä kaikkia koneellisia täysinä vaan pienin pesuohjelma on esim. 1,5kg pyykkiä. Tarvittaessa saa tungettua ne peitot pesuun ja muuten pestä vaikka puolikkailla ohjelmilla.

Kuinka helppoa meidän elämä onkaan kun ei tarvi muiden pyykeistä räyhätä.

Vierailija
64/65 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri tanaan pesukone-ostoksilla, ja mietin kumman otan, sen pienen(8kg) vai ison(12kg)... Paadyin siihen pienempaan hinnan takia... Mutta kiva tietaa, etta sekin on "iso" :) t: tyyppi, joka on vahan pihalla pesukoneista

Vierailija
65/65 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastui viimeistään tuossa vaiheessa kun ap kertoi tuon lajittelulistansa. Hänhän pärjäisi jollain 2kg:n koneella kun pesee sukatkin erikseen :) Meillä on vasta 1 lapsi joten pärjätään mainiosti pienellä koneella. Ymmärrän erittäin hyvin että isommissa perheissä se iso kone on ihan V.Ä.L.T.T.Ä.M.Ä.T.Ö.N.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän