Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, joiden mielestä vesi on PAHAA, ja juovat ainoastaan limsoja ja mehuja

Vierailija
24.05.2025 |

Haluaisin todella ymmärtää näitä. En nimittäin koskaan osta kumpiakaan. Juon vettä. Kraanasta, pullosta, lähteestä. VETTÄ. 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää että jotkut eivät ruoka-asioissa ikinä kasva aikuisiksi. Kai sinäkin lapsena mieluummin limsaa joit?

Vierailija
2/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain mikä on mielestäsi pahaa ja juo sitä niin ymmärrät.

Vierailija
4/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistelen omaa lapsuutta 70-luvulla, harvemmin vesi oli janojuoma. Yleensä maito, piimä, juhlapäivinä limsa. 

Vierailija
5/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää että jotkut eivät ruoka-asioissa ikinä kasva aikuisiksi. Kai sinäkin lapsena mieluummin limsaa joit?

Suomessa todella yleistä.

Vierailija
6/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksetkin ovat tällaisia. Mikä sen selittää?

Vierailija
7/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät yleensä syö myöskään kasviksia ja hedelmiä, koska ne ovat pahoja. Hampurilaiset, pizzat ja kebab-mätöt ovat hyviä taas :D yleensä tän elämäntavan näkee myös ulkomuodosta. Ämerica on syvästi juurtunut jo Suomeenkin wt-liikkeellään.

Vierailija
8/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jos mulla kerran on varaa juoda jotain muuta kuin vettä, juon muuta kuin vettä. Miten se on sun ongelma, kun ei mullekaan ole sun pelkän veden juominen ongelma? :D

Vierailija
9/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua ymmärtää, haluat vain kauhistella ja aloittaa turhanpäiväistä keskustelua turhanpäiväisestä aiheesta. Mitä se sua risoo, mitä kukakin juo. PS. Minusta vesi on oikein hyvän makuista, mutta silloin tällöin juon myös limsaa.

Vierailija
10/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos mulla kerran on varaa juoda jotain muuta kuin vettä, juon muuta kuin vettä. Miten se on sun ongelma, kun ei mullekaan ole sun pelkän veden juominen ongelma? :D

No onhan se nyt vaan aika tyhmää. Vähän kuin joku sanoisi, että poltan tupakkaa, koska ilma on pahan hajuista. 

Vierailija
11/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt vaan aika tyhmää. Vähän kuin joku sanoisi, että poltan tupakkaa, koska ilma on pahan hajuista. 

Ei ollenkaan sama asia.

Vierailija
12/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan sama asia.

Et taida ymmärtää, että sokeri todellakin on epäterveellistä.

Vierailija
13/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA SPÄMMIMINEN

Vierailija
14/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä olen juonut nuorena Japanissa asuessani Fuji-vuoren pullovettä. Sen jälkeen en ole pystynyt juomaan kraanavettä. Sorry. Ero on vain liian iso. Laitan veden sekaan aina ihan pikkuisen päärynämehua peittämään suomalaisen kraanaveden pahan maun. :) M28

Vierailija
15/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muistelen omaa lapsuutta 70-luvulla, harvemmin vesi oli janojuoma. Yleensä maito, piimä, juhlapäivinä limsa. 

Kun mä muistelen mun lapsuutta 70-luvulla niin vesi oli janojuoma. Maito ja piimä oli ruokajuoma. Mä ostin limua joskus kaupasta. Limua juotiin milloin haluttiin.

Vierailija
16/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli tuollainen aikuisenakin. Saattaa olla edelleenkin. (En halua pitää yhteyttä, sillä hän alkoi saada psykooseja ja muuttui vaaralliseksi.)

Vierailija
17/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme että kansan kehot ovat tuusan nuuskana ja mieletkin sairastuneet.

Suola ja vesi ovat elämän perusta.

Vierailija
18/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että aikuisuuden kriteeri on, että juo vettä..!

Vierailija
19/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limsa vai limssa?

Vierailija
20/55 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mä olen juonut nuorena Japanissa asuessani Fuji-vuoren pullovettä. Sen jälkeen en ole pystynyt juomaan kraanavettä. Sorry. Ero on vain liian iso. Laitan veden sekaan aina ihan pikkuisen päärynämehua peittämään suomalaisen kraanaveden pahan maun. :) M28

Oho! Oliko raikasta? Joo, ei voi verrata suomalaista vettä japanilaiseen. Japani on puhdas ja kaunis maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan