Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies tekee näin? (seksiasiaa)

Vierailija
13.04.2009 |

Miksi hän viidentoista yhteisen vuoden jälkeen yrittää toisinaan jättää esileikin väliin? Hän tietää hyvin, että niin en halua, koska se ei onnistu. Kädet ja penis kuivilla limakalvoilla on jo ajatuksena vastenmielinen, sillä kipuahan siitä seuraa, eikä ainakaan mitään nautintoa. Silti joskus hän ohittaa ne tärkeät vaiheet, minkä seurauksena lopetan koko homman. Mies menettää itse vähintään yhtä paljon: sen nimenomaisen kerran lisäksi seuraava kerta yleensä siirtyy pahan mielen vuoksi. Miksi ihmeessä hän tekee niin?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kokeilemiini tyytyväinen. Meillä on ollut ihan tavallisia marketin aineita. Tarvitsen silti paljon kiihotusta, sillä pelkkä liukkari ei riitä arkuutta poistamaan, mutta olen valmis kokeilemaan kaikkea. -ap

Alan liikkeistä siis seksikaupasta, itse pidän sellaisesta kevyestä vesimäisestä liukkarista... seksiliikkeissä osataan neuvoa hyvin, ainakin minä olen saaanut apua, kun sanoin että en halua mitään glid-tyyppistää tahmeaa jankkia.

Vierailija
22/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää ne muutamat selkeästi asiattomat kommentit huomioimatta, niin minusta täällä on ollut ihan asiallinen keskustelu käynnissä. Ei pidä olla niin hiton herkkänahkainen!

Tuolla joku mainitsi estrogeenin vähyyden, se on yksi asia, mistä voisi keskustella gynekologin kanssa, varsinkin jos ap ei ole ihan parikymppinen enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttekos pohjois-savossa?

Vierailija
24/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivuus johtua hormoneistasi, käytätkö pillereita/hormonikierukkaa

Kannattaisi kysyä gynekologilta apua

Vierailija
25/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään pitkää esileikkiä tai lämmittelyä!

Kostun niin märäksi, etten tunne enää mitään.

Tuntuu kyllä hurjalta ajatukselta, että sinun valmistelemisesi seksiin on pelkästään miehesi tehtävänä.

Vierailija
26/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kostunut vuosiin, eli sen jälkeen kun sain ekan lapsen. Että se siitä seksistä sitten - kurjaa on koko homma.

Vierailija
27/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että ap:n mies jättää esileikin väliin. Sitä ap ei ole kyllä tarkentanut mitä niinä kertoina tapahtuu, aloituksessa oli vain: sormet tai penis kuivilla limakalvoilla.. Ymmärsin että ap:n mies kyllä tietää että naista pitää lämmitellä sieltä (kun oli puhe niistä sormista) mutta ap vissiin haluaa myös muuta. En minäkään halua että mies tunkee sormensa heti sinne ja alkaa veivata, en vaikka olisi mitä liukasteita käytössä. Siinähän jää paljon hauskuutta pois! Myös mieheltä...

Eihän ketään "valmistella" seksiin, korkeintaan yhdyntään ja seksi on muutakin. Seksi on yhteistä puuhaa ja esileikki on iso osa sitä. Halataan kunnolla, suudellaan hitaaasti ja pitkäään ja eri paikkoja, hyväillään koko kehoa...

Ja onhan se touhu voinut alkaa jo tunteja aikaisemmin pienillä vihjeillä jne.

Löysin kerran kaupan ale-laarista kirjan Mars ja Venus vuoteessa. Muuten en noista mars ja venus -kirjosta niin välitä, mutta tässä oli hyviä kädestä pitäen neuvoja sekä miehelle että naiselle. Annoin sen miehelle omilla kommenteilla lisättynä, mm että minä tarvitsen tietyt asiat nauttiakseni.

[i

Tuntuu kyllä hurjalta ajatukselta, että sinun valmistelemisesi seksiin on pelkästään miehesi tehtävänä.

[/quote]

Vierailija
28/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kuinka imetysaikana en kostunut millään, vaikka mieli oli kiihottunut. Se oli outoa, ja valitinkin siitä lääkärille. Estrogeenin vähyyttä, sanoi lekuri ja kirjoitti paikallisesti käytettävää estrogeenivoidetta. Ei haitannut imetystä ja poisti ongelman.

Vierailija
29/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee josko sitten kuitenkin...

Vierailija
30/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan ja tuo esiin kantasi. Pidä nainen puolesi.

Miehet ei ymmärrä täysin naista ja miten nainen toimii koska ovat itse heti valmiina.

Vierailija
31/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Ota käyttöön liukuvoiteet ja hierontaöljyt, niin ei tarvitse pitkiä esileikkejä.

Vierailija
32/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi sinä "rankaiset" häntä kaksinkertaisesti: keskeyttämällä (mikä on ymmärrettävää) ja sitten pihtaamalla. Minusta ei kannata moisesta potea pahaa mieltä pitkiä aikoja, parempi kun sanoo samoin tein, että näin ei käy.

Ai niin, onko miehelläsi potenssivaikeuksia? Onko teillä hyvät puhevälit seksiasioissa?

Vierailija
33/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun taas se toistuu... -ap

Vierailija
34/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän nainen kuin nainen on heti halukas kun mies vaan haluu

Vierailija
35/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies on kyllästynyt toistamaan rutiineja ja haluaisi välillä tehdä jotenkin toisin. Etkö ole koskaan valmiiksi kostunut ts. halua miestäsi niin että voisit loikata suoraan kullin päälle.

Vierailija
36/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on vaikea lämmetä uudelleen. Seuraava kerta tarvitsee neutraalin maaperän eli aikaa kuluu jonkin verran (seuraava päivä tai useita päiviä). Miehelläni ei ole ikinä ollut potenssivaikeuksia (kop kop kop) ja hän on periaatteessa taitava rakastaja. -ap

Vierailija
37/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai ole niin himoissasi miehestäsi että olet jo valmiiksi ihan kostea?

Josko mies kaipaisi edes välillä sitä että hän ei ole vastuussa sinun kiihoittumisestasi vaan sinä sen sijaan käyt häneen kiinni kuin sika limppuun ihan himoissasi. Ei ole varmaan kivaa mieheltäkään jos viisitoista vuotta putkeen joutuu aina olemaan yksin vastuussa siitä että vaimo kiihottuu. :(

Vierailija
38/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis. Vaihtelevinta ja mielikuvituksellisinta seksimme on nimenomaan silloin, kun esileikki on tarpeeksi pitkä. Onhan se osa seksiä. -ap

Vierailija
39/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuisipa! Tarvitsen kiihottumiseen miestä. -ap

Vierailija
40/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noiden öljyjen vuoksi se ei ole kivuliasta, vaan jopa nautinnollista. Sitäpaitsi öljyn levitys itsessään on jo esileikkiä.

Minulle ne ovat ainakin tuoneet uutta potkua rakasteluun, kun saa olla rentona eikä tarvitse pelätä että onkin liian kuiva ja tekee kipeää. Nykyään en useinkaan edes tarvitse niitä ja saatan yllättää mieheni mieluisasti....