Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies tekee näin? (seksiasiaa)

Vierailija
13.04.2009 |

Miksi hän viidentoista yhteisen vuoden jälkeen yrittää toisinaan jättää esileikin väliin? Hän tietää hyvin, että niin en halua, koska se ei onnistu. Kädet ja penis kuivilla limakalvoilla on jo ajatuksena vastenmielinen, sillä kipuahan siitä seuraa, eikä ainakaan mitään nautintoa. Silti joskus hän ohittaa ne tärkeät vaiheet, minkä seurauksena lopetan koko homman. Mies menettää itse vähintään yhtä paljon: sen nimenomaisen kerran lisäksi seuraava kerta yleensä siirtyy pahan mielen vuoksi. Miksi ihmeessä hän tekee niin?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tuntuu, että ite joutuu joskus lämmittämään miestä.. :) mutta siis kannattaa ihan vaihtelun vuoksikin ottaa liukkari käyttöön, eihän sen tarvi miehen laukeamiseen loppu, siinä vaan vähän haastetta, että pääsette uusintaan.. :) ja miehelläkin riittää mielenkiinto sit pidempään hyväilyyn.. Että reilusti vaan liukasteita mukaan, ku miehellä tulee kiire :)

Vierailija
42/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla kiihottunut. Kokeiltu on eikä mikään voide korvaa esileikkiä. Olenko mä siis outo, kun en kiihotu itsekseni? Mitä sille sitten voisi tehdä? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi olet saanut sellaisen miehen, jolla on kärsivällisyyttä ja taitoa!

Vierailija
44/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä lainkaan. Valitettavasti en kiihotu pelkästään miestäni katselemalla ja ajattelemalla. Joskus ennen oli niin :( -ap

Vierailija
45/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on eikä mikään voide korvaa esileikkiä. Olenko mä siis outo, kun en kiihotu itsekseni? Mitä sille sitten voisi tehdä? -ap

...kokeillut itsetyydytystä omana "esileikkinä" ennen aloitteen tekemistä? Sekin voi olla piristävä uusi juttu.

Minä joskus teen siten, että vaikkapa miestä iltavuorosta kotiin odottaessani "aloittelen". Miehelle on yleensä mitä positiivisin yllätys löytää kotoa valmiiksi halukas ja aloitteellinen vaimo. Meilläkin kun useimmiten menee niin päin, että mies syttyy helposti vaikka hetkessä, mutta minun lämmittelyni vie aikaa.

Vierailija
46/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä ostaan itsellesi liukastetta... se on joskus kiva apu, esileikinkin lisäksi

Vierailija
47/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä, se on siis joutunut 15-vuotta kiihoittamaan sekä itsensä että naisensa. Nainen vaan odottaa että mies kostuttaa hänet, lirputtaa ja lärpyttää, nuolee ja räpeltää, vuodesta toiseen...

Jos tilanne ois toisin päin, että tää aapee joutuis tekeen työtä sen eteen että miehen muna ois kova ja valmis, niin varmaan kitisis että ukkoa pitää räplätä valmiiksi puolituntia, eikö se halua mua? Mikä mussa on vialla kun se ei halua mua.

Ehkä teidän seksi elämä ei ole sun miehestäsi enää antoisaa, ehkä hän haluaisi että sinä nainen haluaisit kerrankin häntä, olisit valmis ja himokas ilman pitkiä räpläityitä.

Voisitko ottaa itse vastuun omasta kiihottumisesta, opetelle vaikka itsetyydytyksen kautta kiihottumaan ja kostumaan, käyttämään mielikuvitusta ja vaikka sitä liukkaria.

Vierailija
48/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa varmaan, että saa ottaa sinut tuosta vaan, se on se sisäinen luolamies :)

Ole iloinen, että suuntautuu kuitenkin sinuun. Minun mies runkkaa mielummin, koska se on helppoa ja nopeaa. Minä kun vaadin esileikin lisäksi vielä henkistäkin läsnäoloa, läheisyyttä, keksustelua ja yhdessä oloa. Valitettavasti tästä kaikesta joudun joustamaan että saan edes joskus munaa.

Ja esileikkihän menee niin että aletaan suoraan räpläämään vehkeitä.

Vierailija
49/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut huono sängyssä, jos on tunkeutunut naiseen ilman esivalmisteluja. Nyt tämän palstan naiset ovat sitä mieltä, että naisen on kiihotuttava ihan itsekseen. Voiko nainen todella päättää itse, milloin kiihotus napsahtaa päälle ja sitten hypätä satulaan? Eikö ole jotenkin säälittävää runkata ensin vessassa ja mennä sitten miehelle esittelemään kosteita limakalvojaan ihan vain siksi, ettei miehen tarvitse vaivautua koskemaan naiseen? Millaista olisi näiden periaatteiden mukainen lesboseksi? Kaksi naista yhtä aikaa eri huoneissa?

Vierailija
50/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylätä kuin ehkä joka 10. kerta tms. Mä käytän usein mielikuvitusleikkejä nopeuttamassa omaa kiihottumistani, jos en satu olemaan sopivalla tuulella ja miehen tekee mieli. Se on nopeampaa ja vaivattomampaa itsellekin silloin, kun ei alkujaan ole yhtään sellainen olo, että seksi kiinnostais.

Vierailija
51/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kroppa vaan ei reagoi tarpeeksi nopeasti vaan vaatii lämmittelyjä? Ei kaikilla onnistu seksi tuosta vaan. Sitten on paikat kipeänä päivätolkulla jos väkisin tekee.

Vierailija
52/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Jos laitat piparit kylmään uuniin niin eihän niistä mitään tule."

Vierailija
53/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väliin ihanaa ja rentouttavaa eikä tarvi sen kummempia, aina siinä lämpenee mukaan ja hyvää tekee.

Vierailija
54/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon välillä ihan suoraan että "Jos laitat piparit kylmään uuniin niin eihän niistä mitään tule."

Vierailija
55/62 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun mies on vissiin lukenut naisten lehtiä kun esileikit alkaa aamiaispöydässä eli koko päivän tietää että tänään varmasti saa.

Vierailija
56/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa säilyttää seksielämän jotakuinkin vilkkaana, minusta on ihan kohtuullista, että hänkin tekee jotakin seksin onnistumisen eteen. Jos meillä on kulunut seksistä jo vähän aikaa (useampia päiviä-viikko, ollaan vähän vanhempia jo..), niin alan monesti lämmitellä molempia etukäteen. Vaikka en edes olisi hirveän halukas etukäteen, tiedän että saan itseni innostumaan ja koska haluan että seksielämä säilyy meillä, miksi en tekisi sitä? Minua kiihottaa se, kun mies on kiihottunut ja haluaa minua, joten puhun hänelle jotain seksijuttuja (siitä mitä haluaisin hänen tekevän minulle tms.) tai hinkkaan vähän itseäni häntä vasten ohi kulkiessa tai kotiaskareita tehdessä ja näyttäydyn varta vasten alasti hänelle yöasuun sonnustautuessani tai suihkuun mennessäni. Haluni heräävät varmasti kun näen miten kierroksilla mies käy. Ainakin minun miestäni kiihottaa todella paljon se, kun hän huomaa, että minä haluan häntä ja minua kiihottaa kun hän käy ihan kuumana minuun. Mielestäni molemmat hyötyvät tästä yhtä lailla. Jokainen haluaa varmaan tuntea itsensä halutuksi, se lujittaa parisuhdetta, kun ei tarvitse kantaa siitä huolta haluaako tuo toinen minua oikeasti.

Aloitteen teko menee meillä suurin piirtein suhteessa 50:50.

P.s. Minä kostun välillä pelkästä ajattelemisestakin, eikä siinä ole miehen mielestä mitään hölmöä, jos kerron hänelle olevani ihan märkänä häntä ajateltuani -täysin päin vastoin:D

Vierailija
57/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kostun helpostikin, usein jo pelkästä ajatuksesta.... Mutta silti mies yrittää joskus mielestäni liian pikaisesti käydä asiaan.

Ainoaksi keinoksi mielestäni sopii puhuminen. Ohjaa miestäsi tekemään sellaista, mistä nautit. Kerro tai näytä, mikä juuri sillä hetkellä tuntuisi sinusta hyvältä. Toppuuttele miestä lempeästi, ryhdy suukottelemaan ja hyväilemään häntä eri puolilta kehoa. Pyydä, että hän tekee saman sinulle. Kysy, mitä hän haluaisi.

Yritä omasta puolestasi tehdä rakasteluhetkestä kummallekin miellyttävä. Himoissaan sitä ihminen, nainenkin, on helposti liian äkkipikainen. Mielestäni mökötys ja koko jutun keskeyttäminen on silloin aika kurja loppu hellälle hetkelle.

Liukuvoiteet ja muut vempeleet voivat olla hyviä apukeinoja, mutta tuskin ne auttavat, jos ette seksiä harrastaessa voi avoimesti kertoa toisillenne tuntemuksistanne ja toiveistanne ilman, että toinen loukkaantuu.

Minäkin olen joskus joutunut sanomaan, että ei noin. Nyt sattuu, en ole vielä valmis. Mutta samaan hengenvetoon kerron/näytän miehelle, mitä hän voi tehdä tai mitä voimme tehdä yhdessä, jotta olisin valmis.

Rakastelu vaatii lempeyttä, kärsivällisyyttä, rakastavaa asennetta. Henkisesti voi vaurioitua paljon, jos heti pienenkin virheliikkeen tehdessään tulee torjutuksi.

Vierailija
58/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen kostunut aina jo ajatuksesta mitä mies tekee mulle ja kuinka hän haluaa mua.

Myös pikapanot on välillä mukavaa vaihtelua, meillä kun mies käy ruokiksella kotona niin saatan ottaa hänet ja viedä makkariin, sanoa että mä haluun sua nyt... ja mies käy heti kuumana.

Miten tää aapee itsetyydyttää, kai hän itsetyydyttää? jos ei niin kannattaa opetella

Vierailija
59/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa erilaisia naisia. Onneksi av opetti senkin sinulle.

Vierailija
60/62 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla kuin 34. Kiihotun "omia aikojani", teen aloitteita miehelle, pikapano piristää. Tietty joskus jos mies tekee aloitteen, menee vähän aikaa ennen kuin kostun. Silloinkin sanon nätisti, jos en vielä halua sormia alapäähän ja jatketaan "esileikkejä" (tyhmä sana) hetken. Olen kyllä silti joskus harkinnut liukuvoiteen ostoa, koska eipä koneisto aina ihan hetkessä lämpene ja siinä liukuvoide olisi varmasti avuksi. Mitään noloa en liukuvoiteen käytössä näe, ja varmasti joskus vanhemmalla iällä sitä kannattaa ihan oletuksena pitää makkarissa valmiina odottamassa.

Runkkausharjoituksia suosittelen ap:lle minäkin, että oppii kiihottumaan itse ja nauttimaan seksistä enemmän.