~*~ Pikku2 vko 16 (13. - 19.04.2009) ~*~
*..linkki vko 15 pinoon..*
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (32)
Kirjoitetaan nyt uuteen pinoon kun Lisbet sen kerran aloitti!
Pikaisesti kirjotan kun pitää lähtee nukuttaa likkaa... äsken maattiin puol tuntii sänkyssä mut ei uni tullu...
Lisbet: mua harmittaa vielkin ettet plussannu! Toivon todella että meneillään oleva kierto toisi sulle sen!!!!!!
Elli-Nelli: testaa uudestaan ja päästä meidät pinteestä!!=) Luulen että sieltä se plussa sulle vois tullakin, lupaavalta kuulosti se "haamuviiva"!
Omaa napaa: menkkoja ei näy eikä kuulu? Jotain menkka juilimista on ollut nyt pari päivää mutta verta ei tipantippaa. Valkovuotoa on paljon. Mä en jotenkin jaksa uskoa että oisin raskaana,kun se testikin oli nega torstaina. No jos ei ala menkat ensviikolla, niin haen jonkun apteekin perustestin enkä hassaa rahaa mihkään super-digi-jeejee tikkuihin =) Ärsyttää jos kierto ei ala pelaa niinku pitää ja saa arpoa koska menkat alkaa. Yhen testin siis voin vielä tehdä mutta muuten menee kyllä ihan odotteluksi... Palaan asiaan ehkä tiistaina.
Mutta toivottavasti kaikilla oli kiva pääsiäinen ja nyt nokka kohti kesää!
T: Mökiltä kotiutunut suklaapossu=) Kp 32/28-30
Tänään testattu ovistestillä ja nyt viiva selkeesti haljumpi kuin eilen..joten tästä päättelen että ovis on ohi. No onneksi joka toinen päivä pupuiltiin niin ehkä saadaan tulosta toivotaan. Mutta limoista päättelen taas että ovis on tuloillaan joten tiedä noista testeistä pitääkö ne aina paikkaansa...?
Mutta mitäs muille kuuluu?
Masunasu 08: Mitäs sinne kuuluu..toivottavasti täti on pysynyt poissa..?
sannis ja kp 12/24
ON: Ovulaatio luultavasti ohi kun toissapäivänä sain aikas vahvan viivan testiin ja eieln oli tosi halju..joten toivotaan että tärppää..Ajattelin vielä kyllä tänään testata jos vaikka saisikin jotain viivoja testiin.
Meillä joonas kipeenä ja nukuttu viime yönä todella kehnosti. Nyt sain joonaksen nukahtamaan mutta pahaa pelkään että korvat sillä on taas tulehtuneet. Se olisi 3 kerta lyhyen ajan sisällä.. Huomenna lääkäriin.
Nyt nukkumaan itsekkin..
*MASUNASU08*
Vieläkö oot menkattomana? Tee nyt ihmeessä testi, jos näin on! =) Kuulostaa niin lupavalta. Pidä ajan tasalla!! =)
*ELLI-NELLI*
Hu huu??? Mikä tilanne?
*SANNIS85*
Toivottavasti ei nyt olis korvatulehdusta, on se niin inhottava pikku lapsella. Kuulostaa hyvältä tuo teidän "joka - toinen - päivä - tekniikka", että mahdollisuudet on tosi hyvät plussaan kuun lopussa! =)
*SOFFU*
Mitä sinne kuuluu?? Miten meni pääsiäinen??
*MISSÄ TE MUUT PIKKUKAKKOSET OOTTE???*
*OMA NAPA*
Luulin jo, että täti olis lähdössä pari päivää sitten.. Mutta ei!! Täällä se vielä on.. Vuotoa tulee, mutta ei kuitenkaan paljon.. Taitaa mennä perjantaille, ennenku pääsee "nollaamaan" taas pupuilut..
Aamulla oli tosi harmaata ja usvaa pihalla, mutta nyt sitten aurinko paistaa siniseltä taivaalta! Ihanaa!! =)
Poika on jutellu jo tunnin verran tuolla sängyssä, katotaan nyt millon tipahtaa päikkäreille.. Ihme, että sillä ei oo vielä hermot menny.. Voi ku nukahtaisi äkkiä, mua väsyttää aivan sairaana, sais itekin torkahtaa hetkeksi.
*Kevät terveisin, Lisbet (kp 5/31-33, yk 8).*
Apua... Mulla on rinnat kipeet..yöllä kun käännyin mahalleen sattui rintoihin kipeesti..Oisko tää sitä itseensä.?Mulla on vielä 12 päivää menkkojen alkuun.. Voi kun jaksaisi odotella sinne asti. Nyt kauppaan.
Lisbet: sulla menkat on jo loppumassa ja pääset taas tositoimiin, oon kade =)
Sannis: mä oon yhen kerran kokeillu niitä ovistikkuja, enkä kyllä saanut mitään selkoa niistä...aina oli olevinaan jotain viivaa ja ota sitten selvää koska se on tarpeeksi tumma =) Toivottavasti sulla se ovis oli ja tärppi kävis!
Ompa täällä hiljaista ...?? Mulla ei oon niitä menkkoja tullut vieläkään, hätäpäissäni tein sen testin jo maanantai-iltana kun olin muka "niin raskaana". Joo eli nega oli =) Antaa olla, mä voisin viikon pari venaa nittä menkkoja ja sit varaa gynelle ajan. Se vois ultraa noi värkit ja kattoo että kaikki on ok sen leikkauksen jälkeen. Hassua ettei mulla ollut jotain jälkitarkastusta? Ja se vois määrää niitä terolutteja kierron tasaamiseksi lisää.
Niin ja sit sellasta terveys asiaa... Mun pitäis lopettaa röökinpoltto. Olin esikoisen odotusajan ja imestyksenajan polttamatta... ja taas palaa =(
Mäkin oon tupakoinut kuitenkin 10 vuottta, joten ehkä olisi aika!
Ja sit mä mietin sellasta että kuinkahan paljon mun ylipaino vaikuttaa tähän raskaaksi tulemiseen ja menkkoihin etc... Mulla on 25kg silkkaa läskiä, mitä yritän kyllä kovasti sulatella. Oikeesti vituttaa ihan kybällä että oon niin iso. Se vaikuttaa ihan kaikkeen: mielialaan, jaksamiseen... Ja haluisin antaa tytölleni vähän paremman kuvan naiseudesta ja terveyden vaalimisesta. Toisaalta olis kiva ns.hoitaa ittensä kuntoon ennen toista lasta, mutta ei tätä vauvakuumetta hillitse mikään. Ja jos raskaaksi tuleminen on hidasta, niin sitä odotellessa kerkeis paino hyvin tippumaankin!
Kauheeta ajatella että mä oon ollut ilman ehkäsyä ja imettämättä jo 9kk. Ja meillä ei kuitenkaan oo mikään kuollut seksielämäkään=)
Hiljaa hyvä tulee likat!
Aurinkoista päiväjatkoa toivoo: Masunasu kp 35/28-30
Täällä kiireitä pitänyt, eikä ole koneellakaan kerennyt sen kummemmin olemaan..
Tänne ei sen kummempaa kuin että vkl aikoihin menkkojen pitäisi alkaa, mitään sen kummempia "oireita" ei ole ollut, niitä en ole kyllä nyt sen kummemmin etsiskellytkään, paitsi että eilen alkoi nännikipu..au au au.. ne on vieläkin siis ihan hellänä :( ,mutta sehän nyt voi enteillä sitten vaikka niitä menkkoja (thih, juuu yritän pysyä kylmänviileänä ja olla sen ajattelematta mitään ihanaa,niin yritän :D ;) )
Mutta aurinkoista päivää teille kaikille, mä alan valmistautumaan töihin lähtöön.
Nyt olen ulalla..Tein äsken ovulaatiotestin ja nyt siihen tuli selkee viiva joten ei kai ovulaatio enää ole..? Kun laskurin mukaan se ovulaatio oli jo 13 päivä..Mahaa on kyllä nippaillut ja rinnat on aika kipeet. No sitä menkkojen alkua odotellessa..
*SANNIS85*
Jospa se *sittenkin* olisi ovis?? Mulla on ollut nyt jo 3 kertaa ovis vasta kp 18 ja menkat on sitten alkanut kp 31-33. Eli mulla on se 13-15 päivää siinä välissä ja sitten alkaa menkat. *TAI* sitten olet raskautunut ja nuo ovat *niitä* oireita!! =) Pidä ajan tasalla!! =)
*MASUNASU08*
Olipas ihme, ettet saanut *positiivista* vastausta testiin. Olin jo *niin* varma, että olet raskaana!! Teitkö herkällä testillä?? Toivotaan ettei täti ryökäle löydäkään paikalle ja teet ens viikolla positiivisen testin!! =)
*TIIVI-TAAVI-09*
Olisitko raskautunut?? Millon teet testin??
*OMA NAPA*
Menkat loppui siis eilen ja tänään on vaan ihan pakko saada mies lämpeneen "hommiin", on sen verran kauhiat seksihimot!! =)
Ens viikon keskiviikkona onkin sitten mulla se gyneaika ja katotaan mitä tuolta "muniksista" löytyy ja minkä tuomion lekuri antaa.
Nyt iltahommiin ja sitten teeveen pariin.
Keskiviikko-illan jatkoja kaikille!
*=) Lisbet, kp 6/31-33, yk 8.*
Että millon tekisin testin, arvatkaapa joko polttelis testiä tehdä ;)
kaapissa kyllä ois se ClearBluen herkkä testi jolla voi 4pvää ennen menkkoja jo testata,mutta yritän silti malttaa katella josko tätiä ei näkyis ja sitten :D ...saa ny nähdä...
Nuo nännit ne edelleen on kipeet ;( ja sellasta menkkamaista kipua välillä mahassa, toivotaan parasta :)
Hiljaseloa tulee vietettyä vähän väkistenki aina tää kierron alkuvaihe ku ei tapahdu niin mitään.... Mutta kun ovis koittaa ni sitä automaattisesti alkaa pyöriä taas täällä enemmän. Jotenkas pitikin tulla heti rapsaamaan teille et tänään on juilinu ihan kunnolla tuota oikeeta munista. KP on kylläkin vasta 11/27-28 mut kyllähän tuo ovis voi jo olla. Saattaahan niitä sitten olla parikin tai sitten on vaan nyt niin ajoissa. Onneksi, onneksi ehdittiine ilen hommailla kun laskin et mies lähti tänään työmatkalle Lahteen pariksi päiväksi. Eilen puntaroin et voidaanko jättää eilinen välistä pupuilun suhteen ku oli vieraita yökylässä, mut onneksi mies sai mut nukkumaanmentyämme puuhiin. Tänään oon kyllä ollut kiitollinen ukolle....=DDDD Yritettiin sitte kauhian hiljaa hommailla ja yhessä vaiheessa kyllä mä kikatin aika kovaa... hauskaa seksiä...=DDDD Mut mehän vaan kerrottiin toisillemme vitsejä! ;-D No nyt on mies huomiseen iltaan asti pois mut simpat on sisässä...=D Hyvä niin!
Tässäpä tärkeimmät...=D
Täällähän on monta jännääjää tällä hetkellä.... Kivaa!
Voi harmi et täti kurvas Lisbetinkin luokse mutta ei auta ku nokka kohti uutta kiertoa.
Täytyy mennä laittaa muksulle sapuskaa....
Palataan!
Soffu kp 11/27-28 yk 2
Oltu taas vähän menossa, niin ei ole ehtinyt tänne juuri kirjoitella...:)
Mikä kiertopäivä teillä Tiivi-Taavi ja Sannis on menossa? Mulla on nyt 28/30, varmaan aika samoissa tilanteissa mennään=) Kiva, toivotaan plussia jokaiselle!!!
Lisbetille pahoittelut tädistä!!! Kyllä nyt ois jo niin ajatellut, ettei se löytäis sinne sun luo, mutta toisin kävi...:( HARMI!0!! Ei muuta kuin uuteen kiertoon!! Kummasti sitä aina pää nousee pystyyn kuitenkin!
Mikäs Masunasulla tilanne? Onko sulla ollu nyt säännöllinen kierto? Vähän kyllä paha, kun nyt vasta se on piinaavaa, kun menkat myöhässä, muttei silti mitään... Koko ajan kuitenkin aina se pieni toivonkipinä niin kauan kun ei tätiä näy. Toivotaan, ettei tuliskaan!!!
ON: Tässä kierron loppuvaiheilla elellään... Yritän taas asennoitua niin, että tätiä odotellaan, mutta pettymyshän on tietenkin suuri, jos se sunnuntaina kylään eksyy... No testiä en aikonut tällä kertaa ostaa valmiiksi, tuntuu, että mulla on menny niihin jo pieni omaisuus ;) Yritän ainakin olla ostamatta..:) Katsotaan sitten ens viikon puolella, jos on tarvis...
Hei missäs se Elli-Nelli nyt oikein piileksii!!! Nyt uutisia kertomaan ja äkkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaisa4 kp 28/30, yk5
Huhuu, Elli-Nelli voisi jo tulla kyllä kertoilemaan tilannetta, täällä kaikki jännityksestä soikeana!
Itellä on vähän tylsät viikot menossa, kun ei varmaankaan sitä ovista ollut ollenkaan nyt eikä mitään oireita ollut eikä ole tullut mihinkään suuntaan. Eli menkkoja odotellessa, ensiviikon lauantaina niiden pitäisi taas pamahtaa päälle. Muutenkin väsynyttä menoa tällä hetkellä. Tyttö on sairastanut viikon eikä ole nukkunut yhtään yötä, vaan kukkunut aina 2-3 tuntia. Päätettiin samoilla valvomisilla lopettaa tutin käyttö ja viime yö oli eka yö ilman tuttia. Sai jopa 5 tuntia nukkua.. Saas nähdä montako yötä mennään kiukutellen. Onko teillä kokemusta?
Tsemppiä piinailijat, pakkohan sieltä on taas jollekin se plussa tulla =)
t. Irina
Nyt on mun kroppa sekaisin.. Testasin aamulla ihan huvin vuoksi ovulaatiotestillä jonka siis tein ekasta pissasta..Selkee PLUSSA!! En kyllä mun mielestä enää ovuloi ja voiko muka ovulaation todeta ekasta pissasta..? Kun mun ohjeissa sanottiin että se ovulaatio hormooni on nousussa 10-22 välisenä aikana.. :) Silloin kun en vielä tiennyt odottavani lasta testasin ovulaatiotestillä ja sain jokaiseen selkeän plussan..Ja kun menkat oli 2 päivää myöhässä testasin apteekin omalla raskaustestillä selkeen plussan.Nyt täällä toiveekkaana jos olenkin raskaana..
No ei muuta.. sannis ja kp 16/24
*ELLI-NELLI*
Mikä tilanne?? KUULUMISIA, KIITOS!! =)
*MASUNASU08*
Alkoko menkat vai vieläkö oot menkattomana? Ootko tehny uudemman testin??
*TIIVI-TAAVI-09*
Testaa jo!! =) Vai mitkä kp:t sulla on menossa?
*SOFFU*
Toivotaan että simpat on "istutettu" just oikeeseen aikaan!! =) Nyt vaan tänään uusia kehiin, nii eiköhän mahikset ois suuret?? =)
*KAISA4*
Sulle plussa tuulia ja toivottavasti tuut viimeistään ens viikolla kertomaan plussauutisia! =)
*IRINA77*
Meillä pojalla (1v8kk) on vielä tutti käytössä, mutta pelkästään nukkumaan mennessä. Kesällä pitäis yrittää vierottaa siitä sekä sitten alkaa meillä potalle harjoittelut. Saa nähä miten meillä onnistutaan..
*SANNIS85*
Sinuna kävisin heti ostamassa herkän raskaustestin ja tekisin huomisesta aamupissasta sen. Kyllä siihenkin testiin pitäis tulla 2 viivaa, jos kerran saat vahvat viivat ovistikkuun (eli jos ei siis sulla nyt sitten oo ovis). Ainakin noilla sun kiertopäivillä ovis olis hyvin mahdollinen.. Mutta toivottavasti olisit raskaana!! =) Pidä ajan tasalla!! =)
*OMA NAPA*
Pupuiltiin siis sillon keskiviikko-iltana ja nyt katotaan millon saan miehen innostumaan seuraavan kerran.. Ehkä jo tänään tai huomenna?? =)
Ollaan oltu aamu menossa pojan kans. Käytiin kirjastossa ja sitten syömässä hampurilaiset. Nyt poika päikkäreillä ja ajattelin itekin pötkähtää hetkeksi sohvalle..
IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE & PUPUILUINTOA sekä PLUSSATUULIA!! =)
*Aurinkoisin terveisin, Lisbet (kp 8/31-33, yk 8).*
Mulla on kp 25/28 ...hmm, yritän silti malttaa vielä ootella... jos sunnunt./maanant. aamuun malttaisi jännittää ..mikäli täti ei tule jo ennen sitä.
Mutta tulen kyllä ilmottelemaan tulosta mikäli se maltti ei ole valttia :D.
TiiviTaavi09
Toi alavatsa turvotus ja kipeet rinnat voivat hyvin olla merkki oviksesta vasta nyt.. Mutta väsymystä on myös. Mikä olisi sellainen herkkä testi jolla voisi testata..? Siis jos testaan..Ajattelin kyllä odottaa menkkojen alkuun jos maltan.. :)
sannis kp 16/24
Meillä löytyy apteekista semmonen ku *Early Detective*-testi (tai joku sinne päin oli nimi) jonka on herkkä ja kylläpä siinä paketissa pitäisi lukea, että jos testi on herkkä. Myös *ClearBlue*-testit on herkkiä (kai)..
*=) Lisbet.*
Aattelin vain tulla raportoimaan, että kävin ostaa testin ja huomenaamulla ajattelin testata!!!! Mun piti odottaa, mutta nyt on semmonen "tilanne", etten ehdi mitään odotella ;););)
Ollaan varaamassa äkkilähtömatkaa kaveripariskunnan kanssa tuohon toukokuun alkuun ja jos oon raskaana, niin just ois sitten viikko 6-7, joten kivat aamupahoinvoinnit päällä. Joten, jos olen raskaana -todella ihanaa!!! Jos en - päästään reissuun:):) Päätettiin nimittäin, että jos olen raskaana lähdetään sitten omalle porukalla joskus myöhemmin kesällä, kun huonot olot on ohitettu. Joten nyt voi sanoa, että jos tulee negatiivinen tulos, niin ei oikeestaan ihan hirveesti haittaa... Tai ei ainakaan niin paljon kuin aiemmin :) Molempi parempi!!!
Tuun infoo tuloksen kuitenkin huomenna!!!
Kaisa 4, kp 30/30, yk 5
uuteen pinoon.. On ollut sen verran hiljaista tässä pääsiäisenä, joten ajattelin jo ens viikon pinon laittaa pystyyn.
*ELLI-NELLI*
Tee nyt ihmeessä uus testi!! =) Mutta lupaavalta kuulostaa!! =)
Itellä täti pakkailee pikku hiljaa kamppeitaan ja eiköhän taas päästä heiluttelemaan peittoja tiistaina tai keskiviikkona! =)
*=) Lisbet, kp 3/31-33, yk 8.*