~*~ Pikku2 vko 16 (13. - 19.04.2009) ~*~
*..linkki vko 15 pinoon..*
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (32)
Aattelin vain tulla raportoimaan, että kävin ostaa testin ja huomenaamulla ajattelin testata!!!! Mun piti odottaa, mutta nyt on semmonen "tilanne", etten ehdi mitään odotella ;););)
Ollaan varaamassa äkkilähtömatkaa kaveripariskunnan kanssa tuohon toukokuun alkuun ja jos oon raskaana, niin just ois sitten viikko 6-7, joten kivat aamupahoinvoinnit päälle. Joten, jos olen raskaana -todella ihanaa!!! Jos en -ihanaa, päästään reissuun:):) Päätettiin nimittäin, että jos olen raskaana lähdetään sitten omalle porukalla joskus myöhemmin kesällä, kun huonot olot on ohitettu. Joten nyt voi sanoa, että jos tulee negatiivinen tulos, niin ei oikeestaan ihan hirveesti haittaa... Tai ei ainakaan niin paljon kuin aiemmin :) Molempi parempi!!!
Tuun infoo tuloksen kuitenkin huomenn!!!
Kaisa 4, kp 30/30, yk 5
Aattelin vain tulla raportoimaan, että kävin ostaa testin ja huomenaamulla ajattelin testata!!!! Mun piti odottaa, mutta nyt on semmonen "tilanne", etten ehdi mitään odotella ;););)
Ollaan varaamassa äkkilähtömatkaa kaveripariskunnan kanssa tuohon toukokuun alkuun ja jos oon raskaana, niin just ois sitten viikko 6-7, joten kivat aamupahoinvoinnit päälle. Joten, jos olen raskaana -todella ihanaa!!! Jos en -ihanaa, päästään reissuun:):) Päätettiin nimittäin, että jos olen raskaana lähdetään sitten omalle porukalla joskus myöhemmin kesällä, kun huonot olot on ohitettu. Joten nyt voi sanoa, että jos tulee negatiivinen tulos, niin ei oikeestaan ihan hirveesti haittaa... Tai ei ainakaan niin paljon kuin aiemmin :) Molempi parempi!!!
Kaisa 4, kp 30/30, yk 5
Kaisa 4, kp 30/30, yk 5
Me ollaan lähdössä mökille kevättöihin. Jotenka hyvät viikonloput tänne!
Täytyy huomenna tulla kurkkii Kaisna tilanne kun palaan mökiltä....=)
soffu kp 14/27-28 yk 2
Siis ei voi olla totta!!! Tuli sitten miljoona viestiä!!! Ensin ei tullu mikään ja vaikka kuinka kävin aina kattomassa keskusteluja, niin ei vaan näkyny... Ne tulikin sitten kaikki rytinällä!!! Ei hitto!!! No hypätkää yli...:)
Kaisa the tietokonenörtti
ku en sitten malttanut kuiteskaan ootella, niin tein tänä aamuna ja negatiivinen se oli :( ...no ei se auta ku oottaa sitä "muoria" kylään...tulis ja meniski pikaseen.
*KAISA4*
Joo, tuut *HETI* huomenna aamulla kertomaan tuloksen! Jännään jo täällä kovasti sun puolesta!! =)
*SOFFU*
Ihanaa mökkeilyä! =)
*TIIVI-TAAVI-09*
Harmittelut negasta!! =( Tiedän tunteen.. No ei se auta ku lähtee uuteen kiertoon!! =)
*OMA NAPA*
Ei kummempia.. Oon saanut sentään aikaseks siivottua meidän vaatehuoneen ja käytiin mummulla syömässä. Katotaan nyt mitä ilta sitten tuo tullessaan!! ;)
*=) Lisbet, kp 9/31-33, yk 8.*
TIIVITAAVI 09
Harmi että tuli nega. Olisko se vielä ihan lopullinen tälle kierrolle? Mikä testi sulla oli?
Samoissa kiertopäivissä mennään, jos en väärin muista. Mulla on tänään kp 25/24-29, aj yhden negan ehdin jo malttamattomana testata. Tosin jo kp 22, kun ajattelin, että jos on yhtä lyhyt kierto kuin viimeksi. Clearbluella kun voi saada plussan jo neljä päivää ennen. No, nyt on kauheen kipeet rinnat, väsyttää ja kuvottaa, joten oireita (oikeita tai kuviteltuja...) riittää ja testausinto olisi taas kova.
Hetken mietin jo yliopiston apteekkiin lähtöä, mutta ehkä täytyy yrittää malttaa ja mennä vasta huomenna apteekkiin. Ei mulla menkoista yleensä tällaiset oireet ole. No, kaipa se alaselkä kohta liittyyy juilintaan. Silloin on sitten ihan vaan menkoista kyse. Toivossa on kuitenkin hyvä elää.
LISBET: Mukavaa iltaa tai yötä ;-)
meille sais kanssa tulla siivoamaan vaatehuonetta... tai itse asiassa koko taloa. En ole pariin viikkoon saanut mitään aikaiseksi kotona, etenkään viime viikolla kun vain väsyttää koko ajan ja töissäkin on tosi ikävää, yritän tehdä kaikkeni, etten joutuis aloittaa yt-neuvotteluja. Ehkä mä vielä jotakin keksin hallitukselle esittää. Paikat kotona ihan levällään, kun mies on ollut lomalla ja kotosalla, ja sehän ei meillä tarkoita siivousta vaan lisää sotkua. Remppahommia se on tehnyt, mutta muuten ei ole sitten kyllä imuri käteen osunut eikä edes pääsiäissukuloinnin vaatekassia ole purettu.
Jou, tässäpä tämä.
t
Sinisini ja kp 25/24-29, yk 3 tai 4 joulukuisen km:n jälkeen
Eli testi tehty ja negatiivinen oli, kuten vähän arvelinkin. No, mutta tämä nega ei nyt tuntunut niin pahalta kuin aiemmat. Ainut merkitys lähinnä oli se, että yksi yrityskierto nyt taas pamahtaa lisää! Mutta positiivisiin uutisiin, eli jos huomenna vain mies saa lomaa, niin Kreikkaan lähdetään kahden viikon päästä!!!!! Joten voihan sen siemenen laittaa sielläkin kylvämään...;) Jos vaikka onnistuis paremmin...
Tiivi-Taaville pahoittelut negasta... Toivoahan kyllä vielä on niin kauan kun ei sitä tätiä näy, joten ei vielä heitetä kirvestä kaivoon.
Kaisa 4, 31/30, yk 5 (toistaiseksi vielä näin, eiköhän se täti tänään pamahda kylään)
Lähti edellinen liian äkkiä..
Pahoittelut negasta, mutta tosiaan pääsette ihanalle matkalle!! =) Mäkin haluun!! =) Toivotaan, että teillä olisi mukana kotiin tullessa *salamatkustaja* =)
*=) Lisbet, kp 10/31-33, yk 8.*
olin hieman viihteellä ja nyt väsyttää..Olin työpaikan palaverissa ja sen jälkeen baarissa,mutta paljon en uskaltanut juoda jos vaikka oonkin raskaana. :D
ON: Limaa tulee,rinnat kipeet ja mahaa juilii..Väsyttää iltaisin myös aika paljon..Mutta testiä en tee ennen kuin menkat on myöhässä..Ainakin yritän olla testaamatta :D Saa nähdä maltanko...
sannis ja kp 18/24
Ollaan varaamassa äkkilähtömatkaa kaveripariskunnan kanssa tuohon toukokuun alkuun ja jos oon raskaana, niin just ois sitten viikko 6-7, joten kivat aamupahoinvoinnit päällä. Joten, jos olen raskaana -todella ihanaa!!! Jos en -ihanaa, päästään reissuun:):) Päätettiin nimittäin, että jos olen raskaana lähdetään sitten omalle porukalla joskus myöhemmin kesällä, kun huonot olot on ohitettu. Joten nyt voi sanoa, että jos tulee negatiivinen tulos, niin ei oikeestaan ihan hirveesti haittaa... Tai ei ainakaan niin paljon kuin aiemmin :) Molempi parempi!!!
Tuun infoo tuloksen kuitenkin huomenna!!!
Kaisa 4, kp 30/30, yk 5