Miksi mies on kysytympi varattuna kuin vapaana?
Olen tatuoitu jätkä!
Kommentit (6)
jos pipulia haluun, kyllä tahdon jo varatun miehen
Varatulla ei ole niin paljon mahkuja roikkumiseen, niin kun vapailla.
Inhoan roikkuvia miehiä! Samoin, kun jotain hokua hokevia.
Ja se on kumma, että joskus lähtee mukaan joku vapaa mies seuraava 2kk on yhtä roikkumista ja retuumista miten pääsee miehestä eroon
Joten vain varattua minulle
että akoilla ei ole nykyään pienintäkään moraalia, tilannetajua tai kunnioitusta toisia kohtaan. Ovat itsekkäitä korppikotkia, joiden pitää päästä testaamaan omaa kuviteltua viehätysvoimaansa ts. "kun tuon miehen kerran on joku muu nainen saanut omakseen, niin kyllä siihen pystyn minäkin".
että akoilla ei ole nykyään pienintäkään moraalia, tilannetajua tai kunnioitusta toisia kohtaan. Ovat itsekkäitä korppikotkia, joiden pitää päästä testaamaan omaa kuviteltua viehätysvoimaansa ts. "kun tuon miehen kerran on joku muu nainen saanut omakseen, niin kyllä siihen pystyn minäkin".
Paitsi että minusta pikemminkin nää naiset pönkittävät omaa heikkoa itsetuntoaan kuvittelemalla olevansa parempia, nätimpiä tms. kuin se vaimo. "Kun se mies kerran haluaa minua, niin minä olen parempi kuin vaimo". Juu, juu. Voihan sitä noinkin uneksia, mutta eiköhän se totuus usein ole, että se ukkomies ottaa helpon tapauksen, "varman nakin", sellaisen, josta tietää.... Ei ukkomiehellä ole yleensä liikaa aikaa käyttää lirkutteluun, niin pelaavat sitten varman päälle ;)
eli ei oo kelvannut kenellekkään muullekkaan.
Toista se on vuosia onnellisesti naimisissa olleella, hyvällä isällä ja vaimoaan "palvovalla", kyllä ottajia olis.
-ja inhoan tatuointeja