Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehe, huomenna porukat tulee lomilta ja mulla on loma vasta edessä

Vierailija
28.07.2024 |

Lentoliput ja hotellit varattuna. Aijai kun on herkkua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on loma ihan koko ajan ja täältä kotimaasta en lähtisi mihinkään. Tervetuloa syksy ja talvi. 🙂

Vierailija
2/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, he jotka palaavat ovat olleet lomalla kuka missäkin, kun sinä olet ollut töissä. Nyt on sinun vuorosi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Perjantaina alkaa ja 5 viikkoa. Hoh hoh hoh.. :D

Vierailija
4/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin loma loppuu nyt, lämmin heinäkuu takana sekä Suomessa että Pohjois-Italiassa viikon verran. Nyt vajaa muutama kuukausi töitä, syyskuussa kaksi pidempää viikonloppua metsästykseen ja loppuvuodesta viikko Keski-Euroopassa, luultavimmin Berliinissä tai Lontoossa.

Keväällä viikko Lapissa, pari pidennettyä viikonloppua mökillä ja sitten taas kesäloma. Niin se vuosi menee.

Vierailija
5/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies pitää lomansa aina vasta elo-syyskuussa. Mitä järkeä on lomailla heinäkuussa kun koko Suomi on kiinni. Se tarkoittaa ettei omassakaan duunissa ole mitään tekemistä. Voit etäillä joka päivä jossain terassilla ja "päivystää", koska mitään varsinaista työtä ei oikeastaan ole. Mä olen ollut heinäkuun "töissä" kesämökillä. Läppäri on joo auki talon nurkassa, mutta eipä ole sähköposteja kilahdellut. Ei nyt aivan hirveästi eroa siitä että olisin ollut varsinaisesti lomalla. Muutamia työjuttuja toki, mutta aika vähän. Nyt kun porukka palaa töihin sitten huomenna, niin on oikea aika lähteä itse lomalle. Nyt voi sitten jatkaa mökkeilyä tässä ensin viikon verran ja sitten on lähtöä vähän Eurooppaan kiertelemään.

On niin sanotusti kardinaalivirhe pitää omat lomat jo heinäkuussa. En tee niin koskaan. Tällä metodilla kesästä saa oikeasti nauttia oikein kunnolla, kun ajoittaa ne vain oikein. Ja porukka on tästä vielä yleensä kiitollisia, mikä on hassua. Ne kiittelee, että saavat itse lomailla heinäkuussa ja minä "suostun" jäämään töihin.

Vierailija
6/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa loma kun koulut alkaa. Ah mikä ihana rauha.

Vierailija
7/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, hyvää lomaa! Mullakin vielä 8 viikon loma jatkuu. Sitten muutama viikko töitä Suomessa, jonka jälkeen etätöihin muille maille vierahille. 

Vierailija
8/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, he, minä jäin töistä omille lomille 57-vuotiaana. Useampi vuosi jo lomaa takana ja toivottavasti vielä se 20+ vuotta edessä. 

Vierailija
9/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimies pitää lomansa aina vasta elo-syyskuussa. Mitä järkeä on lomailla heinäkuussa kun koko Suomi on kiinni. Se tarkoittaa ettei omassakaan duunissa ole mitään tekemistä. Voit etäillä joka päivä jossain terassilla ja "päivystää", koska mitään varsinaista työtä ei oikeastaan ole. Mä olen ollut heinäkuun "töissä" kesämökillä. Läppäri on joo auki talon nurkassa, mutta eipä ole sähköposteja kilahdellut. Ei nyt aivan hirveästi eroa siitä että olisin ollut varsinaisesti lomalla. Muutamia työjuttuja toki, mutta aika vähän. Nyt kun porukka palaa töihin sitten huomenna, niin on oikea aika lähteä itse lomalle. Nyt voi sitten jatkaa mökkeilyä tässä ensin viikon verran ja sitten on lähtöä vähän Eurooppaan kiertelemään.

On niin sanotusti kardinaalivirhe pitää omat lomat jo heinäkuussa. En tee niin koskaan. Tällä metodilla kesästä saa oikeasti nauttia oikein kunnolla, kun ajoittaa ne vain oikein. Ja porukka on tästä vielä

Meillä just samanlaista. Mökillä etätöissä ja kesästä ehtinyt nauttia hyvin vaikka loma alkoikin vasta perjantaina. Ensi viikolla alkaa olla kaikki jo takas ja kalenterit täyttyy palavereista ja sähköposti paukkuu ja puhelin tuuttaa koko ajan kun iso mylly lähtee taas pyörimään. Minä suuntaan aamulla lentokentälle! 

Vierailija
10/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin elokuu on ihan paras. Kesällä töissä on ihanan rauhallista, ja pääsee itse pois, kun normaali arki alkaa. 

Vierailija
11/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin loma loppuu nyt, lämmin heinäkuu takana sekä Suomessa että Pohjois-Italiassa viikon verran. Nyt vajaa muutama kuukausi töitä, syyskuussa kaksi pidempää viikonloppua metsästykseen ja loppuvuodesta viikko Keski-Euroopassa, luultavimmin Berliinissä tai Lontoossa.

Keväällä viikko Lapissa, pari pidennettyä viikonloppua mökillä ja sitten taas kesäloma. Niin se vuosi menee.

Menikö noin ihon alle? 

Vierailija
12/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin sanotusti kardinaalivirhe pitää omat lomat jo heinäkuussa. En tee niin koskaan. Tällä metodilla kesästä saa oikeasti nauttia oikein kunnolla, kun ajoittaa ne vain oikein. Ja porukka on tästä vielä

Suomessa elokuussa on jo ikävän kylmää ja kosteaa yöllä. Ulkomailla hirveästi sakkia. Suomen kesä alkaa juhannukselta ja päättyy elokuun ekalla viikolla. Se on varma juttu. 

Vierailija
13/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikon loma kesäkuussa.

Vierailija
14/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lomista tiedä, ei ole koskaan tarvinnut töitä tehdä,, niin eilomaakaan ole saanut. Perin isäni 18-vuotiaana, tuli muutama miljoona. Äidiltä tulee lisää, toivottavastin ei kuitenkaan vielä vähään aikaan. T. Kermapylly

Vierailija
15/15 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on hyvä aika pitää lomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi