Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosteudesta.....

Vierailija
12.04.2009 |

Miehet; mitä mieltä olette siitä kun nainen on todella märkä..? Onko se jotenkin erityisen kiihottavaa, kun paikat litisee?

Nimittäin itse olen nykyään todella märkä, kostun herkästi .. ja mieheni selvästi nauttii siitä. Kostun kun hän sormeilee, ja nautin itsekin todella paljon siitä kun hän käyttää välillä sormea emättimessä ja sitten levittää liukkuutta kauttaaltaan ylös alas.. ja sitten kun paikat on tosi liukkaat, niin hän alkaa sormettaa rajummin, ja silloin litinä on todella kuuluvaa, aluksi koin sen kiusallisena mutta huomasin että mieheni selvästikin nauttii siitä koska tekee sen tahallisesti, rajua sormilla naimista ja kyllä litisee.. nyt osaan itsekin nauttia siitä :P Paikat on yleensä tällaisen kunnon käsittelyn jälkeen arat päivän, pari, mutta tuntuu niin hyvältä ja kiihottavalta. Kaikkein ihaninta on silloin kun hän tekee kaiken todella hitaasti, aloittaen ihan "kuivalta" ja pikkuhiljaa...

Miten muut miehet, pidättekö tuollaisesta? ;)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kiihota sellainen liisteristä limainen litisevä pillu. Sen antana tyydytyskin rajoittuu pelkästään kuuluvaan litinään, kullille se ei anna sitten yhtikäs mitään. Se on ihan samaa kuin jugurttipurkkia nussisi. Ompi erittäin vastenmielinen ilmiö.

Vierailija
2/38 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta, sen takia ei sormeta ollenkaan, eikä suostu nuolemaankaan, koska ne eritteet on hänen mielestä ällöttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä ja liukas. mikäs sen mukavampi yllätys kun olet aloittamassa naisen lämmittämistä ja huomaatkin että paikat ovatkin märät ja valmiit... Itse tykkään että lykkiessä litisee ;b

Märkä pillu saa minut kiihottumaan heti

JP M30

Vierailija
4/38 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin teen ensin kosteaksi kielellä clitorista hyväillen , en halua työntyä sisään väkisin , sattuu&omaan kulliin että pillunhuuliin...

SE että on todella kostea on taas kokemukseni mukaan seurausta siitä , että naiseni pystyy ja on saanut jo useamman ORKUN peräkkäin , ensin luulin kosteuden olevan virtsaa , mutta ONNEKSI asia EI todellakaan ole näin!!

ITSE henk.koht. tykkään että saan naiseni kosteaksi, JES.

trv: P PahaPaavali

Vierailija
5/38 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kyllä tykkään! Kaikki sellainen, mistä huomaa kumppanin kiihottuvan on sellasta, mistä mieskin pitää (ainakin tämä mies). Kostuminenhan on selkeä

merkki kiihottumisesta ja se kiihottaa myös minua....

Päälle neljäkymppisellä se ei vaan aina kostu niin herkästi. Siksi me tykätään tuosta vaniljanmakuisesta ja -tuoksuisesta liukuvoiteesta... Sitä vaan reilusti niin että litisee ;-)

-Mika-

Vierailija
6/38 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää sulla on?

Vierailija
7/38 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tulin lukemaan vastauksia ja eiköhän alkanut alapäässä tykyttämään kun luin että tuo litinä kiihottaa muitakin kuin vain omaa miestäni :)) Täytyy varmaankin pujahtaa tänään sänkyyn ihan ilkosillaan ja ryhtyä hommiin, ei siinä kauaa tartte miestä houkutella.. yleensä makaamme ensin kyljellään, mies selkäni takana ja hän alkaa hyväillä minua takaapäin, pulleita rintojani ja nännejäni kämmenillä hieroen, sitten alapäähän siirtyen, työntää yhden sormen häpyhuulien väliin ja hitaasti liuúttaa sitä ylös alas, välillä klitalla viipyen (aaah).... eikä aikaakaan kun kostun niin että kun työntää sormen sisään niin litisee, tässä vaiheessa useinkin työnnän vielä peppua "tarjolle" ja asetun itse enempi mahalleen, niin että miehen on parempi sormettaa mua kunnolla.. olen usein niin märkä että paikat on todellakin liukkaat!! Ja tuossa asennossa tosiaan litisee ihanasti.... sitten jossain vaiheessa kierähdän selälleni ja levitän jalkani niin levälleen kuin saan, ja mies sen kun jatkaa sormettamista. Aika usein saan tässä vaiheessa myös kieltä ;) Ja tekee hyvää...!

Kylläpä alkoikin tehdä mieli.....

Vierailija
8/38 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miehet on valmiita ihan itse saamaan naisen kosteaksi. Meidän mies ei kyllä alentuisi nuolemaan, eikä sormettamaan. Voiteilla meillä nainen liukkaaksi, miehelle suuseksiä, sitten hommiin.

Vierailija
9/38 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..talouspaperia, saisi ensin pyyhkiä ja kuivata. Jotenkin epäsiistin tuntuisia nämä limaiset naiset....

Vierailija
10/38 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista liukastetta ei mikään tekosalva voita. Siinä on kaikki elementit kohdallaan ja saa melkoista täpinää aikaan ainakin meikäläisessä. Anna palaa vain täysillä jos kumppanisikin siitä pitää, pitäisin minäkin.

Vierailija
11/38 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen hieromiseen(kunnolla) se harvoin riittää.

Luonnollista liukastetta ei mikään tekosalva voita. .

Vierailija
12/38 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle sata pistettä, kyllä liukasteet tulee olla oikeaa luonnonmukaista liukastetta. Siitä minä ainakin miehenä pidän, ja uskon että pitää moni muukin joka homman osaa hoitaa. Näpertelijät on oma lukunsa. Klitoriksen hieromionen ja kielityö kruunaa kaiken. Kunnon immuttelua enne varsinaista yhdyntää on piste iin:n päälle. Aloittajalle onnea sessioihin, olen täysillä mukana vaikka vain haaveilenkin. Jatkakaa samaan malliin niin kauan kun kaikki toimii.

Vierailija
13/38 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpertelijät ovat niitä, jotka eivät osaa käyttää hyödykseen lisäliukkaria.

Kerropa sinä miesten mies, mistä se on pois ja mitä haittaa siitä on kun hieroo sormin pillua liukastteen kanssa? Luulet osaavasi homman, mutta oikeasti et osaa juuri mitään.

M31

Aloittajalle sata pistettä, kyllä liukasteet tulee olla oikeaa luonnonmukaista liukastetta. Siitä minä ainakin miehenä pidän, ja uskon että pitää moni muukin joka homman osaa hoitaa. Näpertelijät on oma lukunsa.

Vierailija
14/38 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa sinä miesten mies, mistä se on pois ja mitä haittaa siitä on kun hieroo sormin pillua liukastteen kanssa? Luulet osaavasi homman, mutta oikeasti et osaa juuri mitään.

M31

Aloittajalle sata pistettä, kyllä liukasteet tulee olla oikeaa luonnonmukaista liukastetta. Siitä minä ainakin miehenä pidän, ja uskon että pitää moni muukin joka homman osaa hoitaa. Näpertelijät on oma lukunsa. Klitoriksen hieromionen ja kielityö kruunaa kaiken. Kunnon immuttelua enne varsinaista yhdyntää on piste iin:n päälle. Aloittajalle onnea sessioihin, olen täysillä mukana vaikka vain haaveilenkin. Jatkakaa samaan malliin niin kauan kun kaikki toimii.

Vierailija
15/38 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosimies ei lisäliukkareita tarvitse, kun saa nuolemalla ja sormityöllä naisen niin märäksi, että sillä luonnollisella pillumehulla hieroo paikat kuin paikat..

M31

Vierailija
16/38 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää itseään tosimiehenä täysinoppineena, on kyvytön kehittymään ja ottamaan vastaan vihjeitä ja vinkkejä, joita taatusti tarvitsee. Lisäliukasteesta ei ole mitään haittaa, vaikka olisi millainen tosimies ja nainen valuisi kuin niagara.

Sormityöllä märäksi? Etkö ressukka tajua, että märkyyttä pitää olla jo ennen sormityötä?

tosimies ei lisäliukkareita tarvitse, kun saa nuolemalla ja sormityöllä naisen niin märäksi, että sillä luonnollisella pillumehulla hieroo paikat kuin paikat..

Vierailija
17/38 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitamattomia? huhhuh

Vierailija
18/38 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kiihotun ainakin itse takuu varmasti kun nainen on reilusti kosteana. Suorastaan kosteutta valuvaa pillua on nautinto hieroa, nuolla ja lopuksi naida niin että tuntuu ja kuuluu. Nauti kosteudestasi ja anna miehesikin siitä nauttia niinkuin tuntuu tekevänkin.

M39

Vierailija
19/38 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mussa on se "vika", että tuun todella märäksi ihan pienestäkin räpläämisestä. Siinä ei kuule lisäliukkareita todellakaan tarvita, kun pillumehua valuu omastakin takaa.

Jos pitää itseään tosimiehenä täysinoppineena, on kyvytön kehittymään ja ottamaan vastaan vihjeitä ja vinkkejä, joita taatusti tarvitsee. Lisäliukasteesta ei ole mitään haittaa, vaikka olisi millainen tosimies ja nainen valuisi kuin niagara.

Sormityöllä märäksi? Etkö ressukka tajua, että märkyyttä pitää olla jo ennen sormityötä?

Vierailija
20/38 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin se pillumehu kuitenkaan valuu ylöspäin klitorikselle. Ja sitten pidemmässä hierontasessiossa sitä mehua pitää kaivaa sisältä klitorikselle. Huomattavasti helpompaa on käyttää esim. ID Glidea. Ja kerroppa vielä, mitä haittaa siitä lisäliukkarista on, kun se ei nyt vielä tullut selväksi. Jos itse kokee, että siitä on ainoastaan hyötyä, niin miksi kaikki mollaavat, että tosimies ei lisäliukkaria pilluun laita?

Ja mussa on se "vika", että tuun todella märäksi ihan pienestäkin räpläämisestä. Siinä ei kuule lisäliukkareita todellakaan tarvita, kun pillumehua valuu omastakin takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä