Katastrofin aineksia ja Webster
Sen dokumentin tekijä John Webster on tosi söpö! Ja poikamainen, sehän on jo yli 40 v. Hyvin vaimo suhtautui projektiin, mulla olis pinna palanut jo monta kertaa. Mutta jotenkin odotin dokumentilta enemmän, olisi voinut näyttää esim. miten ruokapuolen hoitivat, kun kaikki on pakattu muoviin.
Kommentit (6)
Mutta avioparin keskustelut ja pikkuriidat nousivat liian keskeiselle paikalle dokumentissa ja itse "muoviherätys" jäi saamatta. Lapset olivat ihan ylisöpöjä ja aivan ihania muutenkin. Mutta enemmän olis tarvinnut ravistella meitä, että todella muuttaisimme käytöstämme.
luulin että olisi todella hyvä ja kokisi juuri tuon "Muoviherätyksen", mutta sehän oli ihan turhanpäiväinen, eikä ainakaan minun kulutustottumuksia muuta kyllä mitenkään. aiheesta olisi saanut PALJON paremmankin ja mielenkiintosemman elokuvan.
Viime viikolla tuli jo ekan kerran.
Vastusti jotain hammastahnaputkiloa, vaikka itse osti auton, jossa on paljon enemmän muoviosia. Tai sellainen vessapaperi kelpasi, joka oli kyllä muoviin pakattu, mutta kauppias oli jo ne muovit paketista irrottanut.
Ja keskuslämmitys ei kelvannut, mutta sitten ostettiin turha sähköpatteri, jonka valmistamiseen on taas kulunut luonnonvaroja paljon. Aurinkopaneelienkin valmistus kuluttaa luonnonvaroja sen, minkä niistä mökkioloissa saadaan sähköä. Eli niillä vaan siirretään energiaa, ei tuoteta ympäristöystävällistä sellaista.
Jotenkin pinnallisen oloista muutosta, missä todellista muutosta ei kuitenkaan oltu valmiita tekemään, eli pakko oli kuitenkin päästä mökille ja autoilemaan, vaikka nimenomaan yksinkertaisempi elämäntapa olisi ollut ekologisempi.
Jotenkin tuli perhettä sääli, lapset olivat kuukausitolkulla ilman fluoritahnaa, vaimo pesi tukkansakin jollain omatekoisella möhnällä, ja käytti kuolleen äitinsä meikkejä, ja kuitenkin, kun miehen piti päästä kaverinsa luo, kun oli lukenut bussiaikatauluja väärin, niin piti ottaa taksi.
en niinkään tekijästä vaan dokkarista olin kiinnostunut :D
harmillisesti näin vain puoli tuntia lopusta. Tulee varmaan uusintanakin, tai sitten Areenalta näkyy. Kiinnitin todella huomiota että Webster on oikea hottis, tosi söpön näköinen. Ainut että tukkatyyli oli vähän ysäri, eli vähän lyhyempi malli ois parempi. Mutta jep, tykkäsin, etenkin kun se englanti kuulostaa niin ihanalta...:D
Ja hyvä oli dokumentin aihekin, ettei nyt ihan vaan Johniin keskitytä ;)