Onko mikään varsi-imuri hyvä oikeasti?
Voisin kuvitella, että jotkut kalliit joo ok, mutta normihintaisista löytyykö? Nuorella pieni yksiö ja vihaa imuria ja harkinnassa nyt näppärämpi vehje.
Kommentit (15)
Tuskin mikään ladattava malli on oikeasti tehokas, mutta niistä influensserit näyttäisivät suosivan Dysonia ja Sharkia.
Mulla on OBH Nordican joku testivoittaja ja oon ollu tyytyväinen. Tosin oon aika siisti ihminen, eikä lattioilla ole juuri koskaan mitään mihin vaadittaisiin parempaa imutehoa. Ei ole lemmikkieläimiä tai miestä, jotka toisi muraa ja karvoja pitkin kämppää :D
En jaksa imuroida sillä, kädet tulee kipeeksi, liian painava.
Hei kiitos vastauksista ja oon hyvin skeptinen kyllä miten voisi riittää tehot oikeasti kunnon siivoukseen. Täytyy nyt vaan psyykata lapsikin ymmärtämään, että oikea imuri otettava haltuun.
Osta Swepin tms teräväkuivain eli lasta. Se on myös Aurin käyttämä systeemi. Ensin pelkällä lastalla roskat pois, sitten kostea pesuaineinen rätti päälle ja kun sillä tulee vedettyä, tulee lattian pestyä samantien. Mikrokuiturätti lie oikeasti paras, itse käytän pois heitettäviä t-paitoja yms, jotka voi viskata käytön jälkeen roskiin.
Itse en ole niihin tyytyväinen. Harja ja rikkalapio parempia kuin kiviä, hiuksia ja pölyä pyörittävät varsi-imurit, joiden imuteho on lähes nolla. Ja itselläni ollut niitä parin sadan imureita pari kappaletta. Dysoniakaan en lopulta viitsinyt ostaa, kun asiakaskokemukset ei vakuuttanut esim. pienien kivien suhteen.
Dyson on eri hyvä, oon käyttänyt 15 v
Dyson on oikeasti hyvä ja tehokas, mutta raskas jos pitää isompi pinta-ala imuroida. Itsellä dyson käytössä nopeaan eteisen ja keittiön imurointiin, koko talon kun imurpin niin otan sen tavallisen
Dyson on meillä toiminut oikein hyvin siihen mihin se on hankittukin, eli kissan karvojen imurointiin.
Paksuun tiheänukkaiseen villamattoon ihan näppärin on kyllä varsi-imuri, imuroin lähes päivittäin, mutta parketille ja koville pinnoille aika turha vehje. Helppo napata tuo varsi-imuri siivouskomerosta pikaimurointiin. Ostin juuri uuden Bosch merkkisen ja siinä on kyllä sellainen vika, että varren yläosa aina välillä irtoaa imuria siirtäessä inhottavasti itsekseen ja alaosa kaatuu jaloille. Ei ollut edellisessä tällaista vikaa. Joutuu myös tosi usein tyhjentämään sen pölysäiliön ja putsaamaan imuosan harjan. Isompiin siivouksiin käytän vielä ihan normaalia imuria.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole niihin tyytyväinen. Harja ja rikkalapio parempia kuin kiviä, hiuksia ja pölyä pyörittävät varsi-imurit, joiden imuteho on lähes nolla. Ja itselläni ollut niitä parin sadan imureita pari kappaletta. Dysoniakaan en lopulta viitsinyt ostaa, kun asiakaskokemukset ei vakuuttanut esim. pienien kivien suhteen.
Kokeilepa sinäkin tuota lastasysteemiä, toimii paremmin kuin lattiaharja.
Eivät ainakaan imurointiin. Surkea imuteho.
Ainoa oikea vaihtoehto, ellei käytössä ole keskuspölynimuria, on pussillinen verkkovirtainen imuri. Muut leluja, joille ei tee mitään.